ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Michael Hammer
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania Michael Hammer - okładka książki

Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania Michael Hammer - okładka książki

Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania Michael Hammer - okładka audiobooka MP3

Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania Michael Hammer - okładka audiobooks CD

Wydawnictwo:
Onepress
Serie wydawnicze:
Exclusive
Ocena:
4.0/6  Opinie: 3
Stron:
360
Druk:
oprawa miękka

Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku

  • Konkurowanie w warunkach nadprodukcji i deflacji
  • Rozwój nowych kanałów masowej dystrybucji
  • Ekspansja firm niemających stałych struktur organizacyjnych

Rynek XXI wieku będzie rynkiem klienta. Już teraz trudno jest powiększać sprzedaż, nie obniżając cen. Hasła reklamowe i siła marki nie przekonują klientów tak, jak kiedyś. Nadszedł czas, by wprowadzić do zarządzania nowy element: ciągłą innowację. Oto sposób, by jednocześnie podnosić wartość produktów i ciąć koszty.

Logistyka cross-docking w sieci Wal-Mart, system just-do-it w Toyocie czy natychmiastowe wypłacanie odszkodowań w grupie ubezpieczeniowej Progressive -- to tylko niektóre z opisanych w tej książce nowatorskich pomysłów na konkurowanie w XXI wieku. Poznaj firmy, które już teraz przygotowują się do nowej gry -- walki o byt na rynku zdominowanym przez klientów. Dowiedz się:

  • jak wprowadzić w firmie system pracy zespołowej,
  • jak oceniać organizację i jej działania pod kątem korzyści dla klienta,
  • jak prowadzić spójny marketing,
  • jak skłonić dostawców do myślenia o korzyściach klienta docelowego,
  • jak skrócić drogę nowego produktu na rynek,
  • jak znajdować nisze rynkowe.

Pewnego dnia Albert Einstein wręczył swojemu sekretarzowi pytania egzaminacyjne. Ten przejrzał je i zapytał:
-- Profesorze Einstein, takie same pytania były w zeszłym roku. Czy studenci nie znają już na nie odpowiedzi?
Na co Einstein odrzekł:
-- Zgadza się. Pytania są te same. Ale odpowiedzi inne.

W świecie biznesu jest podobnie. Pytanie od lat brzmi tak samo: jak zdobyć trwałą przewagę konkurencyjną? Michael Hammer, autor tej książki, udziela na nie odpowiedzi -- takiej, którą docenią menedżerowie i marketerzy w XXI wieku.

Wybrane bestsellery

Michael Hammer

Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności