Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia
- Autor:
- Meghan Casey
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 2
- Stron:
- 256
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia
Trzymasz w ręku świetny przewodnik, który pokaże Ci, jak samodzielnie opracować strategię zarządzania treścią. Po tej lekturze zaczniesz szybko czerpać potrzebne informacje ze statystyk strony i testów użytkowników. Dowiesz się, jak zdiagnozować przyczyny problemów z materiałami do publikacji. Sprawnie przygotujesz się do tworzenia lepszych treści i zobaczysz, jak i komu można je przekazywać. W tej książce opisano mnóstwo służących do tego narzędzi. Do Ciebie należy wybór, które z nich warto wykorzystać lub dostosować do Twoich specyficznych potrzeb!
Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
- korzyści z przyjęcia właściwej strategii zarządzania treścią
- metody diagnozowania popełnianych błędów
- metody współdziałania z otoczeniem biznesowym podczas określania najlepszej strategii
- tworzenie strategii i planowanie mierników jej skuteczności
- skuteczne wdrażanie strategii
Udostępniane treści to zasób strategiczny. I tak też nimi zarządzaj!
Meghan Casey — jest ekspertką w dziedzinie zarządzania treścią. Zagadnieniami związanymi z przekazem i komunikacją zawodowo interesuje się od 1996 roku, od lat zajmuje się także strategią zarządzania treścią w agencji reklamowej Brain Traffic. Pomaga klientom w rozwiązywaniu trudnych problemów związanych z publikacją treści w internecie. Jest znaną i cenioną trenerką w tej dziedzinie i często wygłasza prelekcje na różnych konferencjach.
Wybrane bestsellery
-
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre z...
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Znasz zasadę 80/20? Zgodnie z nią 20 procent przyczyn czy też wkładu w przedsięwzięcie przekłada się na 80 procent uzyskanych wyników. Zbyt wiele czasu bowiem poświęcamy szczegółom, zamiast skupić się na tym, co naprawdę ważne. Przekonaj się, że kiedy wprowadzisz w życie zasadę 80/20, Twoja efekt...
Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem Zasada 80/20 rządzi światem. Osiągaj więcej mniejszym wysiłkiem
(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Ebooka "Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: annamiotk.plRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książkę Meghan Casey Zarządzanie treścią, strategie i narzędzia kupiłam w oryginale na Amazonie, chcąc się doszkolić pod kątem prowadzonych przeze mnie zajęć i szkoleń z content marketingu. Jaka była moja radość, gdy niedługo później otrzymałam do recenzji jej polskojęzyczne wydanie, przygotowane przez Onepress. Meghan Casey w Zarządzanie treścią, strategie i narzędzia proponuje nieco inne spojrzenie na content marketing.Nie przez pryzmat skupiania się na tworzeniu atrakcyjnych i ciekawych treści czy wdrażania kolejnych narzędzi, ale przez pryzmat spojrzenia na tworzenie treści jako ważny element strategii biznesowej przedsiębiorstwa. Innymi słowy, kładzie nacisk nie tylko na treść i jej formę, ale też na organizację przepływu pracy nad treściami i decyzje dotyczące publikowanych materiały. Są one jednym z czterech kluczowych obszarów strategii zarządzania treścią (na samym początku książki znajduje się zresztą model). Książka Meghan Casey Zarządzanie treścią, strategie i narzędzia krok po kroku pokazuje, jak strategię zarządzania treścią wdrożyć we własnej organizacji. Daje wskazówki, jak przeprowadzić audyt dotychczasowych treści, jak zbudować sobie poparcie w organizacji dla wdrożenia strategii zarządzania treściami (polityka jest ważną częścią akceptacji pomysłu), jak ustalić cele dla projektu i jak przygotować się do jego uruchomienia. Podkreśla, jak ważne w tworzeniu treści jest zrozumienie i przekonanie środowiska biznesowego ? nie tylko końcowych odbiorców, ale też innych, kluczowych grup otoczenia. Ich poparcie jest niezbędne we wdrażaniu strategii treści w organizacji. Wskazuje, jak zbudować mapę wszystkich treści w organizacji, jak zarządzać projektem wdrożenia treści, sformułować strategię i jak mierzyć jej powodzenie. To, co jest ogromną zaletą tej książki to przejrzyste tabele i masa przykładów (wydawnictwo przygotowało również gotową stronę, z której można pobierać elektroniczne wersje materiałów uzupełniających). Wymaga też ona dość gruntownego przestudiowania zawartości. To nie jest książka, którą można przeczytać raz i odłożyć, bo jest przeznaczona, jako bieżący, praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy mają do czynienia z content marketingiem, a szerzej ? także z marketingiem jako takim i PR.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- The Content Strategy Toolkit: Methods, Guidelines, and Templates for Getting Content Right (Voices That Matter)
- Tłumaczenie:
- Dorota Konowrocka-Sawa
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-3121-1, 9788328331211
- Data wydania książki drukowanej:
- 2017-03-31
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-3122-8, 9788328331228
- Data wydania ebooka:
- 2017-03-31 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 56105
- Rozmiar pliku Pdf:
- 2.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 6.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 19.8MB
- Przykłady na ftp
Ebook zawiera materiały dodatkowe, które możesz pobrać z serwera FTP - link znajdziesz na stronie redakcyjnej.
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Zarządzanie
Spis treści książki
- Podziękowania (xvii)
- O autorce (xix)
- Opinie o książce "Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia" (xx)
- Przedmowa (xxii)
- Wprowadzenie (xxiv)
- Zorientuj się, co jest nie tak z Twoimi materiałami (6)
- Sformułuj hipotetyczne przyczyny problemów (6)
- Wybierz metody (7)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 1.1. Arkusz audytu (8)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 1.2. Superprosty test użytkownika (9)
- Eksperymentuj (10)
- Nie zapominaj o ludziach i procesach (12)
- Przekształć problemy w szanse (13)
- Gotów? To idziemy dalej (14)
- Myśl jak przedsiębiorca (16)
- Policz (utracone) możliwości (16)
- Oblicz ryzyko (18)
- Weź pod uwagę koszty niefinansowe (19)
- Zbuduj swoją argumentację (19)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 2.1. Przygotowywanie prezentacji projektu. Pakiet podstawowy (20)
- Roszczenie (21)
- Podstawy (21)
- Uzasadnienie (21)
- Wsparcie (21)
- Operator modalny (22)
- Przeciwdowód (22)
- Prośba (22)
- Gotów do działania? (23)
- Role i typy interesariuszy (28)
- Role (28)
- Typy (29)
- Twoi interesariusze (30)
- Wylicz i skategoryzuj (30)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 3.1. Macierz interesariuszy (31)
- Szlifuj swoje podejście (31)
- Utrzymywanie zaangażowania interesariuszy (34)
- Wszyscy na pokład (34)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 3.2. Plan zarządzania komunikacją (35)
- Zastaw stół (38)
- Ludzie (38)
- Plan (39)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 4.1. Plan sesji uzgadniania celów (41)
- Partnerzy (41)
- Jasny start (42)
- Podejmowanie decyzji przez grupę (42)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 4.2. E-mail zapoczątkowujący projekt (43)
- Podstawowe zasady (44)
- Słuchanie moderacyjne (45)
- Zrozumienie konsensusu (46)
- Zgodni i gotowi (46)
- Przygotowanie (48)
- Załóż projekt (48)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 5.1. Lista przygotowań do projektu (48)
- Dopilnuj, aby wszyscy się rozumieli (50)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 5.2. Plan zarządzania projektem (50)
- Planowanie (54)
- Harmonogramy (54)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 5.3. Szczegółowy harmonogram (57)
- Budżet (57)
- Praca (58)
- Raporty statusu (58)
- Kamienie milowe i cotygodniowe narady (59)
- Biegnij, projekcie, biegnij (60)
- Dochodź przyczyn (66)
- Czynniki wewnętrzne (66)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 6.1. Makieta modelu biznesowego (67)
- Czynniki zewnętrzne (70)
- Zgromadź informacje (72)
- Rozmowy z interesariuszami (72)
- Planowanie rozmów (72)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 6.2. Przewodnik do rozmowy z interesariuszem (73)
- Porządkowanie wywiadu (73)
- Przeprowadzanie wywiadów (74)
- Przegląd dokumentacji (75)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 6.3. Zeszyt odkrywczych spostrzeżeń (77)
- Otwarty na biznes (77)
- Co chcesz wiedzieć i zrozumieć? (80)
- Badania rynku a badania użytkowników (80)
- Pytania i luki (82)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 7.1. Macierz zrozumienia użytkownika (83)
- Twoje podejście do badań użytkownika (84)
- Ocena apetytu (84)
- Proponowanie podejścia (85)
- Przeprowadzanie badań (86)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 7.2. Zadania na warsztat badania użytkowników (90)
- Miło was poznać, użytkownicy (91)
- Krajobraz treści (94)
- Zrób listę (94)
- Udokumentuj szczegóły (96)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 8.1. Lista krajobrazu treści (97)
- Zwizualizuj ekosystem (98)
- Migawki materiałów (99)
- Wykazy (101)
- Audyty treści (103)
- Mapy treści (105)
- Testy użytkownika (106)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 8.2. Przykładowe testy użytkownika (108)
- Rzetelność przekazu (108)
- Problemy z rolami i odpowiedzialnością (110)
- Jakich problemów wypatrywać? (110)
- Jak diagnozować i dokumentować problemy? (113)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 9.1. Arkusz czasu pracy (114)
- Problemy z planowaniem i procesem (114)
- Jakich problemów wypatrywać? (115)
- Jak odkrywać i dokumentować problemy? (116)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 9.2. Ćwiczenia na warsztaty planowania i procesów (117)
- Planowanie, ludzie, procesy: sprawdzenie (119)
- Przygotowanie uzgodnionej wizji strategii (122)
- Uporządkuj swoje odkrycia pod kątem klarowności i możliwości podjęcia działania (123)
- Analizuj i wyciągaj wnioski (128)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 10.1. Uzgodniona wizja strategii. Dokument wstępny (128)
- Dochodzenie do części strategicznej (130)
- Diagnoza: mamy to! (131)
- Typy projektów (136)
- Funkcja (136)
- Platforma (137)
- Podzbiór (138)
- Deklaracja podstawowej strategii (138)
- Jak wygląda deklaracja podstawowej strategii? (139)
- Jak sformułować deklarację podstawowej strategii? (141)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 11.1. Deklaracja podstawowej strategii Mad Lib (142)
- Ramy przekazu (143)
- Jak wyglądają ramy przekazu? (143)
- Jak opracować ramy przekazu? (145)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 11.2. Szablon ram przekazu (146)
- Wytycz szlak (146)
- Podejmowanie decyzji, co mierzyć (148)
- Definiowanie kilku pojęć (148)
- Wybór miar (149)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 12.1. Prezentacja "Dane was wyzwolą" (150)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 12.2. Arkusz modelu heurystycznego (151)
- Łączenie wszystkiego razem (155)
- Pomiar skuteczności przekazu (156)
- Udokumentuj efektywność Twojego przekazu (156)
- Złóż sprawozdanie interesariuszom (156)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 12.3. Przykładowe sprawozdanie z karty wyników przekazu (157)
- Wykorzystywanie wyników pomiarów (158)
- Co rozumiem pod pojęciem projektu treści? (160)
- Priorytetyzacja (161)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.1. Szablony priorytetyzacji przekazu (163)
- Organizacja (164)
- Mapy strony (164)
- Systematyka (167)
- Prezentacja (169)
- Model rdzenia (170)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.2. Instrukcje i arkusze modelu rdzenia (172)
- Modele treści (176)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.3. Arkusz modelu treści (179)
- Specyfikacje (180)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 13.4. Szablony nakładki i tabeli strony (181)
- Najlepiej przygotowane plany (183)
- Role, odpowiedzialność i proces (188)
- Role i obowiązki (188)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 14.1. Macierz ról i obowiązków (189)
- Proces (191)
- Narzędzia pozwalające na tworzenie materiałów (194)
- Wykaz produkcji materiałów (194)
- Przewodnik stylu (195)
- Listy i formularze informacji zwrotnej (197)
- Do biegu. Gotowi. Pisz! (199)
- Cykl życia przekazu (202)
- Uprawnienia (203)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 15.1. Zestaw umiejętności stratega zarządzania treścią (204)
- Rola i odpowiedzialność władz strategicznych (204)
- Role i obowiązki władz odpowiedzialnych za implementację (205)
- Aktualizacja (206)
- Aktualizacja planowa (206)
- Aktualizacja nieplanowa (207)
- Planowanie (209)
- Planowanie produktu przekazu (209)
- Planowanie redakcyjne (212)
- Narzędzie strategii zarządzania treścią 15.2. Szablony kalendarzy redakcyjnych (214)
- Żegnaj, kolego po fachu (214)
I. ZAPEWNIJ SOBIE BUDŻET I POPARCIE
1. Określ problemy i szanse (5)
2. Przekonaj liderów i zdobądź zasoby (15)
II. PRZYGOTUJ SIĘ NA SUKCES
3. Pozyskaj interesariuszy (27)
4. Ustal i uzgodnij cele projektu (37)
5. Uruchom projekt (47)
III. KOP I WYGARNIAJ
6. Zrozum swoje środowisko biznesowe (65)
7. Poznaj swoich odbiorców i użytkowników (79)
8. Zapoznaj się ze swoim przekazem (93)
9. Przyjrzyj się, jak planowana i wykonywana jest praca (109)
10. Złóż to wszystko w jedną całość (121)
IV. SFORMUŁUJ SWOJĄ STRATEGIĘ
11. Stwórz kompas przekazu (135)
12. Zdecyduj, jak będziesz mierzył sukces (147)
13. Zaprojektuj swoje materiały (159)
V. WCIEL SWOJĄ STRATEGIĘ W ŻYCIE
14. Twórz materiały w oparciu o strategię (187)
15. Zarządzaj swoim przekazem, planuj go i aktualizuj (201)
Dodatek: Lista narzędzi (215)
Skorowidz (225)
Helion - inne książki
-
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego...
Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Rola lidera produktu jest wyjątkowa. Trzeba się wykazać szeroką gamą talentów i umiejętności. Obowiązkiem lidera jest kreowanie wizji i strategii produktu, tworzenie zespołu produktowego oraz kierowanie nim, wreszcie - eksperymentowanie, sprawdzanie, ryzykowanie! Sukces lub porażka leżą w rękach ...(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)
14.90 zł
39.90 zł(-63%) -
Skuteczna komunikacja to taka sama umiejętność jak jazda samochodem czy programowanie. Michał Bartyzel doskonale to pokazuje, rozkładając cały proces rozmowy na proste elementy. Dzięki temu czytelnik może nauczyć się rozpoznawać wzorce i dopasowywać odpowiednie techniki do kontekstu rozmowy.
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Niezależnie od tego, czy jesteś osobą kierującą dużym zespołem, początkującym menedżerem, czy inżynierem czuwającym nad pracą stażysty, znajdziesz w tej książce sporo praktycznych rad, które pomogą Ci w przezwyciężeniu problemów typowych dla zespołów inżynierskich. Znalazły się tu informacje doty...
Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak f...
Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
23.94 zł
39.90 zł(-40%) -
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwij...
Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II Wprowadzenie do Salesforce. Jak zoptymalizować sprzedaż i marketing. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Automatyka przemysłowa to najszybciej rozwijający się dział inżynierii elektrycznej. Nic w tym dziwnego - obecnie w wytwórczości dąży się do maksymalnego zautomatyzowania procesów produkcyjnych. By tak się stało, paradoksalnie potrzeba ludzi. Specjalistów, którzy rozumieją zasady, na jakich pracu...
SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2 SIMATIC Motion Control - sterowanie serwonapędami. Teoria. Aplikacje. Ćwiczenia. Wydanie 2
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia Meghan Casey (2) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(0)
(1)
(0)
(0)
więcej opinii