ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autorzy:
Laura Ries, Al Ries
Wydawnictwo:
Onepress
Wydawnictwo:
Onepress
Ocena:
6.0/6  Opinie: 3
Stron:
208
Druk:
oprawa miękka
Dostępne formaty:
     PDF
     ePub
     Mobi

Książka

niedostępna

Powiadom mnie, gdy książka będzie dostępna

Ebook (19,95 zł najniższa cena z 30 dni)

39,90 zł (-63%)
14,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(19,95 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Powiadom o dostępności audiobooka »

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.

Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.

Z tej książki dowiesz się:
  • że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
  • jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
  • jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
  • jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
  • jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
  • jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
  • jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.

Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki:

  1. Kształt
  2. Kolor
  3. Produkt
  4. Opakowanie
  5. Akcja
  6. Założyciel
  7. Symbol
  8. Założyciel
  9. Symbol
  10. Dziedzictwo

Wybrane bestsellery

Laura Ries, Al Ries

Onepress - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności