Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
- Autorzy:
- Laura Ries, Al Ries
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 3
- Stron:
- 208
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.
Z tej książki dowiesz się:
- że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe,
- jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania,
- jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy,
- jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie,
- jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela,
- jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt ,
- jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.
Oto 10 wizualnych narzędzi, których można użyć do budowy marki:
- Kształt
- Kolor
- Produkt
- Opakowanie
- Akcja
- Założyciel
- Symbol
- Założyciel
- Symbol
- Dziedzictwo
Wybrane bestsellery
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(30.44 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%)
Ebooka "Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: grafmag.pl ALEKSANDRA TULIBACKA; 2017-08-24Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Nie sądź książki po okładce, a właściwie, to nie sądź książki po tym jak została złożona, to slogan, który zaraz obok tytułu powinien zamieścić na okładce wydawca książki "Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu", której autorką jest Laura Ries.Laura, to specjalistka w dziedzinie tworzenia koncepcji marketingowych i autorka bestsellerowych pozycji na tematy z tym związane. W swojej książce, którą miałam okazję przeczytać, dzieli się z czytelnikami ciekawą koncepcją wizualnego młotka, którą z powodzeniem można wykorzystać w codziennej pracy - zarówno podczas tworzenia własnych kampanii, jak i analizowania tego, co dzieje się wokół nas. Pierwsze wrażenia Okładka, nieco przywołująca na myśl pozycje Davida Aireya, wygodny format i ciekawy tytuł, to cechy, które zdecydowanie zachęcają do zakupu samej pozycji i jej rychłej lektury. Niestety cały czar pryska kilka sekund po jej otwarciu, bo naszym oczom ukazuje się pozycja bardzo nieciekawa zarówno ze względu na sam skład jak i jakość wydruku. Słaby papier, kiepskiej jakości grafiki i nieciekawy układ nie zachęcają do dalszego czytania i z pewnością skutecznie odstraszyły by mnie od zakupu jej w fizycznym sklepie. Odstraszyłyby, a to błąd, bo "Wizualny Młotek", to książka, którą warto przeczytać i czuje się to już po kilku pierwszych akapitach. Autorka w podobny do wspomnianego wcześniej autora "Logo Design Love" sposób wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie marketingowe przekazując czytelnikowi ogromną ilość informacji w przystępny i chyba najlepszy sposób ? na przykładach. Całość czyta się bardziej jak ciekawy artykuł w gazecie branżowej niż książkę, co dodatkowo sprawia, że chętniej się po nią sięga i spędza razem z nią dobre godziny. Czego dowiemy się z książki W pierwszych rozdziałach Laura Ries zaznajamia nas z ideą wizualnego młotka i gwoździa ? teorii marketingowej polegającej na ustaleniu sobie odpowiedniego przekazu reklamowego (albo nawet brandingowego), a następnie sukcesywnego jego wdrażania za pomocą konsekwentnej komunikacji, reklam i całego wizerunku. W kolejnych - krok po prostu poznajemy narzędzia, które możemy do tego celu wykorzystać, takie jak kształt, kolor, produkt, opakowanie, akcja, założyciel, symbol, celebryta, zwierzęta i dziedzictwo. Wydawać by się mogło, że są to tematy oklepane i dość oczywiste, jednak autorka nie tylko mówi nam o tym jak przedstawiać samą cechę produktu czy marki, ale przede wszystkim analizuje zakończone już kampanie większych i mniejszych firm wskazując w nich błędy i pokazując źródła porażek. Oprócz negatywnych wzorców wśród przykładów znajdziemy też te pozytywne. Dodatkowo, od czasu do czasu, autorka przedstawia nam także własne (w jej opinii lepsze) rozwiązania dla konkretnych kampanii. Każdemu z narzędzi poświęcony został osobny rozdział analizujący je pod względem postawionej wagi dla postawionej na początku książki tezy. Wśród firm, które Laura Ries poddała analizie znajduje się między innymi Coca-Cola, Pepsi, KFC, Ford, Apple, Evian, Crocs czy RedBull. Spora część analizowanych marek jest dość specyficzna dla amerykańskiego odbiorcy ? niedostępna lub trudnodostępna w Polsce - większości przykładów towarzyszą jednak zdjęcia i ilustracje, więc nawet jeśli nie znamy konkretnej marki, możemy spojrzeć na temat z perspektywy pokazanych przykładów. W książce nie znajdziemy statystyk, ani twardej wiedzy, bo sama idea wizualnego młotka, to teoria autorki. Pomimo tego pozycja jest bardzo treściwa i z pewnością dostarczy czytelnikowi całej masy praktycznej wiedzy, którą można później wykorzystać we własnych działaniach marketingowych. Moim zdaniem "Wizualny Młotek", to jedna z ciekawszych i bardziej wciągających książek, jakie ostatnio czytałam. Z jednej strony napisana została lekkim i przystępnym językiem, z drugiej naszpikowana jest przykładami i praktyczną wiedzą, dzięki czemu nie czytamy jej jedynie dla przyjemności, ale także po to, aby się czegoś dowiedzieć. Nie mamy poczucia straty czasu, które towarzyszy (przynajmniej mi) wtedy, gdy czytam książki traktujące różne tematyki zbyt ogólnikowo i pobieżnie. Autorka w ciekawy i bardzo płynny sposób porusza się po różnych tematach, co sprawia, że nawet nie zauważamy, kiedy mijają całe kartki, a nawet rozdziały. Książka zdecydowanie ma potencjał, aby stać się pozycją równie popularną jak ?Logo Design Love?, jednak obawiam się, że przeszkodzić temu może jej sposób wydania, a szkoda, bo to trochę zmarnowany potencjał.
-
Recenzja: Dziennik ŁódzkiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Wiele ze strategii opiera się Ti v u na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepiej kombinacja słowa i obrazu, która budzi emocje. Tu uczymy się wdrażania nowatorskiej koncepcji wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiadujemy się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł tytułowy gwóźdź.
-
Recenzja: Personel PlusRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Rozwój Internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje. Podczas lektury tej książki Czytelnik zrozumie, a następnie wdroży nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowie się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu] przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawi, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy, jeśli odpowiednio wzmocni obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda mu się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do danego produktu.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Visual Hammer: Nail your brand into the mind with the emotional power of a visual
- Tłumaczenie:
- Arkadiusz Romanek
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2071-0, 9788328320710
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-06-16
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2074-1, 9788328320741
- Data wydania ebooka:
- 2016-06-16 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 43700
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 19.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 31.8MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 44.8MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- INNE KSIĄŻKI LAURY RIES
- INNE KSIĄŻKI LAURY RIES I ALA RIESA
- WSTĘP DO WYDANIA POLSKIEGO
- PRZEDMOWA Ala Riesa
- 1 WIZUALNY MŁOTEK Jego zadziwiająca moc
- 2 GWÓŹDŹ Ostateczny cel
- 3 KSZTAŁT Im prostszy, tym lepszy
- 4 KOLOR Musisz wyróżnić się odmiennością
- 5 PRODUKT Idealny młotek
- 6 OPAKOWANIE Zrób to inaczej
- 7 AKCJA Skuteczniejsza niż nieruchomy obraz
- 8 ZAŁOŻYCIEL Naturalny wizualny młotek
- 9 SYMBOL Wizualizacja niewidzialnego
- 10 CELEBRYTA Gwiazda w wizerunku marki wady i zalety
- 11 ZWIERZĘTA Animizacja się sprawdza
- 12 DZIEDZICTWO Czerpanie z bogactw historii
- 13 TWÓJ WŁASNY MŁOTEK Jak go znaleźć?
- O autorze LAURA RIES
Onepress - inne książki
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.51 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)79.20 zł
99.00 zł(-20%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(37.52 zł najniższa cena z 30 dni)
35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu Laura Ries, Al Ries (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii