Twoja e-platforma. Jak się wybić...

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku

Autor: 

Ocena:
   5.0/6  Opinie  (8)
Stron: 304
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł

Michael Hyatt pisarz z list bestsellerów „New York Timesa”



Michael Hyatt, jeden z pionierów sieci społecznościowych i blogowania, dzieli się swoimi pomysłami. To gwarancja udanej kampanii, mającej na celu zwiększenie widoczności w Internecie. Czerp z jego doświadczeń i zaoszczędź sobie frustracji. Zyskaj czas i pieniądze, korzystając z jego szczegółowych wskazówek.
SKIP PRICHARD,
prezes zarządu i dyrektor wykonawczy Ingram Content Group, Inc.

Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów?

Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu, pisarzy, mówców, sprzedawców, polityków i wszystkich tych, którzy chcą, aby ich przekaz dotarł do jak najszerszego grona WŁAŚCIWYCH odbiorców! Jeśli chcesz zostać usłyszany, wykorzystaj ekspercki przepis na przyciągnięcie uwagi i spraw, by Twój głos wybił się ponad wirtualny zgiełk!

Naucz się tworzyć trwałe związki oparte na pasji i lojalności, dzięki którym Twoja publiczność będzie wiernie za Tobą podążać. Dowiedz się, jak stworzyć własną platformę - środek, za pośrednictwem którego dotrzesz do Twoich aktualnych lub potencjalnych fanów i klientów. W tej książce znajdziesz praktyczne wskazówki, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez proces tworzenia solidnej konstrukcji: Twojej wirtualnej sceny, w skład której wejdą strony internetowe, blogi, aplikacje i serwisy społecznościowe wraz z planem zarządzania tym genialnym konglomeratem.



Michael Hyatt był prezesem wydawnictwa Thomas Nelson przez 6 lat. Jest profesjonalnym blogerem, pisarzem i mówcą. Jego blog niezmiennie zajmuje jedno z trzech pierwszych miejsc w rankingu źródeł poświęconych zagadnieniom produktywności, przywództwa, wydawnictw i marketingu w mediach społecznościowych.

  • Wprowadzenie. Świat jest teatrem (15)

CZĘŚĆ PIERWSZA. ZACZNIJ OD WOW! (21)

  • 1. Stwórz atrakcyjny produkt (23)
  • 2. (Przy)gotuj produkt na ogniu fascynacji (27)
  • 3. Wyjdź ponad oczekiwania rynku (33)
  • 4. Uwaga na przeszkody (40)
  • 5. Nie gódź się na mizerię (42)
  • 6. Wybierz dla swojego produktu łatwą do zapamiętania nazwę (46)
  • 7. Stylowe opakowanie dla niezapomnianego wrażenia (50)

CZĘŚĆ DRUGA. PRZYGOTOWANIA DO STARTU (55)

  • 8. Weź na siebie odpowiedzialność (57)
  • 9. Myśl o czymś większym! Nie... o jeszcze większym! (60)
  • 10. Zdefiniuj cele swojej platformy (64)
  • 11. Stwórz prezentację wynoszącą (67)
  • 12. Skonfiguruj narzędzia tworzenia marki (71)
  • 13. Skompletuj załogę (75)
  • 14. Zadbaj o świetne referencje (80)
  • 15. Zrób sobie świetne zdjęcie portretowe (84)
  • 16. Opracowanie zestawu niezbędnika medialnego w trybie online (87)

CZĘŚĆ TRZECIA. ZBUDUJ BAZĘ DOMOWĄ (97)

  • 17. Zapoznanie z modelem platformy (99)
  • 18. Koncentracja wysiłków w trybie online (102)
  • 19. Strzeż się samozwańczych ekspertów mediów społecznościowych (105)
  • 20. Rozpocznij pisanie nowego bloga (lub reaktywuj stary) (108)
  • 21. Sam twórz zawartość swojego bloga (115)
  • 22. Korzystaj z szablonu wpisu (117)
  • 23. Stwórz listę pomysłów na artykuły (120)
  • 24. Twórz swoje wpisy szybciej (124)
  • 25. Twórz nagrania wideo z wywiadów (128)
  • 26. Nie zatrudniaj korektora (132)
  • 27. Chroń swoją własność intelektualną (134)
  • 28. Unikaj typowych błędów blogerów (138)
  • 29. Stwórz lepszą stronę "O mnie" (142)
  • 30. Opracowanie stron docelowych (150)
  • 31. Tworzenie strony poświęconej wystąpieniom publicznym (155)
  • 32. Zapomnij o statystykach (na razie) (164)

CZĘŚĆ CZWARTA. DOTRZEĆ JAK NAJDALEJ (167)

  • 33. Pożegnaj starą formę marketingu (169)
  • 34. Zrozum, co nie jest ważne (173)
  • 35. Generowanie większego ruchu na blogu (176)
  • 36. Tworzenie listy subskrybentów (182)
  • 37. Promuj swoje wcześniejsze wpisy (187)
  • 38. Publikuj wpisy gościnne (191)
  • 39. Podaruj kilka przedmiotów (194)
  • 40. Nie trać już swoich czytelników (198)
  • 41. Zwróć uwagę na te dane (200)
  • 42. Zaprzyjaźnij się z Twitterem (203)
  • 43. Opanuj podstawy Twittera (207)
  • 44. Nie rezygnuj z Twittera! (215)
  • 45. Poświęć trzydzieści minut dziennie (219)
  • 46. Zbierz więcej obserwatorów (221)
  • 47. Jak bronić się przed kliknięciami na przycisk "Przestań obserwować"? (227)
  • 48. Wykorzystaj Twittera do promowania swojego produktu (231)
  • 49. Stwórz fan page na Facebooku (235)
  • 50. Zastosuj spójną strategię kreowania marki (239)
  • 51. Bądź przygotowany do wykorzystania mediów tradycyjnych (241)

CZĘŚĆ PIĄTA. ZAANGAŻUJ SWOJE PLEMIĘ (247)

  • 52. Zdobądź większą liczbę komentarzy (249)
  • 53. Nie odpowiadaj na wszystkie komentarze (252)
  • 54. Niech rozmowa będzie na poziomie (254)
  • 55. Opracowanie polityki reguł komentowania (257)
  • 56. Stosuj zasadę 20-do-1 (260)
  • 57. Monitoruj swoją markę (262)
  • 58. Broń swojego wizerunku (265)
  • 59. Nie dokarmiaj trolli (273)
  • 60. Zarabianie na blogu (275)
  • WNIOSKI. Zrób pierwszy krok (279)

  • DODATEK A. Zgodność z wytycznymi FTC (281)
  • DODATEK B. Pomysły dla powieściopisarzy (287)
  • Zasoby (291)
  • Podziękowania (295)
  • O autorze (297)
  • Skontaktuj się z autorem (299)

Najczęściej kupowane razem:

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku plus Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą plus Prawo dla startupu
Cena zestawu: 101,73 zł 119,70 zł
Oszczędzasz: 17,97 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku plus Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą plus Prawo dla startupu
Cena zestawu: 101,73 zł 119,70 zł
Oszczędzasz: 17,97 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku

Osoby, które kupowały książkę , często kupowały też:

6
(3)
5
(3)
4
(1)
3
(1)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 8

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Mój hit :) Konkretnie i na temat. Polecam
      Ocena : 6 

    Michael Hyatt - guru (w pozytywnym znaczeniu) blogerów! Ta książka to w sumie podręcznik, tylko czyta się znacznie lepiej. Krok po kroku przedstawia kolejne etapy i zagadnienia dotyczące budowania bloga i to takiego, który ma znaczne szanse wybić się ponad słabą przeciętność i przynieść jego twórcy realne korzyści (w tym finansowe). Niektóre informacje mogą się wydawać odrobinę przeterminowane, ale Michael Hyatt nie zostawia z tym czytelników samym sobie. Jego blog i podcast to ciągła kontynuacja książki i mnóstwo dodatkowej, najnowszej i najskuteczniejszej wiedzy o blogowaniu.
      Ocena : 6 

    Chcąc zaistnieć - w biznesie, w świecie, zyskać dochodową prace i rozgłos? Musisz ją przeczytać, koniec i kropka. To kompendium wiedzy jak od podstaw stworzyć własne medium - bloga - a później czerpać z niego profity (rozpoznawalność, sukces i pieniądze!).
      Ocena : 5 

    Niezbędnik dla tych, którzy chcą zarabiać w Sieci. Kopalnia pomysłów i praktyczne rady dla prowadzących e-biznes lub myślących o takiej działalności.
      Ocena : 5 

    Książka ciekawie napisana. Sporo praktycznych porad. Polecam
      Ocena : 5 

    Dużo dobrego można z niej wyciągnąć. Nie ma w niej dużo wodolejstwa, w zamian są podane przykłady i porady. Nie żałuję zakupu:)
      Ocena : 4 

    Ok
      Ocena : 3 

    Tylko dla bardzo początkujących w temacie, lub osób które mają dużo do nadrobienia ze względu np na wiek. Napisana łatwym i zrozumiałym językiem.
    płatności onepress.pl