TO TWOJA FIRMA. 12 KROKÓW DO SUK...
Ocena:
   5.7/6  Opinie  (3)
Stron: 416
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł

Wiedza niezbędna mikroprzedsiębiorcy

Masz pomysł na własną firmę, ale brakuje Ci wiedzy na temat formalności? A może przekroczyłeś już Rubikon i dołączyłeś do grona prywatnych przedsiębiorców? Zastanawiasz się, jak budować skuteczną sprzedaż, jakie narzędzia marketingowe będą Ci potrzebne? Rozważasz, czy warto zostać franczyzodawcą? Próbujesz wszystkie zadania wykonywać osobiście i czujesz, że powoli grzęźniesz w niezałatwionych sprawach i niezrozumiałych przepisach?

Oto typowe problemy, z jakimi na co dzień zmaga się początkujący przedsiębiorca. Za kilka lat pewnie będziesz się z tego śmiać, dziś jednak spędzają Ci sen z oczu. To zrozumiałe — nikt nie jest ekspertem od prowadzenia firmy od samego początku! Dobrze jednak mieć przy sobie mądrego doradcę. Takiego, który zna odpowiedzi na wiele Twoich pytań, a ponadto potrafi wyjaśnić każde zagadnienie w sposób prosty i zrozumiały. Krótko i treściwie. Jeszcze lepiej, gdy swego mentora możesz mieć zawsze... ze sobą. Gdy możesz przeczytać interesujący Cię fragment rozdziału i wyjaśnić wszelkie wątpliwości. Teraz masz szansę zyskać takiego doradcę: To Twoja Firma jest poradnikiem początkującego przedsiębiorcy przygotowanym przez praktyków biznesu.

To książka napisana specjalnie po to, by pomóc Ci założyć i skutecznie rozwinąć Twoją firmę!
 

Partner wydania:



Partnerem książki jest firma Tax Care, która wspiera małych i średnich przedsiębiorców w zakresie księgowości oraz doradztwa finansowego. Wspólnie z Idea Bankiem tworzy grupę bankowo-księgową, która oferuje klientom kompleksowe rozwiązania finansowe dla firm.  W Tax Care, obok usług księgowych, przedsiębiorcy mogą również skorzystać z wielu innowacyjnych i praktycznych rozwiązań, wśród których można wymienić: obsługę kadrowo-płacową, usługi windykacji i faktoringu, czy doradztwo prawne. Na szczególną uwagę zasługuje też elektroniczna księga przychodów i rozchodów oraz możliwość przechowywania dokumentów księgowych w tzw. chmurze. Wszystko po to, aby zarówno przedsiębiorca na starcie, jak i ten z wieloletnim stażem mógł prężnie się rozwijać.
 

Patroni medialni:




  • Biznesplan na wagę złota (12)
  • Znajdź swój błękitny ocean (13)
  • Zadbaj o finansowanie (14)
  • Zmień myślenie i stań się kapitanem (15)

Kwestie formalne i podatkowe (17)

  • Zakładanie działalności (17)
  • Właściwości urzędów skarbowych (24)
  • Składki ZUS (24)
  • Rodzaje ewidencji księgowych (28)
  • Forma opodatkowania (30)
  • Wybór terminów płatności zaliczek na podatek dochodowy (39)
  • Przychody w działalności gospodarczej (41)
  • Podstawowe koszty w działalności gospodarczej (42)
  • Podatek VAT (59)
  • Dokumentowanie sprzedaży (70)
  • Kasa fiskalna (71)
  • Samochód w firmie a odliczenie podatku VAT (75)
  • Kary za niewypełnianie obowiązków podatkowych (78)
  • Brak środków a zapłata podatku (79)
  • Ważne terminy (81)

Finansowanie działalności (85)

  • Kredyt (86)
    • Rodzaje kredytów (87)
    • Kredyt a wiek firmy (89)
    • Dokumenty (90)
    • Kredyt a biznesplan (91)
    • Kredyt a wkład własny (91)
    • Zabezpieczenie (92)
    • Poręczenia (93)
    • Ile to kosztuje (94)
    • Kredyt w walutach obcych (96)
    • Okres kredytowania (97)
    • Kredyt a podatki (98)
  • Leasing (98)
    • Rodzaje leasingu (99)
    • Warunki uzyskania (99)
    • Leasing a kredyt (100)
    • Leasing a podatki (101)
    • Ile to kosztuje (102)
    • Leasing w walucie obcej (104)
  • Faktoring (105)
    • Rodzaje faktoringu (106)
    • Faktoring a kredyt (107)
    • Ile to kosztuje (108)
  • Anioły biznesu (108)
    • Jak znaleźć anioła biznesu (109)
    • Warunki i koszty (110)
  • Środki z Unii Europejskiej (110)
    • Kto dostanie pieniądze z UE (110)
    • Gdzie po środki z UE (112)
    • Dotacja a mikropożyczka (112)

Mniej to więcej. O efektywności w czasach rozproszenia (117)

  • To czas zarządza nami (121)
  • A może by tak inaczej? Zarządzaj energią, nie czasem (122)
  • Zarządzaj energią (123)
  • Poproszę o stres. Byle mobilizujący (123)
  • Sprinterzy czy długodystansowcy? (125)
  • Przestoje mogą być twórcze (125)
  • Nawyki i rytuały (127)
  • Napędza nas znaczenie i cel... (129)
  • Po pierwsze: nie zapominaj o ostrzeniu piły. O sprawności fizycznej (130)
  • Po drugie: oddychaj. Głęboko oddychaj. O właściwym korzystaniu z emocji (137)
  • Po trzecie: skup się! O koncentracji, złodziejach czasu i odkładaniu na później (141)
  • Po czwarte: na czym (tak naprawdę) Ci zależy? O wartościach, priorytetach i celach (147)

Zarządzanie ludźmi (157)

  • Mały może więcej (157)
    • Wizerunek pracodawcy ma znaczenie (158)
    • Pozbądź się kompleksów (159)
  • Potrzeba matką wynalazku (159)
  • Rekrutacja jest podróżą (167)
  • Pokaż swoją twarz (173)
  • Zapraszamy na pokład (183)
  • Pracownik, Twój fan (190)
  • To nie musi być koniec (193)

Skuteczna sprzedaż (197)

  • Najczęstsze błędy w podejściu do zarządzania sprzedażą (199)
  • Kilka słów o dzisiejszym rynku (202)
  • Oczekiwania Klientów - wczoraj, dziś i jutro... (203)
  • Sprzedaż B2C i B2B - cechy charakterystyczne i różnice (204)
  • Strategia sprzedaży - mierz siły na zamiary (205)
  • Podstawy zarządzania sprzedażą (206)
  • Produkt (207)
  • Czy wierzysz w swój produkt? (208)
  • Modele sprzedaży: sprzedaż pasywna - Klient przychodzi do mnie (210)
  • Modele sprzedaży: sprzedaż aktywna - ja docieram do Klienta (211)
  • Profil mojego Idealnego klienta. Określanie grupy docelowej (213)
  • Co dla Twoich Klientów będzie ważne? Jakimi motywami zakupu kieruje się Twój Klient? (214)
  • Jak sprzedawać jeszcze więcej? Cross- i up-selling (216)
  • Lejek sprzedaży (216)
  • Techniki sprzedaży - czyli jak sprzedawać i robić to na profesjonalnym poziomie? (219)
  • Kanały sprzedaży (221)
  • Proste i czasami bezkosztowe narzędzia wspierające sprzedaż (227)
  • Pozyskałeś Klienta, ale jak go utrzymać? (228)
  • Automotywacja w sprzedaży (232)

Franczyza, czyli sposób na własny biznes (235)

  • Wprowadzenie do biznesu na licencji (235)
    • Podstawowe informacje o franczyzie (236)
    • Rynek franczyzy w Polsce (237)
    • Niezbędna wiedza na start (238)
  • Zostań franczyzobiorcą - dlaczego warto skorzystać z gotowego pomysłu na firmę (240)
    • Korzyści, jakie daje franczyza (240)
    • Wady franczyzy dla franczyzobiorcy (243)
    • Kto nie powinien być biorcą licencji (244)
  • Jak wybrać dla siebie najlepszy system (246)
    • Kryteria oceny franczyzodawcy (246)
    • Z kim warto współpracować i jakie systemy omijać (248)
    • Jak sprawdzić franczyzodawcę (250)
    • Jak ocenić ofertę i swoje możliwości (251)
    • Rzeczywiste koszty gotowego pomysłu (252)
    • Jak obliczyć realny koszt inwestycji we franczyzę? (253)
  • Zostań franczyzodawcą - tworzenie silnej marki i rozwijanie jej we franczyzie (254)
    • Doświadczenie (255)
    • Logo (255)
    • Analiza opłacalności (255)
    • Pakiet franczyzowy (255)
    • Dzielenie się sukcesem i korzyści z tym związane (256)
    • Wady dla franczyzodawcy (257)
    • Jaki biznes można rozwijać we franczyzie (258)
    • Podstawy tworzenia dobrego systemu franczyzowego (259)
    • Elementy pakietu licencyjnego (261)
    • Jak znaleźć franczyzobiorców i ekspansja na rynki zagraniczne (265)
  • Uwarunkowania prawne działalności systemów franczyzowych (267)
    • Kodeks cywilny (268)
    • Ustawa Prawo własności przemysłowej (268)
    • Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (268)
    • Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów (268)
    • Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych (269)
    • Prawo Unii Europejskiej (269)
    • Europejski kodeks etyki udzielania franczyzy (270)

Inwestowanie nadwyżek (273)

  • Oszczędności w biznesplanie (273)
  • Pływanie w płynności (275)
  • Poduszka bezpieczeństwa (279)
  • Nie noś wszystkich jajek w jednym koszyku (282)
  • Inwestowanie pełną gębą (285)
  • Zyski stojące twardo na ziemi (288)
  • Inwestycje alternatywne (293)
  • Oszczędzanie to stan umysłu (298)

Twoja marka, Twoja reklama (305)

  • Myśl jak klient (305)
  • Tworzenie marki (306)
    • Strategia - czy tego potrzebujesz? (306)
    • Grupa docelowa (307)
    • Identyfikacja wizualna (307)
    • Wizytówki (311)
    • Lokal (oznakowanie i wyposażenie) (312)
  • Reklama (312)
    • Lokal i jego otoczenie (313)
    • Ulotki (314)
    • Plakaty i outdoor (317)
    • Wyróżnij się (318)
    • Reklama na samochodzie (319)
    • Lokalne media (319)
    • Promocje, lojalność, polecenia (320)
    • Gadżety (321)
    • Społeczność (322)
    • Jak nie reklamować małej firmy? (323)
  • Dbaj o swojego klienta (323)

Marketing online (327)

  • Czym jest marketing w internecie i czym różni się od tradycyjnych działań promocyjnych? (328)
  • Dlaczego warto być obecnym w internecie? (328)
  • Jaka działalność może być przedmiotem marketingu w internecie? (329)
  • Na co warto zwrócić uwagę podczas budowania obecności firmy w internecie? (330)
  • Jakie możliwości daje internet Twojej firmie? (331)
  • Od czego zacząć budowanie obecności firmy w internecie? (332)
  • Jaką funkcję spełnia strona internetowa? (333)
  • Jak wybrać domenę internetową? (334)
  • Czym należy się kierować przy wyborze domeny? (334)
  • Gdzie można kupić domenę internetową? (334)
  • Czego oprócz domeny potrzebujesz, aby móc utworzyć stronę internetową? (335)
  • Jak zbudować stronę internetową? (335)
  • Strona internetowa jako centrum spotkań (338)
  • Ważniejsze jest to, co Ty mówisz o sobie, czy to, co mówią o Tobie inni? (339)
  • Jak sprawić, aby Twoja strona tętniła życiem? (340)
  • Jak działa dobrze przygotowana strona? (340)
  • Aby strona była polecana, powinna zawierać wartość dodaną (341)
  • Jak dobrać słowa kluczowe do treści na stronę? (341)
  • Gdzie pozyskać pierwsze linki do strony? (342)
  • Model biznesowy firmy obecnej w internecie (342)
  • W jaki sposób promować stronę internetową? (343)
  • Media społecznościowe (348)
  • Monitoring kampanii budowania obecności w internecie (358)
  • Podsumowanie (359)

PR w małej firmie (363)

  • Po co komu PR? (363)
  • Czym PR różni się od reklamy? (369)
  • Zanim zaczniesz, włącz monitoring (372)
  • Baza mediów i rodzaje materiałów prasowych (373)
  • Pisanie: czas start! (377)
  • Jak przygotować konferencję prasową? (381)
  • Patronaty medialne i konkursy (385)
  • Klucz do sukcesu, czyli media regionalne (388)

Networking (395)

  • Czym jest networking? (395)
  • Cele, czyli dokąd idziesz (397)
  • Twoje kontakty (399)
  • Autoprezentacja (402)
  • Zaangażowanie rozmówcy (404)
  • Odrób pracę domową (405)
  • Do kogo chcesz dotrzeć? (406)
  • Jak zacząć? (408)
  • Jak zachowywać się na biznes mixerze? (408)
  • Najczęstsze błędy w networkingu (411)

Najczęściej kupowane razem:

Najczęściej kupowane razem ebooki:

6
(2)
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 3

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 6 

Dość praktyczna, w sumie otworzyła mi w kilku kwestiach oczy :]
  Ocena : 6 

Bardzo dobra książka o zakładaniu i prowadzeniu biznesu, opisująca tę działalność w bardzo szerokim zakresie, a jednocześnie dość szczegółowo. Co prawda niektóre dane liczbowe nie są już troszkę przeterminowane, ze względu na fakt, że to pozycja z 2015 roku, ale co do zasady - wszystko aktualne!
  Ocena : 5 

To jest bardzo rzetelne wydanie ,ta publikacja




płatności onepress.pl