Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe
- Autor:
- Seth Godin
- Ocena:
- 5.3/6 Opinie: 3
- Stron:
- 400
- Druk:
- oprawa twarda
Opis książki: Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe
Poważny biznes z przymrużeniem oka
- Kim są zmianoholicy?
- Czy to prawda, że wielkie marki niebawem wyginą?
- Co wspólnego ma krem do dekoracji deserów z modelem biznesowym?
"Teraz małe jest wielkie..." to niezwykła, intrygująca książka, która wyróżnia się na tle innych poradników biznesowych. Znajdziesz w niej najciekawsze anegdoty oraz felietony autorstwa Setha Godina, słynnego na całym świecie teoretyka biznesu, a także autora licznych bestsellerów. Każdą historię przenika mądrość człowieka, który posiada niezwykły dar obserwacji otaczającego świata i potrafi dostrzec w nim to, czego większość z nas nie zauważa. Jego wnikliwe uwagi i spostrzeżenia zachwycają swoją prostotą i błyskotliwością. Sprawiają, że zaczynamy zastanawiać się nad tym, kim jesteśmy, co robimy, co kupujemy i dlaczego tak się dzieje.
Świat pędzi do przodu w szalonym tempie. Nadchodzi epoka anonimowości, w której każdy będzie mógł z łatwością ukryć się przed innymi i uniknąć odpowiedzialności za własne czyny. Powszechny dostęp do internetu, rosnąca popularność blogów, wszechobecność mediów, a także zacięta i bezpardonowa walka o klientów to nasza codzienna rzeczywistość. W dzisiejszych czasach sukces nie zależy już od tego, ile godzin spędzisz w pracy, lecz od tego, czy jesteś gotowy podjąć ryzyko. Musisz być niezwykły i oryginalny, w przeciwnym razie zginiesz w tłumie. Jeśli nie chcesz zostać w tyle w pogoni za klientem, przestrzegaj podstawowych zasad:
- Szanuj konsumentów, ponieważ teraz mają większą władzę niż kiedykolwiek.
- Nie stój w miejscu i bądź otwarty na zmiany.
- Nie kłam i nie oszukuj, bo Twoi klienci zawsze się o tym dowiedzą.
- A przede wszystkim pamiętaj, że duży rozmiar przestał być zaletą. Teraz małe jest wielkie!
"Jak możesz marnotrawić kolejny dzień i nie czerpać korzyści z największej przemiany, która dotyka nasze pokolenie? Jak śmiesz zadowalać się miernotą, skoro współczesny świat stwarza Ci warunki do bycia wyjątkowym?"Seth Godin -- autor
Wybrane bestsellery
-
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)37.05 zł
57.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on prz...(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)
31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Marketing afiliacyjny to doskonały sposób generowania przychodu w internecie. Aby było to możliwe, niezbędna jest jednak odpowiednia wiedza, która zebrana została w formie tego podręcznika. Z jego pomocą i poradami specjalistów z MyLead zdobędziesz kluczowe umiejętności, które w połączeniu z wytr...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Seth Godin - pozostałe książki
-
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się ni...(19.90 zł najniższa cena z 30 dni)
35.92 zł
44.90 zł(-20%) -
Dowiedz się, jak walczyć z konkurencją w interaktywnym wszechświecie stron WWW, telefonicznych centrów obsługi klienta i automatycznych narzędzi wspomagających sprzedaż. Sprawdź, jak skutecznie uniknąć pułapki handlu elektronicznego, którą jest powszechny dostęp do wszystkich rodzajów produktów o...
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów
(14.90 zł najniższa cena z 30 dni)19.50 zł
39.00 zł(-50%) -
Świat, w którym produkuje się masowo w-jednym-rozmiarze-uniwersalnym-pasującym-wszystkim odchodzi, i to bardzo szybko. Gwałtowny rozwój plemion, mikro-społeczności ludzi pasjonujących się czymś, mających hobby i dziwactwa zmienia politykę, ekonomię, marketing, produkcję i wszystko inne. Możesz wa...
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)14.95 zł
29.90 zł(-50%) -
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi to manifest, który mówi o rzeczy rzadko spotykanej, a jednocześnie wyjątkowo cennej. Ta książka zmusza Cię do tego, żebyś przestał czekać na mapę i sam zabrał się za jej kreślenie. Wiesz, jak to się robi, robiłeś to już wcześniej, ale gdzieś p...
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi
(9.90 zł najniższa cena z 30 dni)16.45 zł
32.90 zł(-50%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(34.90 zł najniższa cena z 30 dni)43.45 zł
79.00 zł(-45%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)57.84 zł
89.00 zł(-35%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Network Magazyn 15/2008Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ta książka traktuje o poważnym biznesie z przymrużeniem oka. Świat pędzi do przodu w szalonym tempie. Nadchodzi epoka anonimowości, w której każdy będzie mógł z łatwością ukryć się przed innymi i uniknąć odpowiedzialności za władne czyny, powszechny dostęp do Internetu, rosnąca popularność blogów, wszechobecność mediów, a także zacięta i bezpardonowa walka o klientów to nasza codzienna rzeczywistość. W dzisiejszych czasach sukces nie zależy już od tego, ile godzin spędzisz w pracy, lecz od tego, czy jesteś gotowy podjąć ryzyko. Musisz być niezwykły i oryginalny, w przeciwnym razie zginiesz w tłumie. „Teraz małe jest wielkie…” to niezwykła, intrygująca książka, która wyróżnia się na tle innych poradników biznesowych. Znajdziesz w niej najciekawsze anegdoty oraz felietony autorstwa Setha Godina, słynnego na całym świecie teoretyka biznesu, a także autora licznych bestsellerów. Każdą historię przenika mądrość człowieka, który posiada niezwykły dar obserwacji otaczającego świata i potrafi dostrzec w nim to, czego większość z nas nie zauważa. Jego wnikliwe uwagi i spostrzeżenia zachwycają swoją prostotą i błyskotliwością. Sprawiają, że zaczynamy zastanawiać się nad tym, kim jesteśmy, co robimy, co kupujemy i dlaczego tak się dzieje.
-
Recenzja: Personel i Zarządzanie Andrzej Budzyk; 12/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Zamiast klasycznego "Wstępu" lub "Wprowadzenia" autor publikacji "Teraz małe jest piękne" Seth Godin napisał "Ostrzeżenie". "Ostrzeżenie" to krótka instrukcja obsługi dla czytelnika książki. Godin informuje:
- że napisanie "Teraz małe jest piękne" zajęło mu osiem lat,
- że nie należy czytać całości od razu,
- że jego celem nie było napisanie książki, ale stworzenie "intelektualnego katalizatora" inicjującego działanie.
Dobrym mottem (mantrą) dla całego zbioru tekstów jest reakcja autora na odmowę - na słowo NIE!:
[...] Słowo NIE słyszałem od członków rodziny, agentów, redaktorów, wspólników w interesach, investorów venture capital, potężnych reklamodawców, pracowników, wydawców, właścicieli nieruchomości, recepcjonistów, przedstawicieli agencji pośredniczących w organizowaniu wykładów oraz ochroniarza na lotnisku LaGuardia. Zanim zaczniesz pomstować na ludzi, którzy nie akceptują Twojego następnego świetnego pomysłu, wpierw im podziękuj. Bez nich byłbyś przeciętniakiem.Seth Godin przeciętniakiem na pewno nie jest, a jego felietony są OK! - czytajcie...
-
Recenzja: e-biznes.pl Mariusz Ludwiński; 04/2007Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Poprzednie książki Setha Godina prezentowały przełomowe koncepcje myślenia o i prowadzenia biznesu. W najnowszej dostajemy niespodziankę. Wielką. Czytając tę książkę, już po kilku stronach dopadło mnie dziwne uczucie. Nie byłem w stanie go opisać. Gdy skończyłem czytać i porównałem "Teraz małe jest wielkie" z poprzednimi książkami Godina, wszystko stało się jasne.
Do tej pory Godin pisał książki poświęcone jednej teorii. Kolejne książki stanowiły uzupełnienie i poszerzenie czegoś co można nazwać Wielką Teorią Marketingu i Biznesu Godina. Streścić można ją w sposób następujący: zaczynasz od opracowania swojego produktu jako Fioletowej Krowy. Jego fioletowość (czyli niezwykłość na tle konkurencji) działa wśród potencjalnych klientów na zasadzie Marketingu Wirusowego i przyciąga chętnych do zakupu.
Gdy przyjdą do ciebie, wdrażasz Marketing Przyzwolenia czyli pytasz ich o pozwolenie na dalsze kontakty i przekazywanie informacji. Następnie opowiadasz im Prawdziwą Historię dotyczącą swojego produktu. Gdy klienci zaakceptują historię, kupują też produkt, a następnie cieszą się Dodatkami Gratis w trakcie transakcji oraz podczas używania produktu. Następnie służą jako nosiciele wirusa twojego produktu i mówią o nim innym klientom.
Wszystkie opisane wyżej pomysły (Krowa, Dodatek, Wirusy, Historia, Przyzwolenie) zostały opisane w oddzielnych książkach. I wszystko było świetnie.
Tymczasem książka "Teraz małe jest wielkie" nie jest poświęcona jakiejś teorii wchodzącej w skład Wielkiej Teorii Marketingu i Biznesu Godina. To w zasadzie luźny zbiór artykułów oraz wpisów do autorskiego bloga, które ukazały się na przestrzeni ostatnich lat. Fajnie się to czyta, osobiste impresje Godina są ciekawe, choć dotyczą realiów amerykańskich.
Czy już wiesz, czego zabrakło w tej książce? Precyzyjnie wyartykułowanej myśli przewodniej. Nie twierdzę, że tej myśli nie ma. Ona jest. Tyle że błąka się gdzieś po granicy widzenia. Tylko jeden raz zbliża się na tyle, żeby można było ją złapać. Jest jej bowiem poświęcony jeden wpis pt. "Nie muszą, więc się nie starają".
Na podstawie tego rozdziału dla własnych potrzeb sformułowałem myśl przewodnią tej książki. Brzmi ona mniej więcej tak: Zakładając firmę, nigdy nie planuj wzrostu na tyle dużego, żeby stracić z oczu klientów. Nigdy nie odwracaj się do nich plecami. Nigdy nie pozwól sobie przestać się starać dla klientów. Czyli rośnij, ale się nie zmieniaj -- co świetnie podkreśla okładka.
Jeśli będziesz czytać tę książkę tradycyjnie czyli od początku, to zanim dojdziesz do tego wpisu, zrobi ci się w głowie zamieszanie. Dlatego najpierw przeczytaj ten właśnie wpis, a dopiero potem zacznij czytać od początku. Będziesz wiedzieć w jakim kontekście rozumieć pozostałe wpisy. I wyniesiesz z tej książki zdecydowanie więcej informacji.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Small Is the New Big: and 193 Other Riffs, Rants, and Remarkable Business Ideas
- Tłumaczenie:
- Ewa Borówka
- ISBN Książki drukowanej:
- 83-246-0831-1, 8324608311
- Data wydania książki drukowanej:
- 2007-03-29
- Format:
- A5
- Numer z katalogu:
- 3632
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
Ostrzeżenie (5)
Nowe reguły, nowi zwycięzcy (7)
Wprowadzenie: jesteś sprytniejszy, niż im się wydaje (19)
AAA Auto Parts (23)
Afekt placebo (24)
Aż nazbyt proste (26)
Benchmark równa się miernota (28)
Bezpieczeństwo jest ryzykowne (31)
Bieg z pochodnią (32)
Blogi dyrektorów generalnych (36)
Bon Jovi i piraci (37)
Brak szacunku (38)
Burgerville (40)
Carly nie miała szans (40)
Ciasteczka (te jadalne) (41)
Ciasteczka i techniczna niewiedza internauty Kowalskiego (41)
Ciemniacy (42)
Ciężka dola dyrektora marketingu (44)
CliffsNotes (45)
Co robiłeś w pierwszej dekadzie XXI wieku? (45)
Czas letni (48)
Czasowniki (a właściwie rzeczowniki odczasownikowe) (51)
Czekolada z Fog City (52)
Czy zachowujesz się inaczej pod okiem kamery? (53)
Daruj sobie szkołę biznesu (54)
Debiut z rozmachem (61)
Deficyt niedostatku (62)
Dlaczego (warto pytać "dlaczego")? (65)
Dlaczego nie mam podcasta? (66)
Do kogo należy widmo? (67)
Dodatek gratis (69)
Doktor Atkins (70)
Dozowniki na cukiereczki i nagrania w języku litewskim (70)
Droga na skróty (71)
Dwa oczywiste sekrety sukcesu każdej firmy usługowej (72)
Dziennikarze (73)
Dzwonki do telefonów (74)
Efekt bliskości (74)
Entuzjaści (75)
Fiolet (78)
Fluffernutter (81)
Funkcjonalność (82)
Gilotyna czy łamanie kołem? (82)
Gmail (85)
Heinlein (85)
Hershey (86)
Hotele i tanie ciasteczko z wróżbą (90)
I co wtedy? (91)
Igła, imadło... i dziecięca grzechotka (92)
Ile jesteś gotów zapłacić za udział
w "The Oprah Winfrey Show"? (94)
Jak nowy marketing zmienia lokalny szczyt? (95)
Jak uniknąć lokalnego szczytu? (97)
Jak uzyskać opinię? (99)
Jak wyrażać opinie? (100)
Jak zdążyć na samolot? (103)
Jakość (106)
Jedyny (106)
JetBlue (107)
Justin i Ashley (108)
Jutro będzie futro (108)
Klasa robotnicza (109)
Klauni - czy jesteś jednym z nich? (109)
Komora pogłosowa (112)
Kompetencje (113)
Krótka historia ciężkiej pracy z poprawką na ryzyko (119)
Krótkie słowa i natrętne komunikaty (122)
Krytyka (122)
Krytyka (suplement) (124)
Kto to właściwie jest? (129)
Lejek do góry nogami (132)
Lęk przed stratą, pragnienie zysku (148)
Marka samochodu marką własną (149)
McPraca (151)
Miernota (152)
Minnesota to nie Akron (153)
Misja (154)
Mity (155)
Mniej (155)
Monopol i śmierć niedostatku (158)
Mury, urwiska i cegły (161)
Muzyka bluegrass i wiolonczelistka (162)
Nadawanie nazwy (165)
Nadawanie nazwy - nowe reguły (166)
Nadchodzi wielkie małe (170)
Napój gazowany (o smaku purée ziemniaczanego) (172)
Natka pietruszki (172)
Nawet babcie wiedzą, czym jest internet (174)
Nie muszą, więc się nie starają (176)
Nie szata (graficzna) zdobi książkę (177)
Nie! (178)
Niewłaściwe pytanie (178)
Nowa przepaść cyfrowa (180)
Obóz letni, Mickey Rooney i problem marketingowy (182)
Obsługa klienta - skromna propozycja (184)
Odkrywanie luki (185)
Odmowa (191)
Odpowiedzialność (192)
Ogolić jaka (196)
Olśnienie w Provincetown (197)
Opakowania (199)
Optymizm (205)
Ostra igła, wielki stóg siana (205)
Pamięci Poilâne (207)
Pączki (208)
Pieniądze są już w drodze (208)
Pięćdziesiąt stanów, miotacze ognia i chwytliwa tradycja (209)
Pismo odręczne kontra klawiatura (210)
Polka (211)
Pomiar powoduje przyspieszenie (212)
Postaw na nigdy (215)
Postęp? (215)
Potwierdzenie (217)
Praca dla Fioletowych Krów (220)
Prawdziwe pamiątki? Ale w porównaniu z czym? (222)
Prawie oksymoron (224)
Problem specjalisty od PR (225)
Projektanci stron internetowych (225)
Promocje (228)
Prostytucja (229)
Proszę, nie róbcie ze mnie półgłówka (230)
Prowizje i inwestycje (231)
Przepis na parzenie herbaty (232)
Przesądne gołębie (232)
Przestrzeganie zasad (235)
Przychodzi baba do lekarza (236)
Przyjęcie w barze sieci McDonald's (237)
Przyszłość nie znaczy tego samego, co kiedyś (239)
Przyzwolenie (243)
Referencje to Ty (244)
RSS (247)
Salinger wiedział lepiej (248)
Samolubni administratorzy sieci WiFi, Żyletki i Halloween (249)
Sieć jest brzydka (251)
Skarpety (251)
Skutków ubocznych brak (252)
Słowa (253)
Słynne ciasto zebra (253)
Smak gryzonia (254)
Soy Luck Club (254)
Spinki do mankietów (255)
Sprzedaż (256)
Stagnacja (257)
Strategia poszukiwania pracy, która prowadzi donikąd (259)
Struś (261)
Subskrypcje (262)
Sygnał pobudki - czas się ocknąć (264)
Szacunek i Fuller Brush Man (265)
Świąteczny spam (268)
Tablice, które się zmieniają (269)
Tajemnice sukcesu (269)
Technorati (271)
Teraz małe jest wielkie! (272)
Teraz telewizja to coś pospolitego (274)
Tradycja! (275)
Trawa (no nie, ta druga trawa) (277)
Trybiki (278)
Trzymasz się nazwy swojego stanowiska? (279)
Tydzień datków (282)
Umarł branding, niech żyje branding (284)
Uniknąć odpowiedzi "być może" (285)
Uodpornić organizację na "być może" (289)
Wczoraj zmieniłem zdanie (292)
Wielkie plany (296)
Wizja atłasowej poduszki (297)
Własna prasa drukarska (297)
Woda leje się strumieniami (299)
Woot.com i skrajności (301)
Wspinaczka po urwisku (uwaga, ślisko!) (302)
Wszechobecność (304)
Wybujałe ego (307)
Wypucowane wozy strażackie (308)
Za Chiny Ludowe! (309)
Zacznij od razu - nie zwlekaj! (311)
Zaufanie i szacunek, odwaga i przywództwo (317)
Zaznacz pole wyboru (320)
Zaznacz, jeśli wyrażasz zgodę (321)
Ze sztuki się nie wyrasta (322)
Zmianoholicy (323)
Znajomości się nie liczą (328)
Zrobić, co należy (330)
Zwolnij... to znaczy zacznij od trudnych zadań (331)
Źródła wirusa idei (337)
Żołędzie i szkodniki (338)
Żółta koszulka poczty amerykańskiej (340)
Specjalny dodatek! przedrukowane E-booki (343)
Podziękowania (385)
Skorowidz (387)
Oceny i opinie klientów: Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe Seth Godin (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(2)
(0)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii