Social media to ściema

Social media to ściema

Autor: B.J. Mendelson

Ocena:
   5.3/6  Opinie  (4)
Stron: 240
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,00 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,80 zł
31,20 zł 39,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,00 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,20 zł
39,00 zł
Mądra i prowokacyjna. Jeśli jesteś uzależniony od mediów społecznościowych — czytaj i płacz!
„New York Journal of Books”

Prawdy, półprawdy i ćwierćprawdy…

Social media to wielka marketingowa rewolucja! Dzięki nim jesteś bliżej swoich klientów i współpracowników - z ich pomocą możesz wprawić w ruch wielką machinę reklamową! Czyżby? A co Ci podpowiada zdrowy rozsądek? Czy zastanawiałeś się nad tym, kto naprawdę zarabia na tym interesie? Jeśli masz wątpliwości co do prawd objawionych serwowanych Ci przez pięciominutowych internetowych guru i szemranych konsultantów ds. PR, zapraszamy Cię za kulisy tego biznesu.

Twitter, Facebook czy YouTube nie są ani dobre, ani złe, ani przydatne, ani bezużyteczne. Pozwoliliśmy jednak, żeby zadowoleni z siebie chciwi ludzie stworzyli mit, który sugeruje, że wystarczy wejść z firmą na jakąś platformę społecznościową, a wszystkie nasze marzenia się spełnią. A przez cały ten czas korporacje i marketingowcy rozpowszechniający ten mit napychają swoje kieszenie. Masz dość brania udziału w tym podejrzanym procederze? W tej książce znajdziesz wiedzę i narzędzia, których faktycznie potrzebujesz do nawiązywania trwałych relacji z klientami, rozwijania swojej marki oraz wykorzystania pełnego potencjału internetu bez wydawania na to grubej kasy.

 

B.J. Mendelson pisał dla „The Huffington Post”, „Forbesa”, O Music Award w MTV i CNN. Cytowano go w czasopismach „Newsweek”, „The New York Times”, „Los Angeles Times”, „Psychology Today” i „SmartMoney”. Był dyrektorem ds. nowych mediów w programie telewizji ABC i prowadził dział poświęcony przetrwaniu na studiach w CBS College Sports.

Wprowadzenie. Podstawy wciskania ściemy (7)

1. Nasza okropna, straszna, niedobra i beznadziejna strona internetowa (9)

2. Zdumiewające opowieści o przeciętności (13)

3. "Napisałem tę książkę dla Pepsi" (17)

4. Social media to ściema (23)

CZĘŚĆ PIERWSZA. SOCIAL MEDIA TO ŚCIEMA

5. Nic zgoła nowego nie ma pod słońcem... ani w internecie (29)

6. Szufle i nowa pańszczyzna (37)

7. Tak, to jest klucz! (43)

8. Teraz już wiesz, czyli brakująca część opowieści (55)

9. Ekonomia bazująca na dupkach (67)

10. "Wpływowi" ludzie to bzdura (77)

11. Przeanalizuj to (89)

CZĘŚĆ DRUGA. POZNAJ LUDZI, KTÓRZY STOJĄ ZA ŚCIEMĄ

12. A może dla korporacji media społecznościowe także nie są aż taką rewelacją? (97)

13. Zakochana para: Facebook i Kia... (113)

14. Jak marketingowcy, cyberhipsterzy i inni radzą sobie z krytyką (podpowiedź: niezbyt dobrze) (125)

CZĘŚĆ TRZECIA. JAK BEZ WIĘKSZEGO WYSIŁKU SPRZEDAWAĆ ŚCIEMĘ?

15. Tworzenie i rozpowszechnianie ściemy w siedmiu prostych krokach (137)

16. A odpowiedź brzmi... (145)

CZĘŚĆ CZWARTA. CO NAPRAWDĘ DZIAŁA W INTERNECIE?

17. Wszystko, co kiedykolwiek trzeba Ci będzie wiedzieć o marketingu (161)

18. Podsumowanie (179)

19. Manifest przeciwko mediom społecznościowym (187)

Podziękowania (199)

Przypisy (205)

Najczęściej kupowane razem:

Najczęściej kupowane razem ebooki:

6
(1)
5
(3)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 4

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Wybitna pozycja, którą powinien przeczytać każdy interesujący się aspektem kulturowym i socjologicznym internetu. Wprawdzie oficjalnie dedykowana jest marketingowcom, ale nie powinni oni tego czytać - może bardzo frustrować. Lekka forma felietonu sprawia, że książkę czyta się wyśmienicie a przekazane tu treści są bardzo istotne.
      Ocena : 5 

    Dobra, szybko się czyta. Chyba każdy powinien ją przeczytać aby zrozumieć pewne mechanizmy SM.
      Ocena : 5 

    Od dawna zajmuję się promocją firm w internecie i potwierdzam główną myśl tej publikacji - artbo.pl
      Ocena : 5 

    Social media to ściema, autor: B.J. Mendelson. Wczoraj książka dotarła. Dzisiaj zacząłem czytanie i własnie kończę. Super pozycja dla osób zastanawiających się nad wprowadzeniem swojej firmy do mediów społecznościowych, nie zależnie jakich. Mocno krytyczna względem etyczności działań agencji marketingowych i PR-owych, pokazujących efektywność swojej pracy wskaźnikami, których biznesowej użyteczności nie można udowodnić. Sporo w niej odniesień do rynku amerykańskiego, ale dozą chęci odniesiesz to do warunków polskich. Poza krytyką pewnych działań w mediach społecznościowych jest również spora doza sugestii jak należy postępować. Jestem przekonany, że po lekturze książki "Social media to ściema" wielu osobą otworzą się oczy.
    płatności onepress.pl