Skuszeni. Jak tworzyć produkty k...

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

Autorzy: ,

Stron: 240
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania —czegokolwiek i przez cały dzień — a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki — zaprogramowane i utrwalone.

W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.

Poradnik, który trzymasz w dłoni, to:
  • źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach — jak powstają i w jaki sposób się utrwalają;
  • przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać;
  • zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem;
  • źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych.

Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie!


Nir Eyal — jest wykładowcą na Stanford Graduate School of Business i Hasso Plattner Institute of Design oraz autorem licznych publikacji z dziedziny technologii, psychologii i biznesu, publikowanych w „The Harvard Business Review”, „The Atlantic”, TechCrunch i „Psychology Today”. Dzięki własnym doświadczeniom zawodowym i studiowaniu wyników wieloletnich badań stał się niekwestionowanym autorytetem w dziedzinie technik marketingowych opartych na nawykach konsumentów.

Wstęp (7)

1. Strefa nawyków (21)

2. Impuls wyzwalający działanie (45)

3. Działanie (67)

4. Nieregularne wzmocnienia (101)

5. "Lokata uczuciowa" (139)

6. Jak wykorzystasz zdobytą wiedzę? (167)

7. Studium przypadku: aplikacja do czytania Biblii (181)

8. Testowanie nawyków i możliwości ich wykształcania (193)

Dodatek (209)

Przypisy (221)

Kup w zestawie:

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie plus Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi plus Piętrzenie nawyków. 97 małych zmian, które odmienią Twoje życie
Cena zestawu: 83,16 zł 118.80 zł
Oszczędzasz: 35.64 zł
Do koszyka

Kup ebooki w zestawie:

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie plus Najtrudniejsze w tym, co trudne. Prowadzenie biznesu, gdy nie ma prostych odpowiedzi plus Piętrzenie nawyków. 97 małych zmian, które odmienią Twoje życie
Cena zestawu: 66,42 zł 118.80 zł
Oszczędzasz: 52.38 zł
Do koszyka

Najczęściej kupowane razem:

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie plus Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji plus Prawo dla startupu
Cena zestawu: 122,22 zł 143,80 zł
Oszczędzasz: 21,58 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie plus Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe. Rzecz o turkusowej samoorganizacji plus Prawo dla startupu
Cena zestawu: 122,22 zł 143,80 zł
Oszczędzasz: 21,58 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
Uczynienie korzystania z produktu lub usługi częścią codziennych nawyków konsumentów jest marzeniem każdego przedsiębiorcy. Pomocy w jego spełnieniu podjął się profesor Nir Eyal. Opierając się na osiągnięciach psychologii behawioralnej oraz badaniach neurologicznych, skonstruował on „wabik”, czyli model tworzenia u potencjalnych klientów nawyków, które łączą dręczące ich problemy z oferowanym rozwiązaniem. Dodatkową zaletą książki jest praktyczna wiedza na temat ludzkich nawyków. 

THINKTANK


    płatności onepress.pl