Serwis firmowy. Od pomysłu do go...

Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera

Autor: Grzegorz Krzemień

Ocena:
   4.5/6  Opinie  (13)
Stron: 168
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
34,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 6,98 zł
27,92 zł 34,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
34,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
27,92 zł
34,90 zł
  • Profesjonalne przygotowanie projektu
  • Wskazówki dotyczące organizacji przetargu
  • Wyjaśnienie kluczowych kwestii prawnych
  • Studia przypadków
Sukces w biznesie zależy od umiejętnego wykorzystania narzędzi marketingowych. Wśród nich Internet jest już trudny do przecenienia. Bez Internetu coraz trudniej sprzedawać. Bez tego poradnika będzie Ci trudno wykorzystać Internet jako skuteczne narzędzie marketingowe.
Grzegorz Kiszluk
redaktor naczelny magazynu Brief

Oferta firmy na stronie internetowej jest dostępna dla Twoich klientów przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku! To Twoja interaktywna wizytówka, okno na świat i źródło zysków. Zaprojektowanie witryny atrakcyjnej, funkcjonalnej, a przy tym wyposażonej w najbardziej nowoczesne rozwiązania marketingowe, jest przedsięwzięciem wymagającym profesjonalnego przygotowania. Skorzystaj z wiedzy jednego z najlepszych specjalistów w branży i naucz się skutecznie wyróżniać na e-rynku, budować autorytet swojej firmy online i kreować wizerunek za pośrednictwem serwisu korporacyjnego.

Niniejszy poradnik przeznaczony jest dla osób, które odpowiadają w firmie za marketing oraz tworzenie i obsługę serwisu internetowego. Szczegółowo przedstawia kolejne etapy budowy nowego serwisu www, biorąc pod uwagę głównie punkt widzenia klienta. Zawarte w książce wskazówki i porady są efektem dwunastu lat doświadczeń autora, związanych z pracą nad projektami i współpracą z klientami -- czyli z obserwacją rynku marketingu interaktywnego w Polsce.

  • Kwestie techniczne opisane zrozumiałym językiem
  • Wybór właściwej agencji przygotowującej serwis
  • Kluczowe zagadnienia prawne
  • Kontrola kolejnych faz realizacji projektu
  • Planowanie działań na przyszłość

Zobacz wywiad z autorem Grzegorzem Krzemieniem >>



Patroni:
Brief, IAB, interaktywnie.com

O autorze (9)

O poradniku (11)

Internet jako medium (15)

Nowy serwis firmowy (17)

Przygotowania do realizacji projektu (21)

  • Kierownik projektu (21)
  • Zespół projektowy (22)
  • Benchmarking - analiza porównawcza (24)
  • Strategia obecności w internecie (25)
  • Cele (28)
  • Dla kogo budowany jest serwis (31)
  • Informacje i narzędzia dla grup docelowych (32)
  • Struktura serwisu (34)
  • Strona główna serwisu (37)
  • Wygląd serwisu (38)
  • Brief dla agencji (42)
  • Budżet przeznaczony na realizację (44)
  • Zapłata za przystąpienie do przetargu (45)

Sprawy techniczne (prostym językiem) (47)

  • CMS - system zarządzania treścią (47)
  • Serwer (53)
  • Niezbędne oprogramowanie serwera (55)
  • Pozycjonowanie w wyszukiwarkach (57)
  • Strony wykonane w technologii Flash (62)
  • Serwis dla urządzeń mobilnych (64)

Organizacja przetargu (67)

  • Agencja interaktywna (67)
  • Gdzie i jak szukać agencji (69)
  • Wybór agencji (72)
  • Czego wymagać w zapytaniu ofertowym (75)
  • Co przekazać agencji (77)
  • Rozstrzygnięcie przetargu (80)
  • Umowa (84)

Kwestie prawne (87)

  • Umowa o poufności (87)
  • GIODO (87)
  • Regulamin serwisu, nota prawna (88)
  • Dane rejestrowe firmy (91)
  • Licencja na zdjęcia i czcionki (92)

Przystąpienie do realizacji (93)

  • Account manager (93)
  • Zakres prac (94)
  • Harmonogram (95)
  • Podpisanie umowy (98)
  • Określenie strategii (98)
  • Analityk (100)
  • Spotkania (101)
  • Serwer produkcyjny i testowy (102)

Faza realizacji (103)

  • Projekt graficzny (103)
  • Badania i walidacja pracy (106)
  • Dodatkowe moduły w CMS-ie (109)
  • Teksty w serwisie (110)
  • Formatowanie treści (113)
  • Co jeszcze możesz zrobić? (116)

Testy serwisu (121)

  • Na co zwracać uwagę (122)
  • Jak przekazywać informacje o znalezionych błędach (124)

Zakończenie projektu (127)

  • Procedury aktualizacji (127)
  • Szkolenie z obsługi systemu CMS (130)
  • Przepięcie domeny (133)
  • Statystyki serwisu (136)
  • Materiały źródłowe (137)
  • Dokumentacja techniczna (137)

Co dalej z serwisem (139)

  • Pierwsze chwile (139)
  • Obsługa abonamentowa (140)
  • Promocja (142)
  • Pamiętaj o ciągłym rozwoju (144)

Case studies (147)

  • Brand portal skoda-auto.pl (147)
  • Serwis firmowy www.spec.waw.pl (153)

Warto przeczytać i zobaczyć (161)

  • Książki i publikacje (161)
  • Serwisy WWW i blogi (162)
  • Serwisy podane jako przykłady (162)

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera plus Prawo dla startupu plus Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
Cena zestawu: 101,73 zł 119,70 zł
Oszczędzasz: 17,97 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera
6
(1)
5
(8)
4
(2)
3
(0)
2
(2)
1
(0)

Liczba ocen: 13

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

      Ocena : 5 

      Ocena : 5 

      Ocena : 5 

    Krótko i na temat tak jak lubie. Bez lania wody na 800 stron. Ja już budowe serwisu w firmie mam prawie za soba, ale większość błędów na które zwraca autor popełniłem! Gdybym wiedział o tym wcześniej :)
      Ocena : 5 

    Dobrze się to czyta. Przydatne informacje.
      Ocena : 5 

      Ocena : 5 

    Bardzo pomocna.
      Ocena : 5 

    Właśnie skończyłam czytać. Krótko bo późno. Dzięki temu co teraz wiem będzie mi zdecydowanie prościej, ale szkoda, że nie jest szerzej rozwinięty dział o promocji gotowej strony. Dziękuje.
      Ocena : 5 

    Bardzo dobra, od razu widać, że pisana przez praktyka a nie naukowca-teortyka. Dobra lektura nie tylko dla menedżerów, ale także dla ludzi robiących strony www. Sporo przykładów.
      Ocena : 4 

    dobra książka
      Ocena : 4 

    Osobiście pracuję w agencji interaktywnej i całkowicie zgadzam sie z przedmówcą książka powinna mieć tytuł "Jak współpracować z agencją interaktywną". Jest to krótki poradnik skierowany do osób z działów marketingu dużych przedsiębiorstw, które jeszcze nigdy nie pracowały z agencjami interaktywnymi. Krótko zwięźle i na temat, chociaż bez rewelacji opisane jest jak przygotować się do współpracy z agencją interaktywną, kto kim jest w takiej agencji (chociaż zabrakło mi opisu zadań project managera, a często on tez współpracuje z klientem). Osobiście chciałbym aby każdy mój klient przeczytał tą książkę i przygotował się do współpracy z moją agencją tak jak opisuje autor książki :)
      Ocena : 2 

    Nie mogę się zgodzić z moimi przedmówcami. Książka może i jest napisana prostym językiem, ale pełna jest banałów i ogólnych stwierdzeń bez podawania ciekawych przykładów. A co więcej, zachęca jedynie do korzystania z oferty agencji interaktywnych, np. tej w której pracuje autor.. Casy w książce stanowią reklamę dla powyższej firmy. Wniosek z tej książki - nie ucz się i nie działaj sam, tylko zleć wszystko mądrzejszym od siebie.
      Ocena : 2 

    Książka powinna mieć tytuł "Jak współpracować z agencją interaktywną". Ma ona niewielką wartość dla ludzi, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę operacyjną.
    płatności onepress.pl