Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady
- Autor:
- Kristina Cutura
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 6.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 360
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady
Skuteczne kampanie na platformie Google Adwords!
Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiątki opcji, które mają znaczący wpływ na skuteczność Twojej reklamy. Dowiedz się, jak optymalnie wykorzystać Twoje środki na reklamę.
W tej książce znajdziesz ponad sto najlepszych porad, które pozwolą Ci zoptymalizować Twoje działania reklamowe. W trakcie lektury nauczysz się badać rynek i konkurencję oraz ustalać cele. Dowiesz się, jak założyć konto w Google Adwords oraz przygotować pierwszą kampanię reklamową. Istotne jest, żebyś wiedział, jak wielu użytkowników klika Twoje reklamy oraz jak duży zysk to przynosi. Analizy współczynników konwersji pomogą Ci odpowiedzieć na to i wiele innych pytań. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, w jaki sposób wybierać słowa kluczowe, określać budżety i stawki oraz korzystać z remarketingu. Książka ta jest bogatym źródłem informacji dla wszystkich Czytelników mających ambicję poprowadzić własną, skuteczną kampanię reklamową w Google Adwords.
Dzięki tej książce:
- założysz konto w Google Adwords
- przygotujesz pierwszą kampanię reklamową
- zmierzysz skuteczność reklamy
- wykorzystasz możliwości remarketingu
- poznasz tajniki Google Adwords
Wykorzystaj potencjał reklam Google Adwords!
Wybrane bestsellery
-
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim roz...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i ...
Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków Stwórz teraz wspaniałą firmę! Siedem etapów na drodze do wysokich zysków
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
O autorze książki
Kristina CuturaEbooka "Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (4) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: facet czyta GrzegorzRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Cały czas szukałem dobrej książki dotyczącej Google AdWords. Z racji tego, że tak naprawdę niewiele wiedziałem o tym narzędziu, potrzebowałem pełnej informacji poczynając od podstaw. Jednak nie chciałem się na tym pułapie zatrzymywać, dlatego też zależało mi na poznaniu również tajników Google AdWords.
Książki "Google AdWords" nie można ot tak po prostu przeczytać. Czytanie, to przeplatanie pożerania treści i zarazem wykorzystanie lub zweryfikowanie zdobytych informacji natychmiast przy komputerze. Najlepiej jest założyć konto AdWord, stworzyć kampanię i na bieżąco wdrażać odpowiednią taktykę.
Autorką książki jest nie byle kto. Kristina Cutura karierę w Google rozpoczęła kilkanaście lat temu. Miała bardzo duży wpływ na to jak wygląda i działa dziś AdWord. Aktualnie prowadzi firmę konsultingową, która zajmuje się wyszukiwaniem. Stworzone narzędzie jest jednym z najbardziej efektywnych i elastycznych narzędzi do promowania swojej marki w Internecie.
Wracając do samej książki. Jest bardzo przejrzyście napisana. Każde zagadnienie jest podzielone na:
- jak to zrobić- znajdziemy tutaj opis krok po kroku wraz z dokumentacją w postaci screenów ( w wersji polskiej)
- jak to działa- jaki efekt powinniśmy osiągnąć po wprowadzeniu wcześniejszych zmian
- to jeszcze nie wszystko- tutaj autorka podaje linki do innych stron, ewentualnie programów, które wzmocniłyby efekt naszego pozycjonowania
- zobacz także- odnośniki do rozdziałów pokrewnych
Nie wierzę, że po przeczytaniu tej książki ktoś sobie nie poradzi ze stworzeniem kampanii marketingowej! Dzięki wprowadzeniu wielu wskazówek spowodujemy, że ostatecznie będziemy mniej wydawać na reklamę, jednocześnie czerpiąc więcej zysków. Szczerze polecam!
-
Recenzja: WebSEM.pl Sebastian JakubiecRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Marketing internetowy to branża, w której non stop doświadczamy nowości i zmian, stąd nieustanna potrzeba zdobywania nowych informacji i edukowania się. Rozpoczynam zatem comiesięczny cykl Biblioteczki SEM’ity – zestawów książek na najbliższy czas, które warto przeczytać.
Reklama w GoogleWśród publikacji zdecydowanie brakowało pozycji dla zainteresowanych systemem reklamowym Google Adwords. Realnie były to 2-3 pozycje, dosyć skąpo opisujące system i możliwości jego wykorzystania. Ostatnio pojawiła się nowość, w postaci książki „Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady„.
Książka stanowi kompendium krok po kroku jak uruchomić działania reklamowe w Google Adwords, dzięki czemu stanowi doskonałą pomoc zarówno dla początkujących jak i bardziej już wdrożonych w system. Dla tych zaawansowanych stanowić będzie idealny punkt odniesienia podczas prowadzonych szkoleń czy warsztatów, bo pozwala uporządkować pewne elementy krok po kroku.
Książka w bardzo metodyczny sposób pokazuje jak uruchomić i optymalizować kampanie reklam Adwords, dzięki czemu w prosty sposób uczymy się wielu praktycznych elementów działania systemu. Olbrzymią zaletą książki jest jej aktualność, gdyż w ciągu lat interfejs systemu reklamowego ulegał modyfikacjom, niezbędne do nauki są książki oparte na najnowszej wersji narzędzi prowadzenia kampanii. -
Recenzja: Marketing w Praktyce 10/2014Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiątki opcji, które mają znaczący wpływ na skuteczność twojej reklamy. Dowiedz się, jak optymalnie wykorzystać twoje środki na reklamę.
W tej książce znajdziesz ponad sto najlepszych porad, które pozwolą zoptymalizować działania reklamowe. W trakcie lektury nauczysz się badać rynek i konkurencję oraz ustalać cele. Dowiesz się, jak założyć konto w Google Adwords oraz przygotować pierwszą kampanię reklamową. Istotne jest, żebyś wiedział, jak wielu użytkowników klika twoje reklamy oraz jak duży zysk to przynosi.
Analizy współczynników konwersji pomogą Ci odpowiedzieć na to i wiele innych pytań. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, w jaki sposób wybierać słowa kluczowe, określać budżety i stawki oraz korzystać z remarketingu. Książka ta jest bogatym źródłem informacji dla wszystkich czytelników mających ambicję poprowadzić własną, skuteczną kampanię reklamową w Google Adwords.
Dzięki tej książce: założysz konto w Google Adwords, przygotujesz pierwszą kampanię reklamową, zmierzysz skuteczność reklamy wykorzystasz możliwości remarketingu, poznasz tajniki Google Adwords Wykorzystaj potencjał reklam Google Adwords! -
Recenzja: moznaprzeczytac.pl Marta RatomskaRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Na stronie www.kristinacutura.com możemy przeczytać, że autorka „Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady” jest certyfikowanym ekspertem Google, byłym pracownikiem jednej z najbardziej rozpoznawalnych korporacji na świecie, oraz że posiada ponad 10-letnie zawodowe w dziedzinie reklam internetowych PPC (ang. per-per-click). Jej książka jest nie tylko instrukcją obsługi platformy Google Adwords, ale także bardzo użytecznym poradnikiem planowania i realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Atutem jest to, że wydanie posiada dwóch recenzentów, a sylwetka każdego z nich przedstawiona jest czytelnikowi w taki sposób, że nabiera się zaufania do ich kompetencji.
Autorce z pewnością nie można zarzucić tego, że książka jest hermetyczna. Sztuką jest przekazać wiedzę w taki sposób, aby przekazywane treści były zrozumiałe, mimo tego, iż temat i terminologia są dosyć specyficzne. Język można określić jako przystępny. Każdy termin jest przetłumaczony, wyjaśniony i opisany pod kątem praktycznego zastosowania. Dzięki temu nawet początkujący Czytelnik będzie w stanie odnaleźć się w świecie e-marketingu. Do plusów można zaliczyć bardzo przyjazne wprowadzenie, złożone z przedstawienia konspektu i zaproszenia Czytelnika do dialogu, co przypomina nieco wstęp do spotkania biznesowego. Sprawia to, że możemy się do lektury odpowiednio nastawić i nie traktować jej jako suchego, bezosobowego podręcznika.
Pod względem formy książka Kristiny Cutury przypomina nieco książkę kucharską – wszak oryginalny tytuł brzmi „Advertising on google the high performance cookbook”. Na samym początku znajdziemy podrozdział zatytułowany „Czego potrzebujesz podczas lektury”. Kolejne rozdziały ułożone są mniej więcej według następującego schematu: Temat – Przygotowanie – Jak to zrobić – Jak to działa – To jeszcze nie wszystko – Zobacz też. Dzięki takiemu ustrukturyzowaniu, treści są one bardzo łatwo zrozumiałe, a jednocześnie instrukcje łatwo zastosować w praktyce. Poszczególne podrozdziały są złożone z krótkich zdań, przechodzących od razu do sedna sprawy, jak np. ten:
„Zdecyduj, kogo chciałbyś zaprosić i jaki poziom dostępu przydzielić poszczególnym osobom. Na przykład rozważ, czy dany człowiek powinien móc dokonywać zmian w Twoich kampaniach, czy tylko ma otrzymywać raporty”.
Ramka „Zobacz też” pozwala na utworzenie sieci skojarzeń, dzięki czemu łatwiej jest opanować narzędzie AdWords, zacząć się nim posługiwać i wykorzystywać wszystkie (lub chociaż większość), jego funkcji. Ponadto, każdy „przepis” opatrzony jest Print Screen’em, co znacznie ułatwia zrozumienie treści i wykonanie opisanych poleceń.
Książka zawiera mnóstwo praktycznych wskazówek i porad, nie tylko tych technicznych, jak np.: „Jeśli korzystasz z optymalizatora konwersji Adwords, powinieneś stale dostosowywać stawki CPA, by gromadzić ruch i osiągać pożądane rezultaty”. Ciekawym wątkiem są również „Popularne błędy popełniane w Adwords”. Według mnie publikacja jest świetną propozycją nie tylko dla specjalistów od reklamy i marketingu, ale doskonale sprawdzi się też w przypadku początkujących przedsiębiorców, którzy chcą zacząć korzystać z dobrodziejstw technologii informacyjnej, aby skuteczniej dotrzeć do swoich potencjalnych klientów i zbudować świadomość marki wśród szerokiego grona odbiorców.
Jako, że nie jestem ekspertem w poruszanym temacie, trudno mi znaleźć braki lub nieścisłości merytoryczne. To, czego mi zabrakło, to bogatsza szata graficzna, kolorowy tekst i ilustracje, dzięki którym łatwiej byłoby poukładać w głowie przyswajane informacje. Jeśli chodzi o atrakcyjność wizualną, przyczepiłabym się również okładki, która w żaden sposób nie kojarzy mi się z treścią książki. Grafika wydaje się być wybrana „od niechcenia”, choć w gruncie rzeczy, biorąc pod uwagę mocne strony tej publikacji, wygląd okładki ma raczej marginalne znaczenie.
Jest to lektura, której z pewnością nie pochłoniemy od deski do deski w ciągu jednego wieczora (przynajmniej będąc laikiem). Autorka zachęca już na samym początku do aplikowania prezentowanych rozwiązań od razu w praktyce, dlatego też warto rozłożyć sobie poszczególne rozdziały na kilka lub kilkanaście lekcji-warsztatów. Dla mnie, jako żółtodzioba informatycznego, spotkanie z tą lekturą było doświadczeniem wzbogacającym nie tylko w wiedzę, ale także w refleksję na temat tego, jak dynamicznie rozwija się dziedzina zajmująca się niepozornym „gromadzeniem i przetwarzaniem informacji”. Szczególnie zdumiewa to, jakimi narzędziami dysponuje współczesny człowiek, potrafiący w odpowiedni sposób wykorzystywać i zarządzać wynikami analiz danych.
Książki takie jak ta uświadamiają, że w dzisiejszym świecie niekoniecznie trzeba posiadać dyplom studiów wyższych, aby zajmować się promocją i sprzedażą w profesjonalny sposób. Warto sięgać po podobne poradniki, które nie tylko pomogą nam być na bieżąco w świecie innowacji technologicznych, ale także w przystępny sposób wprowadzą nas w ten świat i pozwolą przejść z roli biernego obserwatora w rolę aktywnego kreatora.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Advertising on Google: The High Performance Cookbook
- Tłumaczenie:
- Marta Najman
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-8770-1, 9788324687701
- Data wydania książki drukowanej:
- 2014-06-27
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-8771-8, 9788324687718
- Data wydania ebooka:
- 2014-06-27 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 170x230
- Numer z katalogu:
- 19086
- Rozmiar pliku Pdf:
- 14.5MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 17.3MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 31.1MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Spis treści książki
- Wstęp (17)
- Koncentracja na trafności (18)
- Identyfikowanie konkurentów przy użyciu wyników wyszukiwania w Google'u (19)
- Korzystanie z narzędzi innych firm w celu zbadania konkurentów (21)
- Analizowanie budżetu i ofert w celu określenia nasycenia rynku (23)
- Ustalanie celów reklamowych (26)
- Przewidywanie, czy AdWords przyniesie zyski, oraz kalkulowanie potencjalnych dochodów (28)
- Wstęp (31)
- Tworzenie konta w AdWords (31)
- Wybranie odpowiedniej dla Twoich potrzeb opcji płatności (33)
- Udzielanie innym użytkownikom dostępu do Twojego konta (36)
- Zmienianie poziomu dostępu użytkowników i kasowanie użytkowników (39)
- Zezwalanie na automatyczne tagowanie z poziomu konta (40)
- Zmienianie ustawień powiadomień (41)
- Wstęp (45)
- Powiązanie konta w AdWords z Google Analytics (46)
- Stworzenie celu konwersji w AdWords, pozwalającego śledzić sprzedaż lub potencjalną sprzedaż (49)
- Importowanie celów z Google Analytics do AdWords (52)
- Sprawdzenie, czy śledzenie konwersji działa poprawnie (54)
- Analizowanie, ile czasu zajmuje konwersja klientów (57)
- Analizowanie kliknięć i wyświetleń wspomagających (60)
- Analizowanie danych z AdWords w Google Analytics (62)
- Analizowanie danych związanych z czasem odwiedzin i współczynnikiem odrzuceń (66)
- Wstęp (69)
- Planowanie struktury konta (70)
- Popularne sposoby organizowania kampanii (72)
- Wybór miejsca wyświetlania reklam (74)
- Opcje kierowania reklam na urządzenia (77)
- Wybór lokalizacji docelowych (79)
- Wykluczanie reklam z wybranej lokalizacji (83)
- Wybór języków docelowych (84)
- Tworzenie grup reklam tematycznych (86)
- Zmiana nazwy kampanii i grup reklam (88)
- Wstęp (91)
- Skuteczne korzystanie z opcji dopasowania słów kluczowych (92)
- Znajdowanie trafnych słów kluczowych (95)
- Analizowanie słów kluczowych konkurentów za pomocą spyfu.com i podobnych narzędzi (100)
- Generowanie wykluczających słów kluczowych (102)
- Identyfikowanie duplikatów słów kluczowych (107)
- Powielanie wyrażeń kluczowych (109)
- Zmienianie słów kluczowych o dopasowaniu przybliżonym w modyfikator dopasowania przybliżonego (111)
- Dodawanie nowych słów kluczowych do istniejącej grupy reklam (113)
- Edytowanie, wstrzymywanie lub usuwanie słów kluczowych (116)
- Wstęp (119)
- Badanie reklam konkurentów (120)
- Ustawianie rotacji reklam w kampanii (122)
- Tworzenie skutecznych ogłoszeń reklamowych (124)
- Wybieranie strony docelowej (127)
- Implementowanie dynamicznego wstawienia słowa kluczowego w reklamach (129)
- Unikanie popularnych błędów w ogłoszeniach reklamowych (132)
- Przeprowadzanie testów A/B ogłoszeń reklamowych (134)
- Edytowanie reklamy tekstowej (137)
- Wstrzymywanie lub usuwanie reklam (139)
- Wstęp (141)
- Ustawianie i dostosowywanie budżetów kampanii (142)
- Ocenianie aktualnego budżetu i potencjalnych skutków jego zmiany (144)
- Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie grupy reklam (145)
- Ustawianie i dostosowywanie stawek na poziomie słowa kluczowego (147)
- Uaktywnianie ulepszonego ustalania stawek (149)
- Uaktywnianie Optymalizatora konwersji (150)
- Dostosowywanie stawek CPA (153)
- Tworzenie oddzielnych stawek dla rozmów telefonicznych (155)
- Przewidywanie skutków zmiany stawek przy użyciu Symulatora stawek (156)
- Modyfikowanie stawek mobilnych (158)
- Dostosowywanie stawek dla lokalizacji (160)
- Dostosowywanie stawek do dnia tygodnia i pory dnia (163)
- Wstęp (167)
- Tworzenie kampanii z automatycznymi miejscami docelowymi (168)
- Tworzenie kampanii w sieci reklamowej z wybranymi miejscami docelowymi (171)
- Badanie i dodawanie miejsc docelowych w sieci reklamowej (175)
- Kierowanie reklam na strony w sieci reklamowej na podstawie tematyki (177)
- Wykluczanie nietrafionych i źle działających miejsc docelowych (179)
- Unikanie wyświetlania reklam na określonych stronach (182)
- Wykluczanie kategorii stron i potencjalnie drażliwych tematów (184)
- Dodawanie reklam graficznych do kampanii w sieci reklamowej (186)
- Tworzenie bogatych reklam graficznych za pomocą Narzędzia do tworzenia reklam displayowych (189)
- Analizowanie względnego CTR jako miary skuteczności reklam w sieci reklamowej (192)
- Wstęp (195)
- Generowanie kodu remarketingowego (196)
- Tworzenie list remarketingowych z odbiorcami w AdWords (200)
- Tworzenie niestandardowych kombinacji remarketingowych za pomocą reguł (203)
- Ustawianie kampanii remarketingowej (207)
- Ustawianie stawek remarketingowych (209)
- Ustawianie ograniczenia liczby wyświetleń reklam (211)
- Zwiększanie ruchu w kampanii remarketingowej (213)
- Docieranie do użytkowników YouTube'a za pomocą remarketingu (214)
- Wstęp (219)
- Zarządzanie raportami i ich harmonogramem (220)
- Dostosowywanie widoku danych w kolumnach do swoich potrzeb (223)
- Analizowanie dni i godzin, w których reklamy najlepiej sobie radzą (226)
- Analizowanie danych geograficznych (227)
- Przeglądanie danych dotyczących rozmów telefonicznych (229)
- Sprawdzanie, gdzie w sieci reklamowej pojawiają się Twoje ogłoszenia (232)
- Podział raportów z wynikami na segmenty (234)
- Tworzenie filtrów w raportach (236)
- Przeglądanie danych w formie wykresów (239)
- Ocenianie rozszerzeń linków do podstron (240)
- Korzystanie ze wskaźników śledzenia udziału w wyświetleniach w celu zwiększenia liczby konwersji (242)
- Wstęp (247)
- Ulepszanie trafności i Wyniku Jakości (248)
- Ulepszanie pozycji reklamy (252)
- Zmienianie typu dopasowania słów kluczowych (254)
- Ustawianie harmonogramu reklam pod kątem kluczowych dni i godzin (256)
- Rozszerzanie listy słów kluczowych (258)
- Analizowanie skuteczności ogłoszeń reklamowych i wybieranie najefektywniejszych (261)
- Dostosowywanie budżetów w celu zmaksymalizowania ruchu i konwersji (263)
- Wskazówki pomocne w zwiększaniu ruchu (265)
- Analizowanie raportów wyszukiwanych haseł w celu zoptymalizowania słów kluczowych (268)
- Optymalizowanie stawek w celu zwiększenia zwrotów z inwestycji (271)
- Optymalizowanie słów kluczowych w celu zwiększenia zwrotów z inwestycji (273)
- Wykluczanie adresów IP z grona odbiorców Twoich reklam (275)
- Optymalizowanie stron docelowych (277)
- Wstęp (279)
- Tworzenie linków do podstron (280)
- Ustawianie rozszerzenia rozmów telefonicznych (283)
- Implementowanie rozszerzeń społecznościowych (286)
- Ustawianie rozszerzeń lokalizacji (288)
- Promowanie pobierania aplikacji (290)
- Ustawianie dynamicznych reklam w wyszukiwarce (292)
- Tworzenie reklam produktu (296)
- Korzystanie z eksperymentów do testowania zmian w kampanii (301)
- Korzystanie z zaawansowanego dopasowania wykluczającego słów kluczowych (305)
- Akcje automatyczne oparte na regułach i celach (308)
- Popularne błędy popełniane w AdWords (311)
- Wstęp (315)
- Rozwiązywanie problemów z niewyświetlaniem reklam (316)
- Sprawdzanie stanu zatwierdzenia reklamy (317)
- Tworzenie alertów niestandardowych w celu monitorowania efektywności działań (319)
- Przeglądanie ostatnio wprowadzonych zmian i poprawek (321)
- Wyświetlanie i ukrywanie wstrzymanych lub usuniętych elementów (324)
- Pierwsze kroki z Edytorem AdWords (326)
- Dokonywanie zmian w ustawieniach kampanii za pośrednictwem Edytora AdWords (328)
- Przeglądanie statystyk konta za pomocą Edytora AdWords (330)
- Kopiowanie kampanii lub grup reklam za pomocą Edytora AdWords (332)
- Zbiorcze dodawanie słów kluczowych za pomocą Edytora AdWords (334)
- Zbiorcze aktualizowanie reklam za pomocą Edytora AdWords (338)
O autorce (9)
O recenzentach (11)
Wprowadzenie (13)
Rozdział 1. Badanie rynku i konkurencji oraz ustalanie celów (17)
Rozdział 2. Zakładanie konta (31)
Rozdział 3. Śledzenie nie tylko kliknięć (45)
Rozdział 4. Struktura konta (69)
Rozdział 5. Tworzenie trafnych słów kluczowych (91)
Rozdział 6. Tworzenie reklam przykuwających uwagę (119)
Rozdział 7. Budżety i stawki (141)
Rozdział 8. Tworzenie reklam w sieci reklamowej (167)
Rozdział 9. Docieranie do osób, które odwiedziły Twoją stronę, za pomocą remarketingu (195)
Rozdział 10. Raporty i analizy (219)
Rozdział 11. Optymalizacja wyników (247)
Rozdział 12. Zaawansowane strategie i funkcje (279)
Rozdział 13. Zarządzanie AdWords (315)
Skorowidz (343)
Helion - inne książki
-
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Niezależnie od tego, czy jesteś osobą kierującą dużym zespołem, początkującym menedżerem, czy inżynierem czuwającym nad pracą stażysty, znajdziesz w tej książce sporo praktycznych rad, które pomogą Ci w przezwyciężeniu problemów typowych dla zespołów inżynierskich. Znalazły się tu informacje doty...
Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Zn...
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie na...
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak f...
Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego...
Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady Kristina Cutura (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(1)
(0)
(0)
(0)
(0)
(0)