Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II
- Autorzy:
- Kevin Lee, Catherine Seda
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 256
- Druk:
- oprawa miękka
Opis książki: Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II
Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski
- Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
- Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
- Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?
Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!
Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!
- Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
- Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
- Określanie wartości użytkowników witryny
- Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
- Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
- Wybór słów kluczowych
- Maksymalizacja tropu wyszukiwania
- Strony konwersji, oferty i budżet
- Zarządzanie kampanią
- Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
- Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań
Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%)
Ebooka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Search Engine Advertising: Buying Your Way to the Top to Increase Sales (2nd Edition)
- Tłumaczenie:
- Tomasz Walczak
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2605-2, 9788324626052
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-06-15
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 5516
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Marketing
Spis treści książki
- Osiąganie zysków w świecie "ekonomii Google" (21)
- W jaki sposób uporządkowana jest ta książka? (23)
- Dlaczego 80% książki poświęciłem odnośnikom sponsorowanym? (23)
- Co znajduje się w poszczególnych rozdziałach? Informacje nie tylko dla początkujących (24)
- Niech klienci podniosą ręce (28)
- Czym jest SERP i gdzie znajdują się płatne reklamy? (29)
- Przygotowania do aukcji w czasie rzeczywistym (30)
- Dziesięć lat i dziesięć miliardów dolarów (32)
- Dlaczego Google zajmuje pierwsze miejsce? (32)
- Odnośniki sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach (36)
- Odnośniki sponsorowane (36)
- Płatna indeksacja (37)
- Licytowanie słów kluczowych (38)
- Elementy kampanii (39)
- Jak robi to Google? (40)
- A działa to tak... (41)
- Reklama kontekstowa oparta na słowach kluczowych (43)
- Reklama behawioralna oparta na słowach kluczowych (44)
- Wyszukiwarki drugiej warstwy (46)
- Wyszukiwanie lokalne i internetowa wersja Panoramy Firm (46)
- Czy witryna jest gotowa? (48)
- Czym jest mikrowitryna? (49)
- Czy Twoi konkurenci są genialni czy szaleni? (50)
- Wskaźniki i wzory w analizach celów marketingowych (53)
- Koszt pojedynczego zamówienia (CPO) (54)
- Koszt pojedynczego działania (CPA) (54)
- Zwrot z nakładów na reklamę (ROAS) (55)
- Zwrot z inwestycji (ROI) (56)
- Łączenie wszystkich elementów (56)
- Miejsce wyszukiwarek w media planie (57)
- Śledzenie efektów i oferty (59)
- Deklaracja misji (62)
- Cele ogólne stają się celami szczegółowymi (62)
- Określanie rynku docelowego (63)
- Wezwanie do działania (64)
- Wyszukiwanie i "lejek" zakupowy (65)
- Różne etapy cyklu zakupów (66)
- Określanie wartości użytkowników witryny (68)
- Sukcesy, których nie można zmierzyć (69)
- Utracone pliki cookie (69)
- Duże opóźnienie (70)
- Konwersje pozainternetowe (71)
- Pasjonaci, wpływowe osoby i trendy (74)
- Zwrot z inwestycji jest względny (80)
- Maksymalizacja zysków (80)
- Równowaga między optymalizacją zwrotu z inwestycji i maksymalizacją zysków (81)
- CPO, ROAS, CPA i miary łączone (84)
- Wskaźniki dotyczące marki i ich pomiar (87)
- BEI - wykorzystanie miar związanych z marką do analizy bezpośredniej reakcji (89)
- Zaangażowanie - nowa miara związana z marką (92)
- Wybieranie wyszukiwarek (96)
- Określanie struktury kampanii (97)
- Organizowanie kampanii za pomocą grup reklam (100)
- Wybieranie słów kluczowych (102)
- Tworzenie materiałów reklamowych (tekstu reklamy) (102)
- Tworzenie odpowiednich stron wejściowych (104)
- Wskaźnik Quality Score w Google (108)
- Testowanie stron wejściowych (108)
- Pomyśl o zastosowaniu słów kluczowych związanych z marką (112)
- Wybierz słowa kluczowe związane z produktem i usługą (115)
- Głowa i długi ogon w krzywej wyszukiwania (116)
- Stosuj liczbę mnogą i inne formy słów (117)
- Stosuj narzędzia do analizy słów kluczowych (118)
- Narzędzia firmy Google (118)
- Narzędzia firmy Yahoo (120)
- Narzędzia firmy Microsoft (121)
- Pliki dziennika i wyszukiwarka wewnętrzna (121)
- Inne źródła (122)
- Pomyśl o połączeniu słów kluczowych w klastry (122)
- Poznaj tradycyjne sposoby dopasowywania (123)
- Stosuj wykluczające słowa kluczowe (124)
- Ochrona przed dopasowywaniem zaawansowanym, rozszerzonym dopasowywaniem przybliżonym i innymi niespodziankami (125)
- Znaki towarowe i wyszukiwanie (127)
- Maksymalizowanie tropu wyszukiwania (130)
- Tekst reklamy i trop wyszukiwania (130)
- Tworzenie efektywnych tytułów (131)
- Tworzenie skutecznych opisów (133)
- Składanie oferty (134)
- Spraw, aby wymienione korzyści oddziaływały na odbiorcę (137)
- Zalety i wady zachęt (138)
- Przestrzeganie wytycznych i zasad redakcyjnych (139)
- Stosowanie wymyślnych rozwiązań (141)
- Zacznij od dwóch (142)
- Wybieranie strony wejściowej (146)
- Określanie ukończenia misji - konwersje (147)
- Wykorzystanie zdarzeń binarnych i zarejestrowanych konwersji (150)
- Optymalizowanie kampanii za pomocą koszyka zakupów i poziomu dochodów (151)
- Stosowanie konwersji łączonych (153)
- Łączone konwersje mierzą wpływ (154)
- Jak zidentyfikować wpływowe osoby? (154)
- Uwzględnianie wyjść z witryny (155)
- Unikanie przerażającego przycisku "Wstecz" (157)
- Określanie ceny za kliknięcie dla grupy reklam
i słowa kluczowego (159)
- Prowadzenie samofinansujących się kampanii (160)
- Maksymalizowanie zysku (162)
- Określanie dopuszczalnego poziomu miar związanych z działaniami (163)
- Określanie budżetu kampanii (164)
- Walka, w której nie zawsze możesz zwyciężyć (168)
- Zacznij od wyszukiwarki Google (170)
- Dotrzyj do konsumentów, kiedy szukają informacji (171)
- Opracuj model uruchomienia kampanii (173)
- Dodaj kampanię w wyszukiwarkach firm Yahoo i Microsoft (174)
- Targetowanie - nie tylko słowa kluczowe (175)
- Pozbądź się nieskutecznych odnośników (178)
- Automatyzowanie zarządzania kampanią i ofertami (182)
- Jakie narzędzie będzie odpowiednie? (182)
- Funkcje systemu zarządzania kampanią (183)
- Czy potrzebujesz systemu zarządzania ofertami? (185)
- Elementy systemu zarządzania kampanią (186)
- Jak ważna jest wysoka widoczność? (188)
- Kiedy potrzebujesz agencji? (188)
- Uwaga (189)
- Opłaty za efekty - korzystać czy nie? (191)
- Zespół wewnętrzny (193)
- Marketing w porównywarkach cen (200)
- Jak to działa? (200)
- Porównywarki "wielkiej trójki" wyszukiwarek (201)
- Niezależne porównywarki cen (203)
- Marketing w internetowych wersjach katalogu Panorama Firm (205)
- Marketing w wyszukiwarkach pionowych (207)
- Możliwości w obszarze reklamy kontekstowej (212)
- Reklama kontekstowa z wykorzystaniem słów kluczowych a reklama w wyszukiwarkach (213)
- Targetowanie kontekstowe w Google (213)
- Targetowanie kontekstowe w Yahoo (215)
- Targetowanie kontekstowe w systemie adCenter Microsoftu (215)
- Najlepsze praktyki w obszarze targetowania kontekstowego opartego na słowach kluczowych (216)
- Stosowanie tematów (grup słów kluczowych) (216)
- Zachowaj odrębność między kampaniami kontekstowymi i kampaniami w wyszukiwarkach (216)
- Rozważ zastosowanie kierowania na miejsca (217)
- Rozwiązywanie problemów z reklamą kontekstową (218)
- Fałszywe kliknięcia (218)
- Niedoskonałe dopasowywanie do treści (219)
- Niska wartość kliknięć (219)
- Czy reklama kontekstowa to coś dla Ciebie? (220)
- Niezależni dostawcy reklamy kontekstowej (220)
- Czym jest targetowanie behawioralne? (224)
- Dwa główne typy targetowania behawioralnego (225)
- Regulacje i samoregulacje w obszarze
targetowania behawioralnego (227)
- Jak targetowanie behawioralne działa w wyszukiwarkach? (228)
- Google (229)
- Yahoo (230)
- Microsoft (231)
- Inni dostawcy usług z zakresu targetowania behawioralnego (231)
- Czy targetowanie behawioralne to coś dla Ciebie? (233)
- Łączenie wszystkich elementów (234)
O autorach (11)
Uwagi od autorów (13)
Współpraca (15)
Przedmowa (17)
Wprowadzenie:
Wyszukiwanie - coś więcej niż nowa Panorama Firm (19)
Część I: Podstawowe informacje o odnośnikach sponsorowanych (25)
Rozdział1. Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach (27)
Rozdział 2. Wyszukiwarki - Google, Yahoo, Microsoft i inne (35)
Rozdział 3. Niezbędny etap - planowanie (47)
Rozdział 4. Podstawy kampanii marketingowej (61)
Część II: Tworzenie strategii udanej kampanii PPC (77)
Rozdział 5. Miary związane z bezpośrednią reakcją i marką (79)
Rozdział 6. Przygotowywanie kampanii - tworzenie struktury odnośników (95)
Rozdział 7. Przygotowywanie kampanii - słowa kluczowe (111)
Rozdział 8. Przygotowywanie kampanii - tytuły i opisy (129)
Rozdział 9. Przygotowywanie kampanii - strony konwersji, oferty i budżet (145)
Rozdział 10. Uruchamianie kampanii (167)
Rozdział 11. Zarządzanie kampanią, oferty, technologia
- agencje, firma czy model mieszany? (181)
Część III: Poza wyszukiwarki z "wielkiej trójki" (197)
Rozdział 12. Dodatkowe źródła ruchu związane z wyszukiwaniem (199)
Rozdział 13. Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych (211)
Rozdział 14. Wzbogacanie wyszukiwania o analizę zachowań (223)
Dodatek A: Coś więcej niż zwykły słowniczek (237)
Skorowidz (245)
Oceny i opinie klientów: Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II Kevin Lee, Catherine Seda (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.