ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Wydawnictwo:
Poltext
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
100
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (13,90 zł najniższa cena z 30 dni)

24,90 zł (-20%)
19,92 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(13,90 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów. Więcej o książce na blogu Przemysława Modrzewskiego O AUTORACH Mariusz Gąsiewski autor jednego z najstarszych i najważniejszych polskich blogów dotyczących marketingu w internecie (). Uznany specjalista z zakresu analityki internetowej i reklamy w Google. Organizator i pomysłodawca SEMcampów największych spotkań specjalistów branży SEM (). Wykładowca na Studiach Podyplomowych Marketingu Internetowego przy SGH. Od 2007 roku pracuje w firmie Google. Przemysław Modrzewski jeden z kilku oficjalnych szkoleniowców firmy Google z zakresu reklamy i analityki internetowej. Autor bloga branżowego o Google AdWords (). Autor książki Google AdWords w praktyce. Doradza i wspiera firmy z zakresu marketingu w wyszukiwarkach, których budżety na reklamę w internecie przekraczają kilka milionów złotych rocznie. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na nurkowanie i turystykę wysokogórską. Jest instruktorem nurkowania.

Wybrane bestsellery

Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski

Poltext - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności