Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
- Autorzy:
- Nir Eyal (Author), Ryan Hoover (Editor)
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 3.6/6 Opinie: 5
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie
Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele godzin... Kieruje Tobą wewnętrzna potrzeba odczuwania -czegokolwiek i przez cały dzień - a być może nawet jej nie dostrzegasz. Jest dokładnie tak, jak ktoś sprytnie sobie zaplanował. Twoje działania zostały przewidziane i uprzedzone. Twoje nawyki - zaprogramowane i utrwalone.
W przypadku wielu produktów czy usług wykształcenie nawyków u konsumentów staje się warunkiem przetrwania na rynku. Dzięki tej książce będziesz mógł wygrać walkę o uwagę użytkownika swojego produktu. Zyskasz głęboką wiedzę, zebraną na podstawie prac psychologów. Na tej podstawie łatwo wypracujesz taktykę utrzymania władzy nad umysłami klientów. Dowiesz się, jakie cechy musisz nadać swojej ofercie, aby na dłużej zaskarbić lojalność użytkowników i stworzyć produkt, który jest nieustannie potrzebny, od którego nie będzie można się oderwać.
Poradnik, który trzymasz w dłoni, to:
- źródło praktycznej wiedzy o ludzkich nawykach - jak powstają i w jaki sposób się utrwalają;
- przejrzysta instrukcja tworzenia produktów, które będą miały moc kuszenia i do których ludzie będą powracać;
- zestaw wskazówek, dzięki którym korzystanie z twojego produktu stanie się nawykiem;
- źródło informacji na temat technik behawioralnych stosowanych przez serwisy takie jak Twitter, Instagram, Pinterest oraz wiele innych.
Wiedza o kształtowaniu nawyków konsumenckich to naprawdę potężne narzędzie!
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)50.05 zł
77.00 zł(-35%) -
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta k...
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
W tej przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę, dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej się firmie. Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej magii — musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci, dowiedzieć się, gd...
Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami Tajniki zwiększania ruchu. Sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%)
O autorze książki
Nir Eyal (Author), Ryan Hoover (Editor)Nir Eyal — jest wykładowcą na Stanford Graduate School of Business i Hasso Plattner Institute of Design oraz autorem licznych publikacji z dziedziny technologii, psychologii i biznesu, publikowanych w „The Harvard Business Review”, „The Atlantic”, TechCrunch i „Psychology Today”. Dzięki własnym doświadczeniom zawodowym i studiowaniu wyników wieloletnich badań stał się niekwestionowanym autorytetem w dziedzinie technik marketingowych opartych na nawykach konsumentów.
Ebooka "Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: www.biznes.wm.pl Igor Hrywna; 2017-09-11Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Skuszeni///Przyzwyczajenie to druga natura człowieka. Te przyzwyczajenia czyli nawyki można i trzeba wykorzystywać w kontaktach z innymi.Co ważniejsze, można je też po prostu u kogoś wykształcić. Powiem, że jestem pod dużym wrażeniem. Nie dałem rady w jedną noc, bo się nie da i szkoda, bo trzeba ją smakować, ale trudno było mi się od niej oderwać. Mowa o książce "Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie" (wydawnictwo "Helion"). O czym jest ta książka? Na pierwszy rzut oka to poradnik, jak pracować "na nawykach" klienta. Jak zrobić z niego ewangelistę marki i jaką rolę odgrywają w tym ludzkie nawyki. Największą zaletą tej książki jest dla mnie to, że nawet jeżeli to, co pisze Nir Eyal nie odnosi się bezpośrednio do waszego biznesu, to dowiecie się z niej wiele o waszych klientach. A dla mnie osobiście to przede wszystkim świetny poradnik psychologiczny opowiadający o ludzkich zachowaniach. Z biznesowego pubktu widzenia "Skuszeni" podpowiadaja nam jak wykształcić u konsumentów trwały nawyk do kupowania produktu czy usługi. Propozycja Eyala opiera się na 4 elementach tworzących "wabik" na klienta, który ma w efekcie doprowadzić do jego uzależnienia się od produktu. Najważniejszym z nich jest pierwszy element czyli "impuls do działania", bo bez niego nikt nie zobaczy waszej propozycji. Te impulsy mogą być wewnętrzne (podpowiadają co robić przez skojarzenia przechowywane w pamięci konsumenta) i zewnętrzne (informacja-wezwanie do działania umieszczona w otoczeniu klienta). Eyal zwraca też uwagę na bardzo istotną rzecz: na przecenianie internetu. Zapominamy bowiem często, że jest to jednak tylko narzędzie, a ludzkie potrzeby mają jednak wymiar ponadczasowy. - Często wydaje się nam, że dzięki internetowi możemy robić nowe rzeczy...Jednak ludzie pragną robić zawsze to samo - uważa cytowany w "Skuszonych" Evan Williams, jeden z trzech współzałożycieli Twittera. - Jeśli chcesz stworzyć produkt, który jest dla ludzi ważny, musisz wczuć się w ich położenie i opisać całą historię z ich punktu widzenia - dodaje Jack Dorsey, też jeden z współzałożycieli tego komunikatora. Warto też pamiętać o jeszcze jednym przesłaniu Nira Eyala: koncentrujcie się nie na cechach produktu, ale na tym, jakie korzyści daje użytkownikowi. Ich książka to świetny przewodnik po świecie mediów społecznościowych. Przeznaczony jest raczej dla tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w tym świecie. Przeczytajcie, a zobaczycie, że kreowanie własnej marki na FB czy Instagramie stanie się łatwiejsze.
-
Recenzja: GAZETA OLSZTYŃSKA Igor Hrywna; 2017-08-31Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
SKUSZENI Przyzwyczajenie to druga natura człowieka. Te przyzwyczajenia, czyli, nawyki można i trzeba wykorzystywać w kontaktach z innym Co ważniejsze, można je też po prostu u kogoś wykształcić. Powiem, że jestem pod dużym wrażeniem. Nie dałem rady w jedną noc, bo się nie da i szkoda, bo trzeba ją smakować, ale trudno było mi się od niej oderwać. Mowa o książce "Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie" (wydawnictwo "Helion"). O czym jest ta książka? Na pierwszy rzut oka to poradnik, jak pracować ?na nawykach" klienta. Jak zrobić z niego ewangelistę marki i jaką rolę odgrywają w tym ludzkie nawyki. Największą zaletą tej książki jest dla mnie to, że nawet jeżeli to, co pisze Nir Eyal nie odnosi się bezpośrednio do waszego biznesu, to dowiecie się z niej wiele o waszych klientach. A dla mnie osobiście to przede wszystkim świetny poradnik psychologiczny opowiadający o ludzkich zachowaniach. Z biznesowego punktu widzenia "Skuszeni" podpowiadają nam, jak wykształcić u konsumentów trwały nawyk do kupowania produktu czy usługi. Propozycja Eyala opiera się na 4 elementach tworzących "wabik" na klienta, który ma w efekcie doprowadzić do jego uzależnienia się od produktu. Najważniejszym z nich jest pierwszy element czyli "impuls do działania", bo bez niego nikt nie zobaczy waszej propozycji. Te impulsy mogą być wewnętrzne (podpowiadają co robić przez skojarzenia przechowywane w pamięci konsumenta) i zewnętrzne (informacja-wezwanie do działania umieszczona w otoczeniu klienta). Eyal zwraca też uwagę na bardzo istotną rzecz: na przecenianie internetu. Zapominamy bowiem często, że jest to jednak tylko narzędzie, a ludzkie potrzeby mają jednak wymiar ponadczasowy. - Często wydaje się nam, że dzięki internetowi możemy robić nowe rzeczy... Jednak ludzie pragną robić zawsze to samo - uważa cytowany w "Skuszonych" Evan Williams, jeden z trzech współzałożycieli Twittera. - Jeśli chcesz stworzyć produkt, który jest dla ludzi ważny, musisz wczuć się w ich położenie i opisać całą historię z ich punktu widzenia - dodaje Jack Dorsey, też jeden z wspólzałożycieli tego komunikatora. Warto też pamiętać o jeszcze jednym przesłaniu Nira Eyala: koncentrujcie się nie na cechach produktu, ale na tym, jakie korzyści daje użytkownikowi.
-
Recenzja: Magazyn Think TankRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Uczynienie korzystania z produktu lub usługi częścią codziennych nawyków konsumentów jest marzeniem każdego przedsiębiorcy. Pomocy w jego spełnieniu podjął się profesor Nir Eyal. Opierając się na osiągnięciach psychologii behawioralnej oraz badaniach neurologicznych, skonstruował on „wabik”, czyli model tworzenia u potencjalnych klientów nawyków, które łączą dręczące ich problemy z oferowanym rozwiązaniem. Dodatkową zaletą książki jest praktyczna wiedza na temat ludzkich nawyków.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Hooked: How to Build Habit-Forming Products
- Tłumaczenie:
- Anna Kucharczyk-Barycza
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-289-0941-0, 9788328909410
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-04-15
- ISBN Ebooka:
- 978-83-289-0942-7, 9788328909427
- Data wydania ebooka:
- 2016-04-15 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 216197
- Rozmiar pliku Pdf:
- 4.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.5MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 14.2MB
- Pobierz przykładowy rozdział PDF
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Sprzedaż
Onepress - inne książki
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Nir Eyal (Author), Ryan Hoover (Editor) (5) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(1)
(2)
(1)
(1)
(0)
więcej opinii