Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą
- Autor:
- Ruth Soukup
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- 3.0/6 Opinie: 1
- Stron:
- 168
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą
Bestseller Amazonu!
Rozwiń biznesowy potencjał swojego bloga!
- Treść i prezentacja, czyli jak zaintrygować, zachwycić i olśnić czytelnika bloga
- Plany i strategie rozwoju, czyli jak zachęcić ludzi, żeby Cię odwiedzali
- Kochane pieniążki, czyli jak zadbać o zyski z reklam, programów partnerskich i sprzedaży produktów
Znajdziesz tu rady na temat przygotowywania treści, pisania zabójczo skutecznych postów, dobierania ciekawych zdjęć, a także rozwijania bloga. Dowiesz się, co warto zrobić w celu przyciągnięcia czytelników oraz dlaczego koniecznie trzeba komentować inne blogi i promować ich twórców. Poznasz zasady networkingu, nauczysz się optymalizować swoją stronę pod kątem wyszukiwarek, zdobędziesz stałych subskrybentów. Ruth wprowadzi Cię też w tajniki działania marketingu wirusowego. Jeśli jej posłuchasz, wkrótce zaczniesz czerpać zyski z reklam, programów partnerskich czy sprzedaży gadżetów. Zorganizuj się, wyznacz sobie cele i... startuj!
- Zacznij od czegoś niesamowitego
- Treść przede wszystkim
- Najważniejsza jest prezentacja
- Rozwijaj swoją platformę
- Media społecznościowe i marketing wirusowy
- Gdzie te pieniądze?
- Zysk za pośrednictwem sieci reklamowych
- Zysk z programów partnerskich
- Zysk z reklam prywatnych
- Zysk ze sprzedaży własnych produktów
- Pracuj mądrzej, a nie ciężej
- Od bloga do biznesu
Bloguj z głową i zarabiaj!
Ruth Soukup jest pisarką, blogerką, mamą dwójki dzieci oraz twórcą Elite Blog Academy — kursu biznesowego dla blogerów i osób profesjonalnie zajmujących się komunikacją międzyludzką. Jej blog LivingWellSpendingLess.com stał się jednym z najpopularniejszych blogów o tematyce finansów osobistych i odwiedza go ponad milion użytkowników miesięcznie. Ruth jest również autorką książki Living Well, Spending Less: 12 Secrets of the Good Life (Zondervan).
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Dziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko nieduży odsetek zdobywa w ten sposób wystarczająco licznych klientów, a naprawdę niewielu osiąga satysfakcjonujący poziom sprzedaży. Nawet próby podglądania najlepszych w tej dziedzinie i kopiowania ...
Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie Tajniki skutecznych dotcomów. Jak rozwijać firmę w internecie
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Design thinking, czyli myślenie projektowe. Wbrew pozorom ten sposób podejścia do biznesu nie jest przypisany wyłącznie do wielkich korporacji. Pracować w duchu design thinking może i powinna każda firma, której właścicielowi zależy na zwiększeniu wydajności, szybkim realizowaniu dobrych pomysłów...
Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy Design Thinking. Jak wykorzystać myślenie projektowe do zwiększenia zysków Twojej firmy
(20.90 zł najniższa cena z 30 dni)20.90 zł
69.00 zł(-70%) -
Dzięki zebranym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi stosowanych na co dzień w branży SEO, poznasz najważniejsze aspekty pozycjonowania. Opisano tu aż 32 aplikacje wraz z instrukcjami ich użycia - to solidna porcja wiedzy, która przygotuje Cię do wykonywania wielu zadań związanych z prowad...
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie
(23.90 zł najniższa cena z 30 dni)51.35 zł
79.00 zł(-35%)
Ebooka "Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: moneygrabbing.co.uk Radosław SalakRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Ostatnio przeczytałem książeczkę autorki Ruth South pt.: Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą*, która jest dość znaną blogerką na swoim podwórku.
Książka ma raptem 160 stron więc można ją bardzo szybko przeczytać, do tego wiele obrazków sprawia, że dwa wieczory można na nią spokojnie zarezerwować.
Książkę warto przeczytać, jeśli interesujesz się blogowanie oraz jeśli tworzysz treści na strony lub szeroko pojętym biznesem internetowym.
Dla osób, które siedzą trochę w biznesie online ta książka może być dobrym uzupełnieniem wiedzy i potwierdzeniem jakie ścieżki są warte uwagi.
Jeśli dopiero zaczynasz blagować to ta pozycja jest obowiązkowa, gdyż autorka zdradza co należy zrobić aby odnieść sukces.
Ja mogę pochwalić się tutaj, że wyniosłem dwa bardzo istotne szczegóły z tej książki.
Pierwszy to należy tworzyć super treści, dzięki którym jest możliwość dotarcia do większej liczby odbiorców. Oczywiście promocja najważniejsza ale jeśli nie będzie super treści to i nawet najlepsza promocja nie wystarczy aby utrzymać czytelników na blogu.
Drugi bardzo ważny aspekt to skupienie się na mediach społecznościowych. Na chwilę obecną mam FB i Twitter ale nie mam jakiejś konkretnej strategii. Muszę bardziej przyjrzeć się tym mediom, gdyż możliwości dotarcia do nowych odbiorców są ogromne. Na chwilę obecną potencjał tych mediów wykorzystuje w minimalnym zakresie.
I jeśli planujesz na poważnie blagować to należy się przygotować na to, że jest to zajęcie na pełny etat.
Zdecydowanie polecam wszystkim, co nie tylko blogują ale również wykorzystują swoje strony internetowe do szukania klientów, gdyż autorka bloga zdradza w jaki sposób zdobyła ogromną liczbę czytelników oraz ponadprzeciętne zyski. -
Recenzja: esencjalistka.pl/ Agata BorodaczRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
W pewnym punkcie swojej blogowej ścieżki, każdy Bloger zadaje sobie pytanie “jak zarabiać na blogu i pozostać sobą?”.
Okazuje się, że zarabiać można nie tylko na sklepach, mediach społecznościowych czy YouTube, ale również na blogu. Chcesz się dowiedzieć, jak przekształcić swój malutki, prywatny blog w prawdziwe centrum biznesowe?
Routh Soukup blogerka, pisarka, mama dwójki dzieci oraz twórca Elite Blog Academy ma dla ciebie mnóstwo cennych informacji.
nigdy nie porównuj swojego początku z czyimś środkiem!
Tak wielu początkujących blogerów zapomina, o jednej prostej rzeczy nigdy nie porównuj swojego początku z czyimś środkiem! Cała niepewność dotycząca blogowania bierze się z porównywania siebie z innymi i poczucia winy, iż wszyscy radzą sobie lepiej ode mnie.
Uczucie, że jest się niewystarczająco dobrą i próba naśladowania sukcesów innych, paraliżuje i odbiera chęci do działania. Wystarczy przestać i opracować szczegółowy plan, który wyniesie naszą pewność siebie na wyżyny.
Jak to zrobić?
Wystarczy obrać odpowiedni kierunek i zapoznać się z radami Ruth! (ja mam właśnie taki zamiar )
jak zarabiać na blogu i pozostać sobą
Książka “Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą” dotarła do mnie już przed świętami Bożego Narodzenia, jednak potrzebowałam sporo czasu, aby przyswoić tak dużo wartościowych informacji. Drugie tyle potrzebuję, aby wprowadzić całą zdobytą wiedzę do swoich działań. Jeżeli śledzicie moje social media, zapewne wiecie jakiem ma podejście do blogowania i jakie działania planuję w najbliższym czas.
Ma ona za zadanie zainspirować Cię do rozwijania swojej platformy oraz pomóc wyprowadzić Ci bloga na kolejny poziom, niezależnie od tego w jakim punkcie blogowania jesteś.
Napisana jest zrozumiałym językiem. Posiada czytelny i prosty układ, oraz składa się z dwunastu rozdziałów:- Zacznij od czegoś niesamowitego.
- Treść przede wszystkim.
- Najważniejsza jest prezentacja.
- Rozwijaj swoją platformę.
- Media społecznościowe i marketing wirusowy.
- Gdzie te pieniądze?
- Zysk za pośrednictwem sieci reklamowych.
- Zysk z programów partnerskich.
- Zysk z reklam prywatnych.
- Zysk ze sprzedaży własnych produktów.
- Pracuj mądrzej, a nie częściej.
- Od bloga do biznesu.
Zawiera listę kroków, jakie należy podjąć, by stworzyć odpowiedni plan rozwoju, dostosowany do konkretnych odbiorców Twojego bloga. Wiadomo, że każdy ma inne potrzeby i nie ma jednego “właściwego” sposobu na to by generować zysk online. Zadaniem Ruth jest wyposażeniem nas w narzędzia, które pomogą nam zrealizować założony cel.
Znajdziesz w niej rady na temat przygotowania treści, pisania zabójczo skutecznych postów, dobieranie ciekawych zdjęć, a także rozwijanie bloga. Poznasz zasady networkingu, nauczysz się optymalizować swoją stronę pod kontem wyszukiwarek, zdobędziesz stałych subskrybentów.
Zorganizuj się, wyznacz sobie cel i … startuj!
Jest to jedna z lepszych książek o tematyce blogowej, z którą miałam okazje się zapoznać. Zmusza do działania, podsuwa proste rozwiązania i skuteczne metody optymalizacji pracy. -
Recenzja: http://kobietawe-biznesie.pl/ Marta Szyszko; 2016-11-23Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Lata spędzone na dodawaniu publikacji, z których każda była dopieszczona na miarę możliwości. Przepaść między pierwszym postem a ostatnim, kasowanie publikacji, których dziś się wstydzę i poprawianie starych. Odrzucone propozycje współpracy w okresie, gdy potrzebowałam pieniędzy, ale nie kosztem spójności i nie kosztem zaufania czytelników. Dorabianie na pisaniu tekstów dla klientów za bardzo różne stawki, w przypływie desperacji nawet po parę złotych, bo kasa musi się zgadzać. Nieregularny i nieprzewidywalny dochód.
Tak wygląda rzeczywistość na rynku blogowym. Jeśli wydaje ci się, że blogowanie to szybki skok na dużą kasę, jesteś w błędzie.
„Istnieją dużo prostsze i pewniejsze sposoby zarabiania pieniędzy niż poprzez prowadzenie bloga. Można znaleźć pracę na pół etatu, założyć małą firmę albo zostać konsultantem sprzedaży bezpośredniej w ulubionej firmie. Gdybym poświęciła tę samą ilość czasu i energii jednej z tych rzeczy zamiast prowadzeniu bloga, prawdopodobnie mój stan konta w banku byłby dużo wyższy.” Ruth Soukup
Dlatego tak ważne jest, by blogować z właściwych powodów. Może jesteś urodzoną pisarką, która potrafi zaangażować czytelników w swoją wizję codzienności, wzbudzić w nich emocje, zmotywować, stać się bodźcem do wprowadzenia w życie pozytywnych zmian? Bardzo trudno wytrwać, jeśli nie otrzymujesz wiadomości od czytelników, że twoja praca jest im pomocna. To właściwa motywacja do blogowania. Jednak pasja to za mało. Do blogowania musisz podejść jak do każdego innego biznesu. Znaleźć odbiorców, którzy potrzebują twoich tekstów i przyciągnąć reklamodawców, którzy chcą zaprezentować swoje usługi twojej grupie docelowej lub klientów chętnych zainwestować w twoje produkty. Każdą sprzedaż poprzedzają miesiące, a czasem lata dodawania atrakcyjnych treści, za co na początku nikt ci nie płaci (wcale nie dlatego, że są słabe, ale dlatego, że nie znalazły jeszcze grona wiernych czytelników). A kiedy już zaczęłaś sprzedawać, nie przyzwyczajaj się, że tak już będzie zawsze…
„Jeżeli zaczniesz polegać na jakimś źródle dochodu, perspektywa jego utraty może być naprawdę przerażająca. (…) Nauczyłam się tego na własnej skórze w pierwszym roku prowadzenia bloga. W maju 2011 roku na kanale TLC pojawił się program „Łowcy promocji”, a wszystko co było związane z kuponami, stało się wielką nowością. (…)Współpraca z Google Adsense była wtedy jedyną formą zarabiania, jaką zajmowałam się na moim blogu. (…) Skończył się pierwszy sezon „Łowcy promocji” i program został zdjęty z anteny na lato. W tym samym czasie blogi o kuponach i oszczędnym stylu życia pojawiały się jak grzyby po deszczu. Ludzie stracili zainteresowanie kuponami i tzw. bańka pękła. Nie było już popytu na miejsce na reklamy, więc ceny spadały, i spadały…” Ruth Soukup
Kiedy w 2012 roku założyłam pierwszego bloga, propozycje komercyjnej współpracy pojawiły się bardzo szybko, a spore kwoty za reklamę (które przy dzisiejszych zasięgach nie mają już miejsca), nikogo nie dziwiły. W branży blogowej do niczego się nie przyzwyczajaj, bo każdy miesiąc, przy zbyt długim milczeniu reklamodawców, wymaga nowego podejścia – gotowości z rezygnacji z dużych stawek, przy wzroście korzyści dla klienta (tak, tak – dajesz z siebie coraz więcej, a zarabiasz mniej i mniej). Dziś rzadkością są propozycje współpracy spływające na maila. Skuteczność sprzedażowa w dużej mierze opiera się na kontaktach, wychodzeniu z inicjatywą na portalach i platformach zrzeszających blogerów i reklamodawców. Ryzykowne jest oparcie rentowności firmy tylko na blogowaniu. Chyba że masz stabilny dochód pasywny.
Co teraz się naprawdę liczy?
„Żyjemy w świecie obfitości, a nie niedostatku, i w internecie nigdy nie będzie za dużo rzeczy niesamowitych, ponieważ mnóstwo rzeczy, które już tam są, wcale nie jest niesamowitych. (…) Niesamowitość wywodzi się z pasji, jeśli ciebie samego nie obchodzi to, co masz do napisania, to dlaczego miałoby obchodzić kogoś innego? (…) Zachowywanie pozorów, że robi się wszystko tak, jak się powinno, brak zaangażowania emocjonalnego, publikowanie czegokolwiek, byle na stronie pojawiło się coś nowego, niesamowite nie jest.” Ruth Soukup
Jaki jest przepis na blogowy sukces? Pisz teksty, w które czytelnicy będą chcieli klikać, gdy tylko zobaczą zajawkę na Facebooku. By byli gotowi rzucić wszystko inne i sprawdzić, co nowego na blogu, by dzielili się tymi treściami z innymi. To treści, które rozsiewają się wirusowo w social mediach są kluczem do sukcesu. Sama rozumiesz, że nie ma tu miejsca na przeciętność. Lepiej napisać jeden post w miesiącu, który wbije czytelników w fotele, niż 3 tygodniowo, które przejdą bez echa.
„Moim prywatnym celem jest napisanie zabójczego posta za każdym razem, gdy się za to zabieram. Po co inaczej miałabym to robić? (…) Jeśli treść nie jest fantastyczna, daj sobie spokój. Lepiej dzielić się jednym wywołującym zachwyt postem raz na miesiąc niż dwudziestoma, o których szybko się zapomina.” Ruth Soukup
Oczywiście, nie zawsze to, co tobie wydaje się niesamowite, podobnie zostanie odebrane przez odbiorców. Jednak dążenie do publikowania tylko niesamowitych treści, zamiast rutyniarskiego odbębniania, powinno być twoim priorytetem. Gdy decydujesz się na działania reklamowe, za które na tym etapie niewiele ci płacą, wczuj się w pisanie, jakbyś była influencerką czytaną przez miliony. Daj z siebie wszystko. Dziś masz średnie statystyki i niskie stawki, ale dobre wrażenie o to nie pyta. I ono pozostanie także wtedy, gdy wartość twojego bloga poszybuje.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- How To Blog For Profit: Without Selling Your Soul
- Tłumaczenie:
- Agnieszka Otawska-Bojarska
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-2566-1, 9788328325661
- Data wydania książki drukowanej:
- 2016-11-08
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-2567-8, 9788328325678
- Data wydania ebooka:
- 2016-11-06 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 46063
- Rozmiar pliku Pdf:
- 7.4MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.9MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
Wstęp (5)
Rozdział 1. Zacznij od czegoś niesamowitego (7)
Rozdział 2. Treść przede wszystkim (17)
Rozdział 3. Najważniejsza jest prezentacja (27)
Rozdział 4. Rozwijaj swoją platformę (45)
Rozdział 5. Media społecznościowe i marketing wirusowy (63)
Rozdział 6. Gdzie te pieniądze? (87)
Rozdział 7. Zysk za pośrednictwem sieci reklamowych (97)
Rozdział 8. Zysk z programów partnerskich (113)
Rozdział 9. Zysk z reklam prywatnych (121)
Rozdział 10. Zysk ze sprzedaży własnych produktów (131)
Rozdział 11. Pracuj mądrzej, a nie ciężej (135)
Rozdział 12. Od bloga do biznesu (151)
Dodatek (161)
Słowniczek (163)
O autorce (165)
Onepress - inne książki
-
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji ...
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych 10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie systemów może pracować zdalnie. Co więcej, zdalnie oznacza czasem operowanie z drugiego k...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „świat nie jest sprawiedliwy” albo „tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, ...
Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium) Nawyki warte miliony. Jak nauczyć się zachowań przynoszących bogactwo (premium)
(59.81 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)35.69 zł
54.90 zł(-35%) -
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.18 zł
44.90 zł(-35%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
51.35 zł
79.00 zł(-35%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Jak zarabiać na blogu i pozostać sobą Ruth Soukup (1) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(0)
(0)
(1)
(0)
(0)