Realizacja. Droga do wykonania p...

Realizacja. Droga do wykonania planów

Autor: 

Ocena:
   3.0/6  Opinie  (1)
Stron: 192
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka)
Wydawca: Onepress

Tym, czego Ci trzeba, jest:
  • siła, pomagająca doprowadzić każdy projekt do końca
  • energia, pozwalająca osiągać ponadprzeciętne wyniki
  • inspiracja, zapewniająca gładkie i bezbolesne przeprowadzenie każdego planu

Inteligentny plan i zręczna realizacja

Jak zdefiniować proces realizacji? To coś więcej niż zwykłe zarządzanie. To przeprowadzenie zaplanowanego zadania od początku do końca, płynnie, efektywnie i z sukcesem, przy pełnym zaangażowaniu i użyciu najodpowiedniejszych narzędzi. To podejmowanie decyzji, planowanie, tworzenie harmonogramu, jak również organizowanie ludzi i zasobów, zarządzanie pieniędzmi oraz kontrola jakości.

Zdobądź praktyczne informacje, ułatwiające skuteczną realizację rozpoczętych planów i projektów -- przy pomocy innych lub na własną rękę. Naucz się zarządzać własną osobą oraz analizować i rozwiązywać problemy, które mogą zakłócić tok pracy nad podjętymi przez Ciebie przedsięwzięciami.

  • Planowanie -- ustalanie i przekazywanie celów, produktywne zarządzanie czasem.
  • Kierowanie ludźmi -- mikrozarządzanie, zasady komunikacji, zadania administracyjne.
  • Prowadzenie projektów -- podstawy budżetowania, kontakty zewnętrzne i marketing.
  • Rozwój firmy -- identyfikowanie przyczyn problemów i ich rozwiązywanie.
  • Wprowadzenie (5)

Zarządzanie planami i ludźmi

  • Rozdział 1. Realizacja: sposób na doprowadzenie rzeczy do końca (13)
  • Rozdział 2. Zarządzanie ludźmi: teoria i praktyka (29)
  • Rozdział 3. Najpierw planowanie, potem realizacja (45)
  • Rozdział 4. Zarządzanie samym sobą: jak mądrze wykorzystywać dostępny czas (65)
  • Rozdział 5. Czym zajmują się poszczególne działy w firmie? (79)

Zarządzanie budżetem, projektami i procesami

  • Rozdział 6. Zarządzanie budżetem: przychody, rozchody, zyski i straty (99)
  • Rozdział 7. Podejmowanie przemyślanych decyzji (115)
  • Rozdział 8. Dostarczanie wartości i jakości (131)
  • Rozdział 9. Wdrażanie planów marketingowych (145)

Rozwój firmy, kłopoty i sukces

  • Rozdział 10. Rozwijanie firmy (157)
  • Rozdział 11. Rozwiązywanie problemów (175)
6
(0)
5
(0)
4
(0)
3
(1)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 1

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 3 

    Książka porusza kilka istotnych zagadnień i opisuje je w krótki i zrozumiały sposób(jak np metody zarz. projektami), ogólnie jednak jest "napisana dla samego napisania". Mam wrażenie, że autor jest jednym z tych, którzy mnożą książki przedstawiając ogólniki i próbując dotrzeć do zupełnych nowicjuszy. Więcej tu teorii niż praktyki. Tylko dla początkujących, nie mających czasu i środków dla lepsze źródła wiedzy o poszczególnych zagadnieniach. Tytuł powinien być inny- ten jest nieadekwatny do zawartości.
    płatności onepress.pl