Public Relations w Internecie

Public Relations w Internecie

Autor: Jerzy P. Szyfter

Ocena:
   3.4/6  Opinie  (5)
Stron: 180
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka)
Wydawca: Onepress
Cena:
39,00 zł

  • Poznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiednią witrynę WWW i internetowe biuro prasowe
  • Stwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywność
  • Wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory

Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. W świecie biznesu dobra komunikacja zawsze odgrywała ważną rolę, jednak wraz z nastaniem ery Internetu -- stała się kluczową przesłanką sukcesu.

"Public relations w internecie" to książka dla wszystkich tych, którzy zauważyli, że codzienne surfowanie po internecie stało się całkowicie naturalnym i chcą wykorzystać ten fakt do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Przedstawia na rzeczywistych przykładach zasady publikowania zarówno na stronach WWW, jak i na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych informacji o firmie i jej działaniach.

  • Strategie PR w internecie
  • Witryny WWW i internetowe biura prasowe
  • Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach
  • Monitorowanie sieci i wyszukiwanie informacji
  • Grupy dyskusyjne
  • Netykieta -- internetowy savoir-vivre.

Aby swobodnie poruszać się w sieci i osiągać zamierzone cele, musisz poznać jej specyfikę. Po lekturze tej książki internet nie będzie miał przed Tobą tajemnic.

Jeśli Twoja firma jest niewidoczna w internecie to jakby nie było jej wcale!

Wprowadzenie (5)

Rozdział 1. e-PR, czyli public relations w internecie (9)

  • e-PR zaczyna się od kliknięcia (9)
  • PR alternatywą dla reklamy? (17)
  • Strategie PR w internecie (21)

Rozdział 2. Witryna jako narzędzie e-PR (29)

  • Budowanie więzi poprzez dialog i wymianę (29)
  • Twoja witryna świadczy o tobie (32)
  • Jak planować i budować skuteczne strony internetowe (36)
  • Systemy redakcyjne CMS (46)
  • Poznajemy naszego klienta (50)

Rozdział 3. Internetowe biuro prasowe (55)

  • Pressroom już nie tylko dla dziennikarzy (55)
  • Dziesięć zasad tworzenia internetowego biura prasowego (58)
  • Drogo nie znaczy dobrze (62)

Rozdział 4. Komunikat prasowy w czasach internetu (67)

  • Komunikat nie odchodzi do lamusa (67)
  • Jak pisać komunikat - parę wskazówek (72)

Rozdział 5. Gdy firma przeżywa kryzys (77)

  • Czas, dostęp do informacji, wykwalifikowany personel (77)
  • Wielkie marki w tarapatach (78)
  • Plotka - trudne wyzwanie dla PR (84)
  • Antystrony - to jeszcze większy kłopot (87)
  • Jak bronić się przed kryzysem? (90)

Rozdział 6. Monitorowanie mediów online (93)

  • Uwaga, mówią o nas! (93)
  • Jak monitorować (96)

Rozdział 7. Pozycjonowanie witryny (99)

  • Wyszukiwarka - okno na świat (99)
  • Jak sprawić, aby nas zobaczono? (101)

Rozdział 8. Praca z grupami dyskusyjnymi (109)

  • Grupa dyskusyjna narzędziem sieciowego PR (109)
  • Grupy - jak się tam dostać? (111)
  • Usenet rządzi się swoimi prawami (113)
  • Praca z grupami dyskusyjnymi (115)

Rozdział 9. Internetowe narzędzia komunikacji (121)

  • Instrumenty komunikacji pocztą elektroniczną (121)
  • E-mailing - nadzieja marketingu (124)
  • Newslettery: krótko, ciekawie i na temat (128)
  • Komunikatory to nie tylko pogawędki (130)

Rozdział 10. Internetowy savoir-vivre (133)

  • Ogólne zasady netykiety (133)
  • Korespondencja osobista (134)
  • Publikowanie wiadomości na grupach (136)
  • Kilka rad na różne okazje (139)

Dodatek A Literatura przedmiotu (141)

  • Literatura w języku polskim (141)
  • Literatura w języku angielskim (143)
  • Artykuły i opracowania (145)

Dodatek B Załączniki (147)

  • Kodeks Dobrych Praktyk ZFPR (147)
  • Oświadczenie prasowe Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (153)

Dodatek C Słownik pojęć public relations w internecie (PR, internet, marketing, reklama) (157)

Skorowidz (175)

Najczęściej kupowane razem:

Public Relations w Internecie plus Prawo dla startupu plus Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
Cena zestawu: 105,22 zł 123,80 zł
Oszczędzasz: 18,58 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Public Relations w Internecie
6
(0)
5
(2)
4
(0)
3
(1)
2
(2)
1
(0)

Liczba ocen: 5

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 5 

    Jestem zadowolona... łyknęłam ją jednym duszkiem i nie czuję żadnej niestrawności... wprost przeciwnie. Książka podchodzi do problemu niezwykle kompetentnie, ciekawe riposty, zwięzłe komentarze, rzetelny przekaz informacji... a przy tym wszystkim wyczerpująca i świetnym językiem napisana książka. Polecam amatorom PR i branżowcom.
      Ocena : 5 

    Jako uzupełnienie arsenały know-how PRowca owszem! Polecam.
      Ocena : 3 

    Naprawdę średnia pozycja - w rozdziale na temat pozycjonowania witryn autor w ogóle nie porusza praktycznych spraw związanych z tą kwestią - same ogólniki, typu "witryna musi mieć atrakcyjną szatę graficzną oraz aktualne treści." Nie dowiedziałem się z tej książki jak praktycznie prowadzić sprawny e-PR w Internecie. Nie żeby nie było tam żadnych informacji, ale moim zdaniem autorowi zabrakło umiejętności połączenia tych wszystkich elementów w jedną całość.
      Ocena : 2 

    Niestety nie oceniam tej książki zbyt dobrze. To taka długo snuta opowieść pełna ogólników, a ja szukałem konkretnych porad.
      Ocena : 2 

    Książka o niczym. Po przeczytaniu nie mogłam powiedzieć 2 zdań na temat PR-u w internecie. Praktycy, to wy powinniście coś napisać!
    płatności onepress.pl