Psychologia zmiany. Rzecz dla wś...

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone

Autorzy: ,

Ocena:
   5.5/6  Opinie  (38)
Stron: 192
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
34,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 5,80 zł
23,20 zł 29,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
34,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
23,20 zł
29,00 zł

150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu!

Gość specjalny II wydania: prof. Witold M. Orłowski

Ile potrwa światowy kryzys gospodarczy, tego nie wiemy. Potrzebujemy jednak wskazówek, jak go przetrwać. Na szybkie odbicie się od dna nie możemy liczyć, stagnacja sporo potrwa. Dlatego drugie wydanie zostało uzupełnione o rozdział kryzysowy. Pierwsze wydanie tej książki ukazało się niemal na rok przed kryzysem. Zawierało ponad 150 technik, za pomocą których można zbudować lub poprawić dobre relacje - jak się okazuje, najważniejszą rzecz w kryzysie. Efekt tej książki nie znajduje się jednak na jej stronach - ten efekt jest w nas. Już WIESZ, co robić i jak robić. To jednak za mało. Należy jeszcze TO ZROBIĆ. Każda ze 150 technik coś daje, zmniejsza skutki kryzysu, pozwala go unikać w jakimś obszarze, daje wręcz szansę na sukces.

"Gratuluję postępów w pracy nad książką. Nie mogę się doczekać jej publikacji. Przesyłam Ci wprowadzenie, które możesz zamieścić. Powodzenia w pisaniu."
Bob Cialdini
"Marek — TA KSIĄŻKA TO WSPANIAŁA IDEA — i dziękuję, że umieściłeś mnie w tak wspaniałym towarzystwie."
Kevin Hogan
"W zarządzaniu ludźmi najważniejsze jest motywowanie — do lepszej pracy, rozwoju, zmiany. I wszystko to jest w tej książce. Dobra idea — techniki z najwyższej półki — podane są prosto, do zastosowania od zaraz. Osobisty udział największych światowych autorytetów biznesu — Cialdiniego, Hogana, Ury’ego — obok znakomitych komentarzy Andrzeja Mleczki daje tej książce dodatkowe atuty. Chce się ją czytać, dobrze się czyta i warto ją czytać."
Katarzyna Niezgoda
"Żywy język, przystępna forma, liczne praktyczne przykłady. Do tego dowcipne, niekonwencjonalne puenty. To idealna lektura dla osób, które pragną być skuteczne oraz odnosić sukcesy zarówno w biznesie, jak i życiu prywatnym."
Igor Chalupec
"Książka ta jest nowym zjawiskiem w naszej literaturze biznesowej z dwóch co najmniej powodów. Pierwszy to znakomita równowaga między słowem i obrazem — ożywiająca pozycja, która uczy, bawiąc. Drugi to równowaga między mnóstwem sugestii dla praktyków i sporą dawką rzetelnej, pogłębionej refleksji o relacjach między ludźmi. Autor upraszcza, nie spłycając, daje trafne przykłady, wyjaśniając jednoznacznie opisywane idee, reguły i zasady. Lektura dla wszystkich! Książka świetnie smakuje dzięki osobistemu podejściu autora, bezpretensjonalnej opowieści o spotkaniach z wieloma znakomitymi osobistościami świata społecznego, ludźmi pokazywanymi w ujmujący, bezpośredni sposób. Przybliżając autorów, przybliża ich idee."
prof. dr hab. Zbigniew Nęcki

 



Patroni medialni:

 

  • Wstęp do wydania pierwszego (8)
  • Wstęp do wydania drugiego - antykryzysowego (9)

Kryzys - zmiana od katastrofy do szansy (10)

  • Kryzys, o Boże, straszny KRYZYS! - jako katastrofa (11)
  • Kryzys jako zwyczajna zmiana (13)
  • Kryzys jako wielka szansa (17)
  • Witold M. Orłowski - Kryzys wybuchł w szczęśliwym dla Polski czasie (23)

Rozdział 1. Robert Cialdini. Numer 1 na świecie (25)

  • Moje spotkania z Bobem (27)
  • Wywieranie wpływu na ludzi - list od Roberta Cialdiniego (29)
  • Etyka manipulacji - szmugler, partacz i detektyw (31)
  • Siła MY (33)
  • CHWILE MOCY numer jeden i dwa (35)
  • Metazasada samowyzwalacza (37)
  • Zasada 1. Wzajemność (39)
  • Zasada 2. Zaangażowanie i konsekwencja (41)
  • Zasada 3. Społeczny dowód słuszności (43)
  • Zasada 4. Lubienie i sympatia (45)
  • Zasada 5. Autorytet (47)
  • Zasada 6. Niedostępność (49)
  • Klucz decyzyjny odpowiedzi na prośbę w wybranych kulturach (51)
  • Etyczny przewodnik wpływu. Dekalog Roberta Cialdiniego (53)

Rozdział 2. Kilka sprytnych chwytów na samego siebie (55)

  • Energia podąża za myślą, myśl... (57)
  • Chcę? - Skąd! Ja muszę!!! (59)
  • BETIS, ale nie Sewilla... (61)
  • Tywonkowanie (63)
  • Myśli/myślało/okazało się (65)
  • A przejdź sobie po desce... (67)
  • Afirmacje Piwniczne i nie tylko... (69)
  • Wizualizuj! - Ale co??? (71)
  • A gdybym był młotkowym (73)
  • Z żab w szczury - techniki zwierzęcych guru (75)
  • Michael Schumacher w bolidzie dysocjacji (77)

Rozdział 3. Stephen R. Covey. Proaktywność i efektywność (79)

  • Spotkanie ze Stephenem (81)
  • 7 nawyków - idea (83)
  • Nawyk 1. Bądź proaktywny (85)
  • Nawyk 2. Zaczynaj z wizją końca (87)
  • Nawyk 3. Rób najpierw to, co najważniejsze (89)
  • Nawyk 4. Myśl w kategoriach wygrana-wygrana (91)
  • Nawyk 5. Staraj się najpierw zrozumieć, potem być zrozumianym (93)
  • Nawyk 6. Twórz synergię (95)
  • Nawyk 7. Ostrz piłę (97)
  • Nawyk 8. Toż to cała nowa i gruba książka (99)

Rozdział 4. Pokaż mi swego GURU, a powiem Ci... (101)

  • Wściec się to nie wszystko - szukaj GURU! (103)
  • Każdy swego GURU ma lub powinien mieć! (105)
  • Philip Kotler - GURU szczególny (107)
  • Kevin Hogan - Matko Boska?! Tak tanio?! (109)
  • Russell Crowe - What you give out, you'll get back (111)
  • Chris Daffy - Ucz się od misia Henry'ego (113)
  • Tom Peters - Obserwuj świat i myśl! (115)
  • Brian Tracy - Cztery miliony ludzi!!! (117)
  • Renée Mauborgne i W. Chan Kim - Twórcy i żeglarze Blue Ocean (119)
  • William L. Ury - Pomiędzy TAK i NIE (121)
  • Rudolph W. Giuliani - Na wesela możesz chodzić, na pogrzeby musisz! (123)

Rozdział 5. Rozglądaj się - GURU są wśród nas (125)

  • Wojciech Eichelberger - Dobry Opiekun, ból egzystencji (127)
  • Barbara Skała, Magda Skała, Ewelina Skała - 3 Skały różne - ucz się od dzieci (129)
  • Małgorzata Tomankiewicz - Komandosi dadzą radę! (131)
  • Tomasz Kammel - Nie kucaj! - rzecz o tremie - I nie tykaj! (133)
  • Robert Krool - Jedni szukają powodu, inni sposobu (134)
  • Piotr Stós - Napieramy, nalegamy (137)
  • Marek Rożalski - Pierwsza i Druga Metafora Rożala (139)
  • Grzegorz Turniak - Odpuść sobie, przyjacielu (141)

Rozdział 6. To niedobre NLP (143)

  • Neurolingwistyczne programowanie straszy i wciąga (145)
  • Pozycje, ale nie te ;-) - teoria (146)
  • Pozycje, ale nie te ;-) - schemat praktyczny (147)
  • Tylko mi NIE PRÓBUJ... (149)
  • ...ale, bo... (151)
  • Na wszystkich poziomach - Dilts (152)
  • Na wszystkich poziomach - Dilts - Kim jestem? (153)
  • Na wszystkich poziomach - Dilts - Co jest możliwe?! (155)
  • Małpowanie, czyli technika modelowania (157)
  • Metaprogramy - ile razy? (159)
  • Metaprogramy - kilka innych do wyboru? (161)
  • Zamów nowe ramki (163)

Rozdział 7. Między Marsem i Wenus (165)

  • Sikanie obok jaskini i grupa wsparcia (167)
  • Dlaczego facet ogląda się za kobietami? (169)
  • Nie słuchaj, jak mówię (171)
  • Jestem twoim mężem, nie przyjaciółką, czyli o emocjach (173)
  • Męska intuicja (175)
  • Jak sekretarek z monterką, czyli synchroniczność/sekwencyjność (177)
  • Kobieta zmienną jest (179)
  • Odwieczna walka płci - chyba męskiej! (181)
  • A może ... - rzecz o winie i scenariuszach (183)
  • Kobieta na górze, mężczyzna na dole, czyli o punktowaniu (185)
  • Jednak i z Marsa, i z Wenus - podsumujmy (187)

Megalityczny Dekalog (189)

  • MEGALITyczny DEKALOG BIZNESOWY AUTORA (191)

Kup ebooki w zestawie:

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone plus Manipulacja ODCZAROWANA! 777 skutecznych technik wpływu
Cena zestawu: 41,17 zł 68.90 zł
Oszczędzasz: 27.73 zł
Do koszyka

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone plus Psychologia Zmiany - najskuteczniejsze narzędzia pracy z ludzkimi emocjami, zachowaniami i myśleniem plus  Proste, ale ważne w zarządzaniu! Jak skutecznie zarządzać ludźmi i zmianą
Cena zestawu: 91,71 zł 107,90 zł
Oszczędzasz: 16,19 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone
6
(29)
5
(3)
4
(4)
3
(1)
2
(1)
1
(0)

Liczba ocen: 38

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

    Dobrze, ze są weekendy, które mogą być pochłonięte przez tak dobre ksiązki. Świetnie napisana. Marek Skala szuka i szukania mu trzeba, a znajduje wiele:). Dzięki jego pokorze wobec świata i wielkich "myślicieli i znawców" psychologii społecznej, oraz szerokiej wiedzy o zarządzaniu trochę bawiąc się, ale głównie przemycając swoje spostrzeżenia dzieli się z nami spora porcja postrzegania świata.
    Dla przypomnienia i dla tych co dopiero zaczynają - po prostu - świetne, polecam i dziękuję.
      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

    GENIALNA RZECZ! Poza książką Miłosza Brzezińskiego pt.: "Pracować i nie zwariować" to druga książka autorstwa Polaka - praktyka biznesu, którą gorąco polecam moim studentom. Jeśli miałbym ją opisać w kilku zdaniach, rzekłbym: - głęboka "studnia" wypełniona po brzegi skarbami w postaci wskazówek i refleksji nie tylko biznesowych (każda warta minimum 1000 $), - "Mleczkowski" poziom humoru trafiający do chyba każdego Czytelnika (słowo "chyba" wpisałem tu z ostrożności), - kalejdoskop autorytetów współczesnego consultingu i coachingu stanowiący drogowskaz do dalszych poszukiwań, i po ostatnie...(mocno osobista uwaga) - wzór do naśladowania w obszarze tego, jak pisać lekko i przyjemnie. GORĄCO POLECAM! Aleksander Binsztok.
      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

    Świetna synteza najważniejszych czynników, które wpływają na nasz sukces zawodowy. Poradnik dla tych co chcą dokonać zmiany w swoim życiu, ale jeszcze nie wiedzą jak się do tego zabrać. Dużo motywujących i inspirujących cytatów, ciekawe opowieści ze spotkań z guru światowego biznesu, a to wszystko opatrzone genialnymi ilustracjami Andrzeja Mleczko.
      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

    Jestem pod wrażeniem. Dziękuję bardzo. A tak poważnie to bardzo się cieszę, że ją mam! Reakcja moich kolegów z biura wróży jej dobrą sprzedaż, a autorowi sławę! Kto wie, ile na aukcjach będzie wart Twój autograf ;) Gratuluję pomysłu "na Mleczko", motta i autorytety, bo to naprawdę działa! Widać, że mamy do czynienia z fachowcem, który wszystko dokładnie przemyślał i formę, i (jestem pewna) treść. Już nie mogę się doczekać, kiedy zacznę ją czytać... Pozdrawiam serdecznie
      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

    Dziękuję za książkę Pana autorstwa, którą podarował mi Pan podczas tytułowego wydarzenia. Spóźniłam się na Pana wykład i stałam miedzy Grzegorzem Turniakiem i Tomkiem Kammelem, po Pana lewej stronie.

    Kończę ja czytać. Dostarczyła mi wielu okazji do przemyśleń i wskazała rzeczy do zmiany. Teraz czytam o różnicach płci - potrzebuje sięgnąć jeszcze raz do "Dlaczego mężczyźni nie słuchają a kobiety nie umieją czytać map", bo widzę, że w tym obszarze mam jeszcze braki. Inne rozdziały tez były dla mnie wartościowe.

    Okazała mi się szczególnie przydatna na ostatnim spotkaniu Toastmasters http://www.topcareerstoastmasters.waw.pl/ we wtorek 23.10.2007, po którym dzwoniła do Pana Ela Komorowska. Okazało się, że osoba, która miała być Toastmasterem nie przyszła i ktoś improwizując musiał (wiem o Pana stosunku do tego słowa, ja mam podobnie) przejąć z zaskoczenia jego role. Padło na mnie:), bo ja lubię takie akcje. Na poczekaniu wymyśliłam temat dnia - "Improwizacja" i wykorzystałam fragmenty Pana książki, bo miałam ja ze sobą do czytania po drodze. Ten o słówku "bo"- bo przydaje się, jak się improwizuje:) i historyjkę o Żydzie i dobermanie.

      Ocena : 6 

      Ocena : 6 

      Ocena : 5 

      Ocena : 5 

    Wiele informacji i uważam, że może być ciekawa!!! Warto kupić ;)
      Ocena : 5 

      Ocena : 4 

    "Rzecz dla wściekniętych", czyta się lekko, łatwo i przyjemnie, ale nie jest to niestety książka dla wściekniętych. Wścieknięci potrzebują doprowadzenia ich do jeszcze większej wściekłości, następnie swego rodzaju oczyszczenia, a potem motywacji do dokonania daleko posuniętej zmiany w swoim dotychczasowym postępowaniu. "Rzecz dla wściekniętych" jest ściągą, jest przewodnikiem po innych książkach, częstokroć ich reklamą, jest początkiem, po którym nastąpić musi rozwinięcie. Książka jest naszpikowana radami, ale są one traktowane pokrótce, czasami bez przykładów, a jeśli już to częstokroć nie omówionych, jak należy (nie każdy nurkuje Panie Marku), a rada i przykład muszą płynąć po książce, muszą się wlewać w umysły czytających długo i bezwiednie, jak to ma miejsce w książkach autorów, których Pan poleca.
      Ocena : 4 

    Książka bardzo dobra jeśli traktuje się ja jako drogowskaz, kompendium wiedzy biznesowej. W jednym miejscu mamy informację o twórcach współczesnej ekonomii z ich głównymi założeniami w dziedzinie każdego twórcy. Doskonały początek aby wiedzieć gdzie szukać interesującej problematyki lub jako tak zwana "wisienka na torcie" gdzie możemy zebrać wszystko czego nauczyliśmy się do tej pory. Doskonała też dla tych, którzy lubią używać nazwisk wielkich, ale nie poświęcać zbyt wiele czasu na zgłębianie poszczególnych teorii.
      Ocena : 4 

    Książka jest pobieznym przegladem różnych "metod rozwoju osobistego" Jak dla mnie nic nie wniosła i jeszcze miałam odczucie promowania swoich znajomych przez autora. Ech... rozczarowanie
      Ocena : 4 

    Ja z tej serii znalazłam Psychologia zmiany. 150 skutecznych technik jak wyjść z kryzysu na bookmaster.com.pl
      Ocena : 3 

    Akceptując tytuł książki zarówno autor, jak i ulubione moje WYDAWNICTWO naciągnęli, zupełnie niepotrzebnie, deprecjonując nazwę ważnej dyscypliny. Psychologia jest nauką podmiotową, a nie przedmiotową. Upraszczając - jest nauka o osobowości człowieka (ludzi), o zachowaniu... Nie ma psychologii zmiany, psychologii biznesu, psychologii chodzenia po górach... Zmiana to kategoria ogólna. Wiedza psychologiczna dotycząca ludzi dokonujących zmian, nie jest ani jedyną, ani najważniejszą. Książka jest luźną, w wielu miejscach chaotyczną, reportażową wypowiedzią o ludziach uwikłanych w procesy zmian. Zdania są zgrabne, ale nie mają wartości naukowej. Długa lista umieszczonych w niej nazwisk będzie sprzyjała jej upowszechnieniu. To sprytny zabieg marketingowy, bolesław rafał kuc
      Ocena : 2 

    książka - narcystyczny album zdjęć.
    płatności onepress.pl