ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Autor:
Ewelina Masiarz
Wydawnictwo:
Novae Res
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
82
Dostępne formaty:
     ePub
     Mobi
Czytaj fragment

Ebook (15,21 zł najniższa cena z 30 dni)

19,01 zł (-58%)
7,90 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(15,21 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?

Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?

Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?

Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?

Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?

Na ile social media są nadal social?

Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…

Wybrane bestsellery

Ewelina Masiarz

Novae Res - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności