ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Pracownicy o pracodawcach. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle badań jakościowych

(ebook) (audiobook) (audiobook)
Pracownicy o pracodawcach. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle badań jakościowych Krzysztof Klincewicz, Praca zbiorowa - okładka książki

Pracownicy o pracodawcach. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle badań jakościowych Krzysztof Klincewicz, Praca zbiorowa - okładka książki

Pracownicy o pracodawcach. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle badań jakościowych Krzysztof Klincewicz, Praca zbiorowa - okładka audiobooka MP3

Pracownicy o pracodawcach. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle badań jakościowych Krzysztof Klincewicz, Praca zbiorowa - okładka audiobooks CD

Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
457
     PDF

Ebook (28,80 zł najniższa cena z 30 dni)

36,00 zł (-20%)
28,80 zł

Dodaj do koszyka lub Kup na prezent Kup 1-kliknięciem

(28,80 zł najniższa cena z 30 dni)

Przenieś na półkę

Do przechowalni

Publikacja prezentuje wyniki projektu badawczego powstałego z przekonania zespołu badaczy z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego o konieczności sapojrzenia na społeczną odpowiedzialność biznesu z perspektywy relacji pracodawców z pracownikami. Wydaje się być ona papierkiem lakmusowym, który pokazuje, na ile przedsiębiorca identyfikuje się z wartościami kojarzonymi ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i decyduje się wdrażać je w swojej działalności. Mamy nadzieję, że zaprezentowane badania wypełnią dotychczasową lukę na polskim rynku, dostarczając Czytelnikowi wyników szeroko zakrojonych badań empirycznych oraz wiedzy na temat praktyk i uwarunkowań odpowiedzialnego społecznie zarządzania ludźmi w prywatnych przedsiębiorstwach. Ambicją autorów jest, aby wyniki badań prezentowanych w niniejszej książce stały się interesujące nie tylko dla teoretyków społecznej odpowiedzialności biznesu, ale także dla zarządzających przedsiębiorstwami. Jak wynika z badań partnerskie kształtowanie relacji pracodawca-pracownik jest możliwe również w sektorze MSP i nie wymaga tak wielkich nakładów finansowych, jak sponsoring czy kosztowne kampanie społeczne realizowane przez największe przedsiębiorstwa.

Wybrane bestsellery

Krzysztof Klincewicz, Praca zbiorowa

Krzysztof Klincewicz, Praca zbiorowa - pozostałe książki

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW - inne książki

Zamknij

Wybierz metodę płatności