Photoshop dla e-commerce i social media
- Autor:
- Sebastian Kończak
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.7/6 Opinie: 3
- Stron:
- 240
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Photoshop dla e-commerce i social media
Obraz wart więcej niż tysiąc słów
Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje Ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki! Oto pierwszy na polskim rynku podręcznik o wykorzystaniu najpopularniejszego programu graficznego na świecie — Photoshopa — w działalności e-commerce i social media. Ponieważ e-handel i media społecznościowe wykorzystują zlepek technologii, umiejętności i doświadczeń z różnych branż, w tej książce Photoshop i zadania w nim wykonywane przeplatają się z poradami dotyczącymi właściwej i skutecznej promocji online.Zawartość DVD:
Na płycie DVD dołączonej do książki czytelnik znajdzie dodatkowe ćwiczenia oraz materiały wideo, do których w książce odwołuje się autor.Sebastian Kończak — pasjonat grafiki komputerowej z kilkunastoletnim stażem. Poprzez swój blog http://blog.psboy.pl, szkolenia wideo i artykuły w prasie fachowej tłumaczy, jak wykorzystać programy graficzne do tworzenia wspaniałych rzeczy. Dzięki niemu wielu internautów ma okazję doskonalić swoje umiejętności pracy z Photoshopem, Illustratorem lub InDesignem. Jego zaangażowanie w propagowanie grafiki komputerowej zostało docenione przez firmę Adobe, która zaprosiła go do grona uczestników programów Adobe Influencers i Adobe Community Profe
Wybrane bestsellery
-
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głose...(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)
38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami ...
Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni Magia Instagrama. Jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%) -
…jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi t...
Strategiczne podejście do działania w social mediach Strategiczne podejście do działania w social mediach
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)31.85 zł
49.00 zł(-35%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)38.35 zł
59.00 zł(-35%)
Ebooka "Photoshop dla e-commerce i social media" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Photoshop dla e-commerce i social media" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Photoshop dla e-commerce i social media" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Photoshop dla e-commerce i social media (1) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Trade MarketerRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jeśli jesteś pracownikiem działu marketingu, właścicielem sklepu internetowego, blogerem czy osobą prowadzącą fanpage na portalach społecznościowych, dobrze wiesz, że aby zainteresować sobą potencjalnego konsumenta, trzeba koniecznie użyć dobrej, przyciągającej oko fotografii lub grafiki. Jeśli brakuje Ci wiedzy i narzędzi, a wizualizacje, infografiki i zdjęcia, które umieszczasz w sieci, nie przynoszą pożądanych efektów, zajrzyj do tej książki!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-283-0180-1, 9788328301801
- Data wydania książki drukowanej:
- 2015-09-11
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-1946-2, 9788328319462
- Data wydania ebooka:
- 2015-09-11 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 168x237
- Numer z katalogu:
- 30992
- Książka w kolorze:
- Tak
- Rozmiar pliku Pdf:
- 33.2MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 43.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 70.8MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Social Media
Spis treści książki
- 1.1. Zasady kompozycji w e-commerce (14)
- 1.1.1. Nagłówek, treść, stopka (14)
- 1.1.2. Logo i logotyp (15)
- 1.1.3. Wyszukiwarka (15)
- 1.1.4. Linki i odnośniki (16)
- 1.1.5. Przyciski (16)
- 1.1.6. Produkty (16)
- 1.1.7. Zdjęcia produktowe (18)
- 1.1.8. Proces zakupowy (18)
- 1.1.9. Pusta przestrzeń (19)
- 1.2. Psychologia koloru w e-commerce (20)
- 1.2.1. Dobre praktyki kolorystyczne - tło (24)
- 1.2.2. Dobre praktyki kolorystyczne - przyciski i inne kluczowe elementy (24)
- 1.2.3. Dobre praktyki kolorystyczne - komunikaty dla klienta (24)
- 1.2.4. Dobre praktyki kolorystyczne - tekst (24)
- 1.3. 10 przykazań efektywnej pracy w Photoshopie (25)
- 1.4. Dobre nawyki podczas pracy w systemach Windows i Mac OS (32)
- 1.4.1. Stwórz strukturę katalogów i grupuj pliki tematycznie (32)
- 1.4.2. Sprzątaj od czasu do czasu (32)
- 1.4.3. Archiwizuj dane (33)
- 1.4.4. Używaj programu do zarządzania zadaniami (33)
- 1.4.5. Działaj bezpiecznie i rozsądnie (33)
- 1.4.6. Korzystaj z Dropboxa do współpracy zdalnej (33)
- 1.4.7. Korzystaj z FileZilla do przesyłania plików na serwer (33)
- 1.4.8. Aktualizuj oprogramowanie (34)
- 2.1. Dobór kolorów (36)
- 2.1.1. Reguły doboru kolorów (36)
- 2.1.2. Korzystanie z gotowych zestawów kolorystycznych (39)
- 2.1.3. Tworzenie własnych zestawów kolorystycznych (40)
- 2.1.4. Tworzenie zestawów w aplikacji Adobe Color CC (41)
- 2.2. Dobór fontów (44)
- 2.2.1. Serwisy z darmowymi fontami (45)
- 2.2.2. Google Fonts (47)
- 2.2.3. Adobe Typekit (48)
- 2.2.4. Brick.im (50)
- 2.3. Tworzenie szkieletów i projektów stron internetowych (50)
- 2.3.1. Pomiary (52)
- 2.3.2. Podstawowe kształty (55)
- 2.3.3. Tworzenie i formatowanie tekstu (57)
- 2.3.4. Tworzenie struktury (60)
- 2.4. Tworzenie elementów graficznych sklepu (62)
- 2.4.1. Logo (62)
- 2.4.2. Fawikona (66)
- 2.4.3. Ikony (68)
- 2.4.4. Eksport gotowych plików (71)
- 2.4.5. Zapis do internetu (76)
- 2.5. Sam nie podołasz, czyli współpraca z programistą (78)
- 3.1. Tworzenie dobrych zdjęć produktowych (82)
- 3.1.1. Packshoty (85)
- 3.1.2. Zdjęcia produktów w środowisku użycia (86)
- 3.1.3. Zdjęcia z ludźmi (86)
- 3.1.4. Makro i powiększenia (87)
- 3.1.5. Kalibracja monitora (88)
- 3.2. Zgrywanie zdjęć z aparatu lub karty pamięci (90)
- 3.3. Zarządzanie zbiorem fotografii (92)
- 3.3.1. Przeglądanie zdjęć (92)
- 3.3.2. Ocenianie i grupowanie zdjęć (95)
- 3.4. Obróbka zdjęć w Camera Raw (98)
- 3.4.1. Korekcje niedoskonałości obiektywu (100)
- 3.4.2. Kadrowanie i prostowanie [wideo] (103)
- 3.4.3. Balans bieli, czyli nastrój zdjęć [wideo] (106)
- 3.4.4. Korekcja jasności i kontrastu [wideo] (108)
- 3.4.5. Korekcja barwna [wideo] (115)
- 3.4.6. Wyostrzanie i redukcja szumu [wideo] (117)
- 3.4.7. Podnoszenie atrakcyjności zdjęć (121)
- 3.4.8. Miejscowe korekcje tonalno-barwne [wideo] (124)
- 3.4.9. Retusz [wideo] (129)
- 3.4.10. Eksport i kończenie pracy z Camera Raw (132)
- 3.5. Edycja zdjęć i grafik w Photoshopie (134)
- 3.5.1. Zmiana rozmiaru obrazu i modyfikowanie rozmiaru tła (134)
- 3.5.2. Kadrowanie [wideo] (136)
- 3.5.3. Tworzenie zoomów (138)
- 3.5.4. Korekcja tonalno-barwna [wideo] (140)
- 3.5.5. Retuszowanie niedoskonałości [wideo] (145)
- 3.5.6. Wyostrzanie i redukcja potrząśnięć [wideo] (148)
- 3.5.7. Wycinanie produktu z tła za pomocą szybkiego zaznaczania [wideo] (150)
- 3.5.8. Wycinanie produktu z tła za pomocą zakresu kolorów [wideo] (152)
- 3.5.9. Wycinanie produktu z tła za pomocą narzędzia Lasso (Lasso) (154)
- 3.5.10. Poprawianie niedoskonałych krawędzi zaznaczenia (155)
- 3.5.11. Fotomontaże i maski [wideo] (157)
- 3.5.12. Znaki wodne (161)
- 4.1. Statyczny baner reklamowy (164)
- 4.2. Animowany baner reklamowy [wideo] (167)
- 4.2.1. Jak można animować w Photoshopie? (167)
- 4.2.2. Animowanie położenia i widoczności (168)
- 4.2.3. Tworzenie łagodnych przejść (169)
- 4.2.4. Eksport animacji (169)
- 4.3. Grafiki promocyjne: slider i hero image (170)
- 4.4. Oferta sklepu w pliku PDF (172)
- 4.5. Reklama graficzna do Google AdWords (173)
- 4.6. Wideo (174)
- 4.6.1. Importowanie i umieszczanie klipów wideo (174)
- 4.6.2. Cięcia (176)
- 4.6.3. Przejścia i efekty (176)
- 4.6.4. Eksport do formatu webowego (177)
- 4.6.5. Eksport do formatu kompatybilnego z YouTube (179)
- 5.1. Facebook (182)
- 5.1.1. Zdjęcie profilowe (182)
- 5.1.2. Tło fanpage'a (183)
- 5.1.3. Dopasowanie do siebie tła i awatara (183)
- 5.1.4. Wytyczne dla materiałów do wykorzystania w postach (184)
- 5.1.5. Wytyczne dla materiałów zamieszczanych w wydarzeniach (184)
- 5.2. Twitter (185)
- 5.2.1. Zdjęcie profilowe (185)
- 5.2.2. Tło profilu (186)
- 5.2.3. Wytyczne dla materiałów do wykorzystania w tweetach (186)
- 5.3. YouTube (186)
- 5.3.1. Ikona kanału (187)
- 5.3.2. Grafika kanału (187)
- 5.3.3. Tworzenie statycznych plansz do filmów wideo (189)
- 5.4. Google+ (189)
- 5.4.1. Zdjęcie profilowe (190)
- 5.4.2. Tło profilu (191)
- 5.5. Pinterest (191)
- 5.5.1. Ikona profilu (192)
- 5.5.2. Wytyczne dla zdjęć (192)
- 5.6. Instagram (192)
- 5.7. LinkedIn (193)
- 5.8. Tumblr (195)
- 5.9. Etsy (196)
- 5.9.1. Zdjęcie profilowe sklepu (196)
- 5.9.2. Baner i zdjęcia w sekcji "O nas" (197)
- 5.9.3. Wytyczne dla zdjęć produktowych (197)
- 5.10. DaWanda (197)
- 5.10.1. Zdjęcie profilowe i baner (198)
- 5.10.2. Wytyczne dla zdjęć produktowych (198)
- 5.11. MyBaze (198)
- 5.11.1. Zdjęcie profilowe (198)
- 5.11.2. Tło sklepu (199)
- 5.11.3. Wytyczne dla zdjęć produktowych (199)
- 6.1. Seryjna zmiana nazw plików (202)
- 6.2. Seryjne pomniejszanie zdjęć (203)
- 6.3. Wykorzystywanie operacji (204)
- 6.3.1. Uruchamianie operacji (204)
- 6.3.2. Kontrola działania operacji (205)
- 6.3.3. Nagrywanie i edycja operacji (206)
- 6.3.4. Znaczniki i kroki warunkowe (206)
- 6.4. Seryjne stosowanie operacji (207)
- 6.5. Droplety (209)
- 6.6. Tworzenie serii grafik ze zmiennymi elementami (209)
- 6.6.1. Definiowanie zmiennych (210)
- 6.6.2. Tworzenie zbioru danych (210)
- 6.6.3. Tworzenie zewnętrznego zbioru danych w Windowsie (211)
- 6.6.4. Tworzenie zewnętrznego zbioru danych w Mac OS (213)
- 6.6.5. Eksportowanie gotowych grafik (214)
- 6.7. Skrypty (215)
- 6.7.1. Instalowanie i uruchamianie skryptów (215)
- 6.7.2. ExtendScript Toolkit i podstawy programowania (216)
- 6.7.3. Programowanie czynności i narzędzi Photoshopa (219)
- 6.7.4. ScriptingListener, czyli jak programować nieprogramowalne (224)
- 6.7.5. Co dalej? (226)
Wstęp (9)
Rozdział 1. Teoria na początek (13)
Rozdział 2. Tworzenie grafiki dla sklepu internetowego (35)
Rozdział 3. Edycja fotografii produktowej (81)
Rozdział 4. Tworzenie materiałów promocyjnych (163)
Rozdział 5. Materiały do social media i portali sprzedażowych (181)
Rozdział 6. Automatyzacja i przyspieszanie pracy (201)
Rozdział 7. Tabele pomocnicze (227)
Skorowidz (233)
Helion - inne książki
-
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą ...
Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać Marka osobista w branży IT. Jak ją zbudować i rozwijać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.43 zł
49.90 zł(-35%) -
Oto zwięzłe i równocześnie praktyczne kompendium, w którym znajdziesz 20 praktyk udanego planowania, analizy, specyfikacji, walidacji i zarządzania wymaganiami. Praktyki te są odpowiednie dla projektów zarządzanych zarówno w tradycyjny, jak i zwinny sposób, niezależnie od branży. Sprawią, że zesp...
Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej Specyfikacja wymagań oprogramowania. Kluczowe praktyki analizy biznesowej
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Niezależnie od tego, czy jesteś osobą kierującą dużym zespołem, początkującym menedżerem, czy inżynierem czuwającym nad pracą stażysty, znajdziesz w tej książce sporo praktycznych rad, które pomogą Ci w przezwyciężeniu problemów typowych dla zespołów inżynierskich. Znalazły się tu informacje doty...
Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych Od inżyniera do menedżera. Tajniki lidera zespołów technicznych
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Zn...
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Tę książkę docenią praktycy: inżynierowie uczenia maszynowego i analitycy danych, poszukujący sposobu praktycznego zaadaptowania modeli transformacyjnych do swoich potrzeb. Autorzy skupili się na praktycznej stronie tworzenia aplikacji językowych, a w poszczególnych rozdziałach ujęto wszystkie na...
Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face Przetwarzanie języka naturalnego z wykorzystaniem transformerów. Budowanie aplikacji językowych za pomocą bibliotek Hugging Face
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)64.35 zł
99.00 zł(-35%) -
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka — interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak f...
Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii Jak nadążyć za kryptowalutami. Przewodnik po Bitcoinie i nowej cyfrowej ekonomii
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)43.55 zł
67.00 zł(-35%) -
Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego...
Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami Certyfikowany inżynier wymagań. Opracowanie na podstawie planu nauczania IREB® CPRE®. Przykładowe pytania egzaminacyjne z odpowiedziami
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Scrum to sposób na kreatywność i współpracę w każdym projekcie. Książka Scrum dla bystrzaków wprowadzi Cię w ten popularny świat zwinnych ram postępowania w zakresie zarządzania projektami i pokaże, jak Scrum pomaga w pobudzaniu innowacyjności w każdej firmie lub branży, a nawet w życiu prywatnym...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
44.85 zł
69.00 zł(-35%) -
Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, ale konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre… Albo niedobre, gdy budzą niezrozumienie, protesty, a czasem nawet chęć ucieczki! Agile i Scrum brzmią tak nowocześnie, w teorii świetnie...(23.94 zł najniższa cena z 30 dni)
25.92 zł
39.90 zł(-35%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)44.85 zł
69.00 zł(-35%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Photoshop dla e-commerce i social media Sebastian Kończak (3) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(0)
(2)
(1)
(0)
(0)
(0)
więcej opinii