ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II (19)

55

2010-10-01
Anna , handlowiec
Książka traktuje o podstawach w zarządzaniu zasobami ludzkimi w grupie zespołu handlowego. Wskazuje jak radzić sobie ze zmiennymi problemami wynikającymi z "dojrzewania" grupy, zapaści rynkowej czy przeładowaniem obowiązkami. Nazywa po imieniu obszary, które wiele z nas odczuwa intuicyjnie i obnaża zwykłe ludzkie zachowania w sytuacjach kryzysowych, na które zawsze warto się przygotować. Polecam !!!!
2010-04-19
EB
Książka powinna być podstawowym "elementarzem" dla handlowców. Napisana bardzo przystępnym i zrozumiałym językiem. Odzwierciedla rzeczywistość. Polecam gorąco.
2006-06-27
Monika
Znakomite! Polecam! Prawdziwe!
2006-04-03
Rafal
Znakomite. Nareszcie o zarządzaniu handlowcami napisał ktoś, kto sam zarządzał handlowcami na polskim rynku. Do tej pory albo czytałem podręczniki profesorów bez żadnej praktyki w handlowaniu, albo amerykańskie, średnio przystające do Polski. A poza tym fajnie się to czyta - lekki styl. Mogłoby być jeszcze więcej przykładów konkretnych rozwiązań i pomysłów z polskich firm. Ale i tak jest więcej niż w innych książkach.
2006-08-17
Agnieszka Górska
Super napisana, dociera do odbiorcy, SZCZERZE POLECAM :)
2006-05-09
Ewa
Pozycja, której nie powinno zabraknąć w biblioteczce każdego kto zarządza sprzedażą jak i handlowców w ogóle. Cenna bo napisana przez rodzimego autora a więc w pełni przystająca do polskich realiów. Dość amerykańskich poradników, które potem trzeba jakoś dopasowywać do rzeczywistości. Napisana ciekawym, błyskotliwym stylem. Polecam.
2006-06-27
Andrzej
Największym walorem tej książki są liczne przykłady.
2007-01-15
bez podpisu
Najważniejsze w tej książce są przykłady!
2006-03-31
Iwona Piga
Książka ta jest doskonałym obrazem dzisiejszych bardzo licznie uprawianych zawodów jakimi są przedstawiciel handlowy i jego szef. Napisana ciepłym, zwykłym językiem mówi całą i tylko prawdę o tym co oprócz wykonania planu sprzedaży jest najważniejsze - być "KIMŚ" dla swoich ludzi. Książka nie odbiega od rzeczywistości, można znaleźć w niej wiele ze swoich przemyśleń , lecz ułożonych w całość i nazwanych przez autora. Nie można jej przeczytać "jednym tchem", warto się nią podelektować.
2006-05-18
Helena Bąk
Kariera nawet bardzo dobrego handlowca może zakończyć się czymś popularnie zwanym "wypaleniem się". Książka ta pozwala zatrzymać ten, jakże niebezbieczny, proces!
2006-05-10
Olek Śledź
Bardzo dobrze napisana, wiele cennych rad jak postępować z podwładnymi widząc dalej w nich ludzi, widać duże doświadczenie nie tylko teoretyczne ale i praktyczne.
2006-05-19
Aldona Białynicka-Birula
Absolutnie rewelacyjna książka!!! Gorące gratulacje dla autora. Zamierzałam przeczytać tylko kawałek, ale nie dało się, musiałam "połknąć" całość. Wreszcie ktoś nas - przedstawicieli zrozumiał. Jest tu wszystko o czym chciałam przeczytać, napisane z polotem, klasą, po prostu rewelacyjne czytadło. Są wszystkie mamrotane przeze mnie komentarze podczas wysłuchiwania bezsensownych zarządzeń niektórych moich szefów. Szanuję swoją firmę i chcę dla niej jak najlepiej, co chyba jest oczywiste - jest moją żywicielką, dlatego na wszelki wypadek gdyby mieli mi zmienić szefa postuluję - lektura książki jest obowiązkowa! Dla wszystkich, którzy chcą zostać szefem a nie przestać być człowiekiem!
2006-05-09
Justyna
Znakomita książka obrazująca istotę zarządzania, ukazująca zarówno powszechne problemy jak i możliwości ich rozwiązania. Napisana lekkim, przystępnym językiem jest doskonałym materiałem nie tylko dla młodych, niedoświadczonych handlowców, ale i dla obeznanych już w tej dziedzinie szefów sprzedaży. Styl i sposób w jakim została napisana całkowicie przekonał mnie do przeczytania tejże lektury i z całą pewnością mogę również zachęcić innych do głębszego zapoznania się z nią.
2006-06-06
kp
Doskonałe kompendium wiedzy dla początkujących i doświadczonych kierowników sprzedaży osadzone w polskich realiach. Prosty język, dużo przykładów z własnych doświadczeń autora. Polecam!!!
2006-05-05
Piotr Skórski
Doskonała książka napisana przez praktyka, który dotykał problemu zarządzania przez wiele lat swojej kariery zawodowej. Porusza najważniejsze aspekty zarządzania zespołem handlowców w oparciu o przykłady z "życia" szefa sprzedaży. Książka uniwersalna napisana przyjaznym językiem, którą polecam wszystkim, którzy zajmują się sprzedażą.
2014-09-16
bez podpisu
Najlepsza pozycja na rynku.
2014-12-23
Max
Świetnie napisana, pełna wartościowej wiedzy i praktycznych przykładów. Szczerze polecam.