ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Zarządzanie kryzysem w social media (13)

5

2016-05-10
Ania , social media specjalist
Żałuję, że odkryłam Zarządzanie tak późno. Oszczędziłoby mi to wiele kłopotu. Świetnie się czyta i naprawdę dużo wiedzy. Polecam.
2017-06-23
Adam , PR manager
Wydawało mi się, że po tylu latach książka będzie już zdezaktualizowana. Na szczęście nie! Bardzo dużo uniwersalnej wiedzy, którą da się zastosować w firmie. Dziękuję Pani Moniko.
2016-11-03
Krzysztof
Wyczerpująco, ciekawie i naprawdę dużo dobrej wiedzy. Dziękuję!
2015-01-18
Maciek
Przyjemna lektura, dużo przykładów, bardzo fajnie, że są wypowiedzi innych osób. Grafiki mogłyby być trochę lepszej jakości, ale poza tym nie mam się do czego przyczepić. Dobrze się czytało.
2015-01-04
bez podpisu
Praktyczna wiedza w przystępnej formie.
2014-09-12
Melania Szymkowiak , analityk
Polecam!!! Nie tylko dla raczkujących i niedoskonałych fanpagy, dla każdego istniejącego w sieci i świadomego Usera / Konsumenta.
2014-09-09
Melania Szymkowiak , analityk biznesowy
Książka wybitna, jak i jej autorka. Dla mnie podręcznik i codzienna lektura potrzebna w pracy. W dobie kulawych fanpagy i internetowych śmieci Zarządzanie jest bardzo przydatne i pokazuje standardy komunikacji w sieci.
2014-11-27
Ania
Długo nie mogłam znaleźć tej książki w sprzedaży, a nie chciałam kupować przez internet, ale jest, jest moja i jest super. Bałam się, że będzie bardzo hermetyczna, ale jest w niej wiele wiedzy dla początkujących i zaawansowanych użytkowników internetu. Dużo się z niej nauczyłam.
2015-04-23
Arek Gancarz , pr marketing
Świetna pozycja, napisana przystępnym językiem o istotnych sprawach.
2014-10-07
bez podpisu
Fajnie się to czyta.
2015-04-24
Filip , Bloger
Książka dobra, aczkolwiek niczym specjalnym mnie nie zachwyciła. Czytana na "kilka razy".
2015-07-27
bez podpisu
Kiepsko napisana, przydlugawa i nudna. Plus za Manual kryzysowy.
2014-10-03
bez podpisu
Strata pieniędzy i czasu!