ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera (12)

6

2017-01-23
Adam
Super książka. Polecam! Naprawdę niesie ważne wartości i pozytywne nastawienie.
2016-12-25
Seb
Super książka, do Polaków! nie jest górnolotna jak przekłady amerykańskie. Dotyczy życia.Polecam. Rzadko czytam dwa razy jedną książkę a do tej wracam często.
2016-11-03
Zmotywowany handlowiec :)
Przed zakupem wyszukałam informacje o autorce w Internecie, zaciekawiła mnie Jej osoba. Jednak cały czas zastanawiałam się, czy aby nie natrafię na kolejnego "teoretyka handlu", na szczęście z ogromną ulga muszę stwierdzić, że moje obawy były nieuzasadnione. Praktyczne przykłady rozmów handlowych, sposobów jak zainteresować rozmówcę, co zrobić,żeby słowa handlowca zostały nie tylko usłyszane, ale i zrozumiane i wiele wiele innych :) Ale przede wszystkim ogromna motywacja do dalszej pracy, która na prawdę nie jest łatwa ! Siedzę w temacie i w tym zawodzie kilka ładnych lat, staram się nie spoczywać na laurach i doskonalić się w tym co robię. Ta książka jest kolejną pozycją na moim "handlowym regale", ale muszę powiedzieć szczerze, że jedną z lepszych. Daje do myślenia, pozwala ćwiczyć konkretne umiejętności, wskazuje na konkretne błędy. Polecam handlowcom i wszystkim tym którym brakuje motywacji w pracy. Gratuluje autorce i czekam na kolejne publikacje.
2017-02-09
JSG , Menadżer
Książkę Pani Moniki czyta się ją lekko i przyjemnie. Przykłady z życia wzięte to główne atuty tej pracy. Dla handlowca czy osoby zajmującej się marketingiem jest to moim zdaniem lektura niezbędna, na pewno pouczająca i wiele wnosząca do pracy każdego, kto na co dzień pracuje w tej branży. Serdecznie polecam!
2016-11-05
Pozytywny Handlowiec , Handlowiec
Książka ta stanowi swojego rodzaju drogowskaz i kodeks postępowania dla każdego handlowca. Uczy, mobilizuje do działania, a co najważniejsze w moim przypadku wskazuje główne powody "spadku formy sprzedażowej". Dzięki niej wróciłem na właściwe tory handlowe i myślę że teraz już bez przeszkód dojadę do stacji końcowej " Satysfakcja Klienta = Mój sukces". A w razie gdybym zapomniał o przykazaniach dekalogu handlowca z pewnością wrócę do tej pozycji. Dzięki tej książce przypomniałem sobie dlaczego zostałem handlowcem i co tak naprawdę kręci mnie w tej pracy:) Po wielu latach w marketingu i handlu człowiek traci zapał, zaczyna iść na łatwiznę i powiela popełniane błędy. Książka ta szybko, rzeczowo i co najważniejsze celnie pokazała mi moje główne "grzechy" i wskazała sposoby walki z nimi. Polecam ją gorąco wszystkim handlowcom, telemarketerom, ale także ludziom którzy gdzieś na moment zgubili drogę i sens w swojej dotychczasowej karierze. Przeczytajcie DEKALOG, a z pewnością dostaniecie pozytywnego kopa i tak jak ja przypomnicie sobie jak to FAJNIE jest sprzedawać:)
2016-11-16
VK
Książka dająca mobilizującego "kopa". Napisana bardzo przystępnym językiem. To co mnie zaskoczyło to duża ilość przykładów, które właściwie można odnieść do całego życia, nie tylko do pracy w handlu. Osobiście dała mi wiele przykładów, jak się odnaleźć w biznesowej rzeczywistości. Chętnie do niej wrócę jeszcze nie raz, bo naprawdę warto. Polecam!
2016-11-23
WJ
Książka bardzo interesująca i pouczająca zarówno dla początkujących jak i doświadczonych handlowców. Łatwa w przekazie, wskazuje jak szukać sposobów na rozwiązanie często spotykanych problemów. Dużo fajnych życiowych/zawodowych przykładów. Polecam!
2016-11-20
Zaintrygowany Branżowiec
Każdy z nas grzeszy. A co na sumieniu mają telemarketerzy? Okazuje się, że całkiem sporo. Monika Iwaniec w swojej publikacji wprowadza czytelnika za kulisy pracy handlowców telefonicznych. Bezlitośnie ujawnia ich naturę i słabości. Demaskuje prawdę z podsłuchanych rozmów handlowców z klientami. Od teraz będziesz wiedzieć co powinno zabrzmieć w słuchawce twojego telefonu…
2016-11-16
bez podpisu
Czytelniczka Bardzo przydatna i godna uwagi książka. Zawiera dużo cytatów, przykładów i porad. Autorka, Pani Monika, w bardzo jasny sposób przedstawiam nam jak sprzedawać produkt, jak prowadzić rozmowy z klientami, a przede wszystkim jak przełamać bariery powstrzymujące nas przed osiąganiem sukcesów. Myślę że książka ta przeznaczona jest nie tylko dla telemarketerów ale też dla każdego z nas, kto na co dzień ma kontakt z innymi ludźmi. Polecam, warto ją przeczytać !
2016-11-16
bez podpisu , Doradca klienta
To nie książka o pracy, czy zwykły poradnik. To opowieść o człowieku i jego słabościach. Dzięki niej serwujemy sobie wycieczkę w głąb siebie odkrywając nasze słabości i niedoskonałości. Autorka inspiruje nas do zmiany, z radością wskazuje nasze niewykorzystane zasoby sił. Z uśpionego leniwca stajemy się drapieżnikiem głodnym sukcesu. A reszta to już kwestia indywidualnego stylu jaki nadamy swojej pracy… i nie tylko pracy. Sam przeczytaj, przemyśl, a może grzechy zostaną Ci odpuszczone.
2016-11-09
Darek
Poradnik a zarazem opowiadanie. Zawiera wiele istotnych wskazówek nie tylko na temat związany z pracą telemarketera, również przydatnych w życiu codziennym. Potężny zasób wiedzy połączony z nutą dowcipu. Czyta się jednym tchem. Do tego wzystkiego ilustracje obrazujące poszczególne rozdziały. Dziękuję!
2016-11-09
Czytelnik
Książka wpadła w moje ręce zupełnie przypadkiem. Ja pewnie nigdy z nią bym się nie spotkał ponieważ po tytule wynika, że opisuje zupełnie odległą mi dziedzinę. Po przeczytaniu kilku stron doszedłem do wniosku, że odnosi się do życia codziennego każdego człowieka, nie tylko telemarketera. Wciągnęła mnie i przeczytałem do końca. Warto ją przeczytać ponieważ dzięki wskazówkom można sobie poukładać w głowie sprawy, które gdzieś tam... daleko... zalegały w naszej podświadomości. Dziękuję!