ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Treść jest kluczowa. Jak tworzyć powalające blogi, podkasty, wideo, e-booki, webinaria (i inne) (9)

45

2013-02-08
Tomasz Szulborski , Informatyk
W przystępny sposób pokazuje na co zwrócić uwagę przy pisaniu tekstów do internetu.
2012-04-24
Grzegorz
Książka jest bardzo dobra. Dzięki tej książce poznałem zasady tworzenia skutecznych treści na bloga oraz serwisy social media. Na końcu książki autorzy udostępnili studium przypadków znanych firm, które opowiadają o swoich trudnościach z treściami oraz jak je pokonały, co osiągnęły dzięki temu.
2019-07-11
bez podpisu
Wiele ciekawych porad, niektóre trochę oczywiste, jednak wiele przemyśleń jest wartych uwagi.
2016-06-15
bez podpisu
Świetna książka - praktycznie każdy rodzaj publikacji został omówiony, dużo praktycznych wskazówek i przykładów. Napisana przystępnym językiem, rzeczowo. Gorąco polecam każdemu, kto publikuje treści w internecie (choć nie tylko) i zwraca się do swoich odbiorców/klientów chcąc uzyskać jakiś efekt.
2016-06-15
bez podpisu , przedsiębiorca
Świetna książka - praktycznie każdy rodzaj publikacji został omówiony, dużo praktycznych wskazówek i przykładów. Napisana przystępnym językiem, rzeczowo. Gorąco polecam każdemu, kto publikuje treści w internecie (choć nie tylko) i zwraca się do swoich odbiorców/klientów chcąc uzyskać jakiś efekt.
2016-08-19
Marta Poćwiardowska
Poradnik ten pokazuje jak w prosty sposób trafić do odbiorcy. Dzięki wielu lekcjom możemy nauczyć się więcej niż na niejednym kursie pisarskim. Rady, które są zawarte w książce z pewnością przyczynią się do Twojego sukcesu. Chcesz osiągnąć "coś" w sieci, ale nie wiesz jak to zrobić? Porady Ann Handley i C. C. Champan pomogą Ci wytrwale dążyć do tego celu. Pozwoli Ci nie tylko na rozwinięcie swoich pisarskich skrzydeł, ale też zapewni, aby Twoje treści wciągały i nie pozwalały oderwać od siebie oczu czytelnika.
2012-11-20
Artur
Książka zaledwie dobra. Miałem wobec niej wyższe oczekiwania. Jest przede wszystkim nie równa: kilka rozdziałów fajnie się czyta, sporo konkretnych informacji, kilka kolejnych pisanych na kolanie i jakby bez przygotowania, lanie wody, przegadanie. Generalnie OK, ale od marketerów tej klasy oczekuję duuuużo więcej.
2014-12-28
Max
Książka nierówno napisana, ale w dość przystępny sposób pokazuje jak pisać dobre treści do internetu.
2017-11-03
bez podpisu
Dla nieobeznanych z tematem. Rozwlekła i nieco nudna momentami.