2016-02-24
bez podpisu
Zrozumiała i pomocna nawet dla laika. Polecam!
2016-04-15
Władyslaw Foltyński
, konsultant
Znakomita książka. Na polskim rynku wyróżnia ją to, że: 1) autor umie pisać i prowadzić precyzyjny, uporządkowany wywód (co nie jest wcale tak częste) 2) nie jest nachalnie autopromocyjna 3) zawiera dobre proporcje wiedzy i praktyki, gdzie teoria zazwyczaj jest dobrze opisaną praktyką 4) oferuje wgląd w bogate doświadczenie autora, poparte realnym, rynkowym doświadczeniem. Brawo i dziękuję!
2017-01-03
bez podpisu
Najlepsza polska książka o marketingu. Kropka.
2016-01-30
bez podpisu
Książka jest znakomitym kompendium wiedzy dotyczącej brand marketingu. Wszystko napisane językiem angażującym, przystępnym, z perspektywy praktyka. Zdecydowanie polecam.
2015-11-30
ipzalewska@gmail.com
, -
Jedna z lepszych książek o marketingu jakie miałam w rękach (i to polskiego autora!). Porusza kluczowe aspekty strategicznego brand marketingu, zawiera liczne przykłady i komentarze ( zarówno z rodzimego rynku jak i z rynków zagranicznych). Dużym plusem jest odnoszenie się do angielskiego nazewnictwa. Uważam, że to pozycja obowiązkowa dla wszystkich związanych z brand marketingiem. Wiele rzeczy rozjaśnia, systematyzuje wiedzę, dostarcza inspiracji. Dla studentów uczelni biznesowych to tym bardziej mus! ;)
2016-01-02
Joanna Burbridge
, artdirector/konsultant komunikacji wizualnej i projektowania graficznego
Wyjątkowo przystępny styl!
Niezwykle logicznie przedstawiony każdy temat!
Wyczerpujące opracowanie realnych, żywotnych zagadnień marketingowych!
POLECAM
6