ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (32)

4

2015-07-06
Mariola Winiarska , PR specialist
Według mnie to jedna z najlepszych pozycji w Polsce, ponieważ dotyczy nie tylko zasad ogólnych, którymi rządzi się budowanie startupu, ale również specyfiki naszego rynku. Cholernie dobrze napisana, absolutne must read dla każdego początkującego.
2018-01-11
Paweł Wilk , Początkujący startuowiec
To jest tytuł dla początkujących. W tym sensie, że jeśli nigdy nie miałeś do czynienia z biznesem. Książka prowadzi za rękę, co po kolei powinieneś zrobić, o czym pamiętać, gdzie szukać błędów, jak zaczynać na różnych polach. "Wielcy startupowcy" będą marudzić, ale każdy, komu zależy, będzie zachwycony. Polecam.
2018-01-06
Mariusz Walczewski , Przedsiębiorca
To jest świetny podręcznik dla osób, które zaczynają swoją przygodę z biznesem. Nie ma drugiej takiej pozycji w Polsce.
2019-05-04
Łukasz Derbot
Ta książka otworzyła mi oczy na zakamarki "robienia biznesu". Nauczyłem się precyzowania celi i zdobyłem wiedzę, jak podejść do otwierania firmy. Polecam wszystkim serdecznie.
2018-01-15
Marek Wępol , Menedżer
Niby nie jest to duża książka, ale odnosi się wrażenie, że jest tutaj wszystko, co trzeba, i w odpowiedniej kolejności. Dla mnie to takie uporządkowanie i uzupełnienie wiedzy. Cool.
2014-01-16
alex34_1 , przedsiębiorca
Mnie ta książka bardzo pomogła, uczy planowania i strategicznego myślenia, co w moim przypadku,zawsze szwankowało w jakiś sposób. Mogłem sobie teraz, jako przedsiębiorca, spokojnie zaplanować działania jeszcze raz. Szczególnie, te związane z moim zespołem podwładnych - w książce autorzy dużo piszą co należy robić,a czego nie. No i ten nieszczęsny marketing, ja wciąż testuję, a przykłady w książce na prawdę dają do myślenia. Polecam szczerze wszystkim.
2013-10-05
Jakub Kubecki , Konsultant
Książkę połknąłem przez dwa dni. Jaka opinia nasuwa mi się po przeczytaniu: książka jest naprawdę niezła, porządkuje wiadomości i daje pstryczek czasami w nos, kiedy myślało się, że prowadzenie e-biznesu to taka łatwa sprawa (notabene uwagi i przykłady w książce uświadomiły mi dlaczego w moim sklepie sprzedaż jest wciąż tak niewielka). Muszę podziękować autorom za rozdział dotyczący zarządzania marketingowego (teraz lepiej wiem jak pozycjonować produkt na rynku) i ten o budowaniu zespołu (szczególnie wstęp do tego rozdziału uświadomił mi, że niekoniecznie robię wszystko dobrze i powinienem zadbać o właściwy zespół). Polecam wszystkim i pozdrawiam wszystkich start upowców! ;)
2013-09-17
marta kaleta
Książka naprawdę dobra.Prześledziłam wszystkie jej rozdziały, bo sama jestem w trakcie zakładania e-biznesu,i muszę przyznać, że o niektórych rzeczach pomyślałam pierwszy raz, np. jak ważny jest wizerunek i wypracowanie marki, zanim zaczniemy poszukiwać inwestora.Ciekawe są też przykłady w książce, bo pokazują jak inni zmagają się z rozwijaniem własnych biznesów. Duży plus za język,czyta się książkę bardzo lekko i przyjemnie.Uważam, że to bardzo dobra pozycja na rynku. Polecam.
2014-03-13
Filip , e-commerce
Książka jak dobry poradnik. Chyba trochę zawieruchy z tytułem, bo powinna być wstawka, że dla początkujących, ale generalnie na duży plus.Jako młody przedsiębiorca szybko dowiedziałem się czym tak naprawdę jest marketing, jak prowadzić kampanie reklamowe, gdzie się promować i jak dbać o brand. Obym teraz dobrze ''przędł'' z firmą. Pozdrawiam.Chętnie polecam.
2013-12-16
Emilia Krzycz , przedsiębiorca
Jestem początkującym przedsiębiorcą i takiej książki potrzebowałam. Zbiera mi wszystko w jednym miejscu i prowadzi krok po kroku. Dzięki niej wiem, w którym kierunku mam stawiać swoje kroki i gdzie pogłębiać swoją wiedzę.
2013-12-16
lilka
Fajna pozycja. Szczególnie dla początkujących super zbiór porad i informacji. W końcu nie muszę szukać wszystkiego w Google'u. Pozdrawiam wszystkich początkujących przedsiębiorców!
2013-10-24
tomek pacholczyk , PR manager
Fajna i ciekawa pozycja na rynku. Napisana do ludzi i widać, że sercem, bo czyta to się tak jak dobry poradnik zakładania biznesu pisany przez własnego ojca. Moją uwagę przykuły ciekawe przykłady oraz rady (to było dla mnie clue całej książki, bo nie każdy na co dzień dzieli się od tak własnym doświadczeniem biznesowym). Polecam bo czyta się na prawdę rewelacyjnie.
2013-09-09
Marta Gołaś , Specjalistka ds. marketingu
Czekałam na taką pozycję. Jestem w połowie, ale już wiem, że chcę założyć firmę :).
2018-01-06
Krystyna Papalopulos , Księgowa z własnym biurem
Bez niej nie byłoby mnie tu, gdzie jestem. Świetny podręcznik.
2014-01-16
Marek , Specjalista ds. Marketingu
Bardzo fajna pozycja. Lubię takie książki. Łyknąłem w jeden dzień :)
2018-01-11
Patrycja Furiata , Właścicielka bloga
Bałam się jak diabeł święconej wody być samodzielna i prowadzić własną stronę w internecie. Przeczytałam i się zmotywowałam. To działa.
2013-10-14
iza
Wreszcie jakaś po ludzku napisana książka o tym, w jaki sposób zacząć działać w sferze biznesu. Dużo przykładów, dużo opisów, naprawdę widać, ile pracy trzeba włożyć, żeby założyć własną firmę i zacząć na niej zarabiać. I że może to być ogromną przyjemnością. Polecam, bo książkę się po prostu łyka.
2014-03-16
Witek
Serdecznie polecam tę pozycję. Książka trafnie definiuje zasady prowadzenie czy też założenia własnego biznesu. Dla osób którzy chcą, ale nie wiedzą jak to świetne rozwiązanie. Naświetla wiele spraw o których trzeba lub warto pamiętać przy starcie. W dobie wątpliwej rzetelności danych z przeglądarek internetowych czy nie daj Bóg "informacji od szwagra" przy zakupie książki dostajemy konkretne dane poparte konkretną literaturą i przykładami z życia autorów. Duży plus dla przejrzystości wypowiedzi i tego co autor chciał nam przekazać. Książka to pierwsza obowiązkowa pozycja "ogólna:, później można sięgnąć po coś bardziej zaawansowanego.
2014-05-14
Krzysztof Kornacki , Web Developer
Książka inspirująca, ale chyba troszkę przereklamowana. Ogólnie polecam, po prostu moje oczekiwania były znacznie większe.
2013-12-24
bez podpisu
jest ok
2013-10-18
Marcin Zwierzchowski , Programista
Po przeczytaniu połowy książki byłem nią zachwycony. Informacje dla początkującego przedsiębiorcy zostały podane w sposób przejrzysty i ciekawy. Niestety pozostała część książki nie była już tak interesująca - z tego powodu obniżyłem swoją ocenę.
2015-10-28
Jan Jankowiak , Manager
Powierzchownie.
2016-01-02
Kamil
Niestety książka pełna sloganów i ogólnikowych frazesów, pozbawiona jakichkolwiek przydatnych informacji lub praktycznych odniesień do polskiej rzeczywistości. Podane wiadomości są zdawkowe, przykłady z rynku nieaktualne, więcej czasu poświęcone jest na samouwielbienie autorów niż faktyczne zgłębienie tematu startupów w sektorze e-commerce. Kupiłem ją w promocji i wciąż żałuję wydanych kilkunastu złotych. Naprawdę nie warto!
2014-01-16
adel gocki , programista
Książka mierna.
2013-11-04
Jakub
Totalne podstawy, mało konkretów, lanie wody. Książka, której nikomu nie polecam.
2013-10-28
mirek
Ta książka to dramat. Nie bardzo wiem o co autor miał na mysli. Mnie zmyliło użyte w tytule słowo 'startup' :( nie do końca czuje czego wartościowego można dowiedzieć się np. z case nextur.pl ?!? Autorzy powołują się na książki z 2006 roku ?? Dawno nie byłem tak rozczarowany !!
2014-05-25
Maciej K. , campaign manager
Niestety, ta książka jest zła. Same banały, bardzo powierzchowne omówienie. Nikomu nie mogę niestety polecić tej pozycji. No, chyba że licealiście w ramach lekcji przedsiębiorczości.
2013-11-14
bez podpisu
NIE, NIE, NIE! najgorzej wydane pieniądze EVER. serio, liczyłam na powiew jakiejś świeżości,ciekawostki, AKTUALNE DANE, a nie informacje z 2006. zamiast tego wyszukiwarka google - za darmo i na temat ;)
2013-10-14
Albert Strzelczyk , Freelancer
Mhmmm.... Po poświeceniu czasu na lekturę dochodzę do wniosku, iż bardziej wyczerpujące i trafne informacje znalazłbym, inwestując ten czas w przeglądanie internetu. Odradzam
2014-01-11
Kamil
Kupiłem tę książkę, bo liczyłem na jakiekolwiek praktyczne i przydatne informacje dotyczące zakładania start-upu, formalności, itp. Poziom tej książki jest ŻENUJĄCY - to bezsensowny zlepek kilku rozdziałów złożonych z informacji, które można w kilka chwil znaleźć w google oraz porcja chwalenia się własnym biznesem przez autorów, jacy to oni nie są przedsiębiorczy. Pod względem merytorycznym i praktycznym to prawdziwe dno, kupiłem tę książkę w promocji za 9,90 a i tak żałuję, że wydałem na nią aż tyle. Wiele bardziej wartościowych porad nt. start-upów można znaleźć w internecie - za darmo. Nie popełnijcie mojego błędu i nie kupujcie tej książki.
2013-10-02
Piotr Kolawa , Freelancer
Książka napisana tak jak w tytule: po polsku. Bez większego zgłębienia tematu, autorzy popełniają kilka błędów rzeczowych (tabletów nie wymyślił Bill Gates w 2006 roku, ani iPad nie jest pierwszym tabletem jaki wyprodukowało Apple - jest pierwszym tabletem jakie znamy dziś). Autorom przyświeca ideologia Apple i Steve'a Jobsa, a jednocześnie wprowadzają pewien paradoks: myślenie o firmie wiele lat naprzód przy jednoczesnym planowaniu biznesu w oparciu o grupy focusowe, których aktualność zanika po 2-3 latach i których to Steve Jobs starał się nie stosować. Książka jest dobra jako podręcznik do Podstaw Przedsiębiorczości w szkołach średnich bo w fajny sposób tłumaczy jak na przykład rozpisać biznes plan. I tyle. Za 20 zł, które wydałem na książkę, mógłbym wykonać małą pieczątkę bez której żadna nowa firma nie może się obejść. Dobrze że mam już swoją.
2013-11-06
Paweł Krawczyk , właściciel firmy
Ksiażka więcej szkodzi niż pomaga - o realiach polskich startupów wiele się z niej dowiedzieć nie można, aktualność informacji AD 2006 w wieku internetu zakrawa na dowcip. autorzy dotykają wielu tematów, ale niestety ich wiedza kończy się tam, gdzie zaczynają się pytania osoby rzeczywiście zainteresowanej zgłębieniem istoty rzeczy. szkoda czasu i kasy.