ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu (4)

55

2016-03-18
Karolina
Serdecznie polecam lekturę tej książki. Chciałam podejść do jej przeczytania "na spokojnie" - zacząć od kilku rozdziałów. Ale jak już zaczęłam czytać, to wciągnęła mnie tak bardzo, że musiałam przeczytać do końca. Autor na bazie kilkunastu lat doświadczeń w branży dzieli się z Czytelnikiem własnymi wnioskami na temat funkcjonowania świata sprzedaży. Podejrzewam, że niektórym książka wyda się kontrowersyjna - ale tak już jest gdy coś jest wybitne a zarazem szczere - wzbudza wiele emocji i czasem burzy krew... To bardzo uczciwe podsumowanie i obalenie pewnych mitów sprzedaży. Lektura zarówno dla tych, którzy na relacjach z klientem "zjedli zęby" jak i dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sprzedażą... To inspiracja do stworzenia własnego sposobu na odnalezienie się w tej branży. I w pewnym sensie praktyczny poradnik - jeśli zajrzysz do książki odnajdziesz prawdziwe historie i anegdoty, które powiedzą Ci o sprzedaży więcej niż niejeden podręcznik. Bo to, czy staniemy się w czymś najlepsi zależy tylko od Nas... i chyba warto uczyć się od najlepszych...
2016-03-30
Karol Biegański
Ciekawa prezentacja doświadczeń. Sporo merytoryki. Przede wszystkim jednak w tej krótkiej książce (dla mnie zbyt krótkiej) widzę człowieka, który potrafi przyznać się do porażek, błędów i złych wyborów. Ludzka twarz sprzedaży pokazująca zarówno sukcesy ale tez porażki. Dobrze się czyta. Warto było - dobrze wydane pieniądze.
2016-05-16
Kamil Chołuj
Byłem sprzedawcą, obecnie jestem trenerem - chociaż handlowcem pozostaje się już na zawsze.W mojej opinii, odczuciu i refleksji z lat doświadczeń, wszystko o czym napisał autor, jest najszczerszą i czasem bardzo bolesną prawdą. Gratuluję!
2017-09-13
Edyta , sprzedawca marzeń
Pozycja która traktuje wiele zagadnień dotyczących sprzedaży, niestety "po łebkach". Faktycznie, zgodnie z opisem - nie daje gotowej recepty na sukces. Zakłada brak kompetencji trenerów i szkoleniowców, a także bezdusznie rozprawia się z systemowym podejściem do sprzedaży. Czy cała prawda o handlowaniu? Z pewnością przedstawiona z perspektywy autora, nie popartej żadnym fachowym badaniem. A samo doświadczenie w branży, to zbyt mało by napisać książkę.