ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine (18)

5

2015-09-10
Michał
Źródło informacji z którego warto czerpać garściami, jedna z tych pozycji którą warto mieć na półce. Polecam!
2013-01-18
Przemysław Dąbrowski , Grafik
Według mnie jedna z najlepszych pozycji traktujących o projektowaniu logo. Począwszy od zagadnień technicznych, po sposób na "dobrą sprzedaż" projektu. Zajmuję się projektowaniem od wielu lat i wydawało mi się, że w tym temacie wiem już prawie wszystko. Czytając tę książkę, czułem tak jakbym to ja był jej współautorem, a ktoś tylko pomógł mi spisać lata praktyki, tak aby można było się tym podzielić z innymi. Gdyby książka ta była dostępna kilka lat temu, z pewnością uniknąłbym wielu błędów, a moje projekty szybciej stałyby się profesjonalne i niebanalne. Jeśli interesujesz się tym tematem, lub projektujesz logotypy - musisz koniecznie ją mieć, koniecznie!
2014-03-31
bez podpisu , student grafiki projektowej
Świetnie ułożona zarówno pod względem tekstu, jak i układu graficznego książka w mistrzowski sposób mówi wszystko to, co potrzebne projektantom logo. Prostota, w stylu typowego podręcznika w zestawieniu z bardzo dobrym wytłumaczeniem sprawia, że książka zdecydowanie warta zakupu! Gorąco polecam! PS. Niżej widziałem komentarz, że dobre recenzje są sponsorowane...cóż, niestety mi nikt nie zapłacił za tą opinię.
2023-10-11
Nlogo
Polecam. Bardzo ciekawa książka. Sam korzystam a efekty widać tutaj ... ;)
2013-01-18
Błażej Masłek
Podręcznik łączy ze sobą podstawy teoretyczne, konkretne schematy działań i porady oraz galerię najlepszych przykładów. A wszystko to zrównoważone w idealnych proporcjach i podane w lekko strawny sposób. Od podziału na rodzaje logo i podstawy budowania koncepcji, poprzez wycenę i etapy tworzenie aż do przygotowania pod publikację online i druk DTP. Nie pozostawia otwartych pytań. Prawdopodobnie najlepsza książka dla przyszłych i obecnych projektantów logo.
2014-06-08
Piotr Zakrzewski
Mogę śmiało pieścić te książkę, ponieważ kieruje ona osobę czytając na właściwe tory. ŹRÓDŁO INSPIRACJI
2013-04-08
bez podpisu , grafik
Dzięki tej książce można dowiedzieć się wiele o projektowaniu logo, zawiera cenne wskazówki oraz praktyczne przykłady. Dobrze wydana i ciekawie napisana.
2012-10-05
Ewa Brzozowska , Grafik Komputerowy
Ciężko znaleźć książkę, traktującą o projektowaniu logo, z której można nauczyć się czegoś nowego. Wszystkie powielają te same schematy i oczywiste informacje. Zaryzykowałam jednak jeszcze raz i kupiłam tego e-booka. Książka okazała się strzałem w dziesiątkę! Przedstawiono w niej praktyczne informacje i uporządkowaną wiedzę na temat każdego etapu projektowania logo. Bardzo fajnie opisano także cały proces współpracy z klientem i przedstawiania mu projektów. Ponadto książka jest napisana w bardzo przejrzysty sposób i sympatycznie się ją czyta. Polecam ją każdemu grafikowi :)
2013-11-05
bez podpisu
Warto
2013-01-18
Marcin Kotla , Logistyk
Rzetelna, ucząca krok po kroku, inspirująca, Twoje pomysły nabiorą życia. Polecam tak początkującym jak i zaawansowanym grafikom.
2012-11-12
Mateusz , Grafika
Dobry wybór książka.
2012-05-28
bez podpisu , webmaster
Bardzo dobra książka, która przeprowadzi krok po kroku przez etap projektowania logo. Polecam. pozdrawiam
2013-04-08
Mateusz Klement
Bardzo ciekawa pozycja, która przyda się każdemu początkującemu projektantowi logo. Dzięki niej można poznać podstawowe pojęcia związane z projektowaniem oraz zasady, którymi należy się kierować. Książka może także zainspirować czytelnika, gdyż zawiera wiele przykładów logo, które są rozpoznawalne praktycznie na całym świecie. Jeśli ktoś spodziewa się podręcznika, w którym napisane będzie "co, gdzie i jak kliknąć" to lepiej niech poszuka czegoś innego :)
2013-10-23
Tomasz , programista C++
Bardzo ciekawa pozycja dla projektantów graficznych.
2013-10-13
Aleksandra
Podobnie jak "Piotrek, grafik" uważam, że za dużo tam wydrukowanych logo, a za mało treściwszych opisów. W mojej ocenie to dobra książka, choć czuję lekki niedosyt.
2013-05-22
Piotrek , grafik
Książka dobra, podchodzi do tematu trochę inaczej niż logo design love. Wydaje mi się, że nawet bardziej pomocna, przynajmniej w moim przypadku. Szkoda, że pół książki to po prostu wydrukowane loga bez żadnego opisu. Osobiście wolałbym żeby logo było 2 razy mniej a za to z opisem firmy i założeń briefa. Samo logo nic nie daje jeśli nie wiemy czym się firma zajmuje. Oczywiście jest internet, ale kto to teraz będzie wszystko googlował. Mimo to polecam, nie zawiodłem się choć mogło by być lepiej.
2018-06-27
bez podpisu
Generalnie, autor cały czas powtarza że nie ma dobrego rozwiązania i że to jak coś jest zrobione zależy od tego jaki jest projekt - złota rada ale nie za taką cenę...
2012-12-11
prawdziwe imię i nazwisko , projektant
powyższe opinie są sponsorowane. proszę się nimi nie sugerować. ta książka jest odtwórcza i oderwana od rzeczywistości projektowej. dużo lepsza i praktyczniejsza jest "logodesignlove".