ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (12)

5

2015-05-11
Cezary
Książkę w mojej ocenie można traktować jako bardzo interesującą i pouczającą lekturę zarówno dla początkujących doradców/handlowców, jak i osób posiadających doświadczenie w tych zawodach. Ciekawe spojrzenie, odświeżające podejście do klienta, pokazujące inny punkt widzenia. Z czystym sumieniem polecam ! Na pewno jeszcze nie raz wrócę do tej pozycji.
2016-05-03
Maciej Kozubik , Coach i trener biznesu
Książka łatwa w przekazie i szybka we wprowadzaniu rad w życie. Raczej dla początkujących niż zaawansowanych, choć pewne jej elementy mogą posłużyć także doświadczonym handlowcom.
2011-03-04
Sylwia Długoszek , Windykator
Fascynująca przygoda ze słowem codziennym. Niezbędna w pracy, przydatna przy prowadzeniu własnego biznesu. Wiele ciekawych rozwiązań, które na pierwszy rzut oka są nie do rozwiązania. Polecam z całego serca "Perswazyjny Marketing" szczególnie tym, którzy chcą w siebie inwestować i pogłębiać wiedzę i być coraz lepszym.
2016-11-17
bez podpisu
Książka bardzo interesująca i pouczająca zarówno dla początkujących jak i doświadczonych handlowców. Łatwa w przekazie, wskazuje jak szukać sposobów na rozwiązanie często spotykanych problemów. Dużo fajnych życiowych/zawodowych przykładów. Polecam!
2014-03-07
Adam
Fajna książką. Szkoda, że tak krótka.
2015-10-07
remq
Bardzo dobra pozycja dla chcących zająć się zawodowo telemarketingiem. Wiele cennych spostrzeżeń - solidna wiedza od doświadczonego praktyka.
2013-01-30
bez podpisu
Książka ciekawa, ale przeznaczona dla początkujących handlowców. Zbyt mało treści, oczekiwałem więcej schematów. Plusem jest umieszczenie w polskich realiach
2011-03-01
Magdalena , handlowiec
Kolejna książka Bartłomieja Stolarczyka poświęcona została analizie narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon. Została ona napisana podobnie jak pierwsza książka, językiem zrozumiałym i prostym, często również humorystycznym. Jest to niewątpliwy atut tej publikacji. Książka ma charakter zbioru 50 praktycznych wskazówek dla pracowników działów handlowych (generalnie związanych ze sprzedażą) oraz pracowników działów obsługi klienta. Książka podzielona została na dwie główne części. W pierwszej Autor przedstawia wskazówki dedykowane dla handlowców, w drugiej zaś dla pracowników obsługujących klienta telefonicznie. Jak twierdzi Autor, napisał książkę, aby pokazać jak w polskich warunkach można zostać wspaniałym sprzedawcą. Myślę, że założenia zostały spełnione w 100%. Wszystkie zaproponowane przez Bartka Stolarczyka wskazówki są wynikiem Jego doświadczenia zawodowego, związanego m.in. z telefoniczną obsługą klienta. Gorąco zachęcam do lektury.
2014-01-15
Joanna , Handlowiec
Mam mieszane uczucia co do tej książki. Niektóre rady są naprawdę dobre, niektóre dobre tylko na pozór, w rzeczywistości ich zastosowanie rozdrażnia klientów lub utwierdza ich w przekonaniu, że tam po drugiej stronie siedzi tresowana bezrozumna mysz. Można było w tej książce zamieścić jeszcze wiele innych ważnych, jeśli nie ważniejszych kwestii. Można też było bardziej rozwinąć te już poruszone. Książkę polecam jedynie tym naprawdę początkującym.
2020-06-30
bez podpisu
Rewelacyjna, praktyczna i przystępna pozycja. Powinna wejść w kanon podręczników do nauki sprzedaży nie tylko przez telefon. Gratuluję autorowi i polecam wszystkim mającym kontakt ze sprzedażą od allegro po dyrektorów sprzedaży!
2017-03-01
Michał P. , Doradca ubezpieczeniowy Link4
Gdyby ktoś mnie zapytał dlaczego należy przeczytać książkę Bartłomieja Stolarczyka ? Po pierwsze ponieważ  autor przypomina czytelnikom podstawowe techniki dzięki czemu można w szybki  sposób odświeżyć  swoją wiedze. Po drugie ponieważ  książka Pana Bartłomieja jest napisana prostym językiem z dużą dawką humoru co sprawia, że łatwo się ją czyta Po trzecie ponieważ autor pamięta, że callcenter to nie tylko sprzedaż lecz również osoby które pracują w dziale helpdesk  i na co dzień obsługują ,,trudne sprawy" i dla tych osób autor przewidział wiele porad które w naturalny sposób uproszczą prace takich osób. Dlatego warto znaleźć chwile czasu na przeczytanie książki B.Stolarczyka aby móc częściej osiągać sukcesy w pracy i aby pracy stała się przyjemniejsza i łatwiejsza.
2017-01-03
bez podpisu
Książka warta przeczytania i nie tylko dla osób, które zajmują się telemarketingiem. To był dobry zakup.