ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (5)

45

2016-06-06
Piotr Wodok , Student
W mojej ocenie książka kompleksowo pomaga zbudować i dbać o własny wizerunek. Raczej skierowana do osób z dorobkiem zawodowym i doświadczeniem życiowym. Z punktu widzenia studenta stanowi raczej zbiór pomysłów i działań na przyszłość. Mocno osadzona w amerykańskim otoczeniu.
2020-01-02
bez podpisu
Świetna publikacja
2014-01-01
bez podpisu
Ważne dla każdego specjalisty - który jest zainteresowany rozwojem swojej kariery ale niekoniecznie się na tym zna. Trochę nudny styl pisania ;)
2013-07-14
bez podpisu
Książka wartościowa choć dla osób, które interesują się marketingiem od pewnego już czasu, nie będzie przełomowym odkryciem. Autor pokazał jak wykorzystać dość dość powszechnie znane narzędzi marketingu do autopromocji. Stworzył z nich strategię, która w jego przypadku zadziałała. Może również w naszym ;)
2012-09-25
Michał , nauczyciel
Autor co prawda nie odkrywa Ameryki twierdząc, że budowanie marki osobistej to kluczowa sprawa na obecnym rynku pracy... ale i tak warto zajrzeć do tej książki. Irytujące jest natomiast to, że ebook zawiera sporo tabel, które są nieprawidłowo wyświetlane i czasami tylko zmniejszenie czcionki pozwala obejrzeć całą tabelę.