ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (14)

55

2011-11-30
bez podpisu
Z całym szacunkiem, ale wydaje mi się, że Ola chyba dała opinię nie do tej książki. Z tego, co ja zauważyłam, że właśnie ostanie strony to streszczenie zasad psychologii, a reszta to duża dawka porządnej, praktycznej wiedzy. Oceniam i jako handlowiec i jako, od roku, psycholog :) Poza tym należy pamiętać, że Caldini obserwując (miedzy innymi) sprzedawców opracował swoje zasady, a nie odwrotnie. Mi się książka podobała i polecam ją każdemu. Znakomicie napisana. A II wydanie, jest już w zapowiedziach. Jola
2013-03-11
bez podpisu
Bardzo dobra książka napisana przez praktyka, co daję dużą jej wartość merytoryczną
2009-05-04
Artur
Zupełnie inne podejście do sprzedaży! Momentami wręcz rewolucyjne! Pierwsza książka, która pokazuje jak sprzedawać krok po kroku. Świetne wywiady. Polecam!
2009-05-06
Robert. Kierownik zespołu sprzedaży - finanse
Znakomita pozycja. Kupiłem z ciekawości, żeby poczytać, zresztą zrobiłem w jeden wieczór :-) Okazało się, że jest tyle praktycznych porad i przykładów, że wykorzystałem w szkoleniu dla swojego zespołu. Jestem daleki od zachwalania polskich autorów, ale to jest książka pisana przez sprzedawcę, dla sprzedawców. Przy tym autor ma lekkie pióro i czyta się szybko.
2009-05-12
bez podpisu
To moja pierwsza recenzowana książka i tej właśnie przyznaję złoty medal. Konkretne porady, praktyczne podejście do sprzedaży nareszcie ktoś kto zna ten zawód od strony praktycznej napisał tę książkę. Na rynku jest zbyt wielu teoretyków a zbyt mało praktyków, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą. Dobrze, że ktoś taki się w końcu pojawił na rynku! Bardzo się cieszę, że mogę korzystać w swojej pracy z fachowych źródeł. Już sprawdziłam niektóre porady na swoich spotkaniach z klientami, to działa! Autor pisze znakomicie!!!! Polecam! Joanna - handlowiec od 10-ciu lat w sprzedaży usług
2011-10-12
AgaR , menager
rewelacja, konkretne przykłady do zastosowania od zaraz. napisana łatwym zrozumiałym językiem i dla laika i dla profesjonalisty. polecam z pełną odpowiedzialnością.
2009-06-04
Krzysztof K.
Nie jest to kolejny cienki "poradnik", tylko wartościowa i bardzo dobrze napisana książka. Myślę, że jest to książka nie tylko dla sprzedawców początkujących, ale także i dla tych, którzy uważają się za doświadczonych. Wydaje mi się, że w ogóle nie tylko dla sprzedawców. Powinni ją przeczytać wszyscy, którzy mają do czynienia z klientami. Sam pracuję w dużym markecie i wiem, jak ważna jest umiejętność rozmawiania z klientami w różnych sytuacjach.
2009-05-04
Maciej. Handlowiec
Na temat tej książki napiszę: Po pierwsze - jest bardzo dobrze napisana. Po drugie - jest bardzo konkretna Po trzecie - zawiera tyle informacji, że starczyłoby na trzy książki Po czwarte - nie ma tu owijania w bawełnę, tylko są konkrety wraz z przykładami Po piąte - widać, że pisana przez sprzedawcę, a nie psychologa, czy nlp-owca Rekomenduję i czekam na kontynuację ;-)
2014-08-11
bez podpisu
Bardzo ciekawa pozycja !
2013-04-08
Katarzyna Bogobowicz
Mistrz sprzedaży uczy nie tylko początkujących handlowców, ale przede wszystkim przypomina i organizuje prace "zawodowemu" sprzedawcy. Z czasem wpada się w rutynę, lekceważy pewne sygnały, które dostajemy od potencjalnego klienta. Książka bardzo konkretnie napisana, z poradami, które faktycznie da się wykorzystać w praktyce. Napisana przez handlowca, nie teoretyka, podane sposoby są sprawdzone, często do niej zaglądam, bo mam taką pracę.
2011-10-17
Ola
zachęciły mnie recenzje... i trochę się rozczarowałam, pierwsza część to streszczenie zasad Cialdiniego, czytając to czułam się jakbym czytała skrypt przed egzaminem. ostatnie 40 stron książki były ciekawe, w końcu konkretne przykłady.
2018-04-15
Henryk , Własna firma z 25-to letnim stażem
Książka skierowana głównie do sprzedawców bezpośrednich, których już coraz mniej na rynku. Pewne rzeczy uległy trochę przedawnieniu. Niemniej jednak nie można odmówić autorowi ogromnej wiedzy sprzedażowej i świetnego pióra. Czekam na nowe książki.
2017-06-08
bez podpisu
Jest OK, ale czytając czasami byłem myślami gdzie indziej. Mniej wody, więcej treści. Na 5 zdecydowanie zasługuje.
2015-02-24
bez podpisu
Dobra książka o sprzedaży nie jakaś strasznie rewelacyjna, ale jeśli by mnie ktoś zapytał kupiłbym ją jeszcze raz :)