ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (6)

45

2016-02-29
bez podpisu
książka bardzo ciekawa i pouczająca - warto przeczytać
2020-12-08
bez podpisu
Dużo ciekawych informacji, polecam.
2015-03-08
Mateusz
Tak zaniedbana dziedzina biznesu w końcu podana na talerzu. Polecam gorąco.
2015-08-24
Filip Ficnerski , Inżynier
Książka w sposób atrakcyjny, zrozumiały i przekonujący informuje jak wpływać na zachowania klientów, pokazuje sztukę podnoszenia efektywności sprzedaży jako element konieczny do osiągnięcia sukcesu. Polecam serdecznie! Filip Ficnerski
2016-09-12
bez podpisu
Książka bardzo akademicka, a liczyłam na bardziej praktyczne podejście.
2014-01-05
bez podpisu
Po opisie spodziewałem się książki która rzetelnie przedstawi podstawowe techniki i metody stosowane w "merczu". W praktyce otrzymałem broszurkę reklamową firmy consultingowej prowadzonej przez autorów którzy popełnili to dzieło. Książka jest pełna ogólników z szeroko rozumianego marketingu. O konkretnych technikach merchandisingu jest tylko ostatni rozdział, który swoją objętością przypomina artykuł z czasopisma popularnonaukowego. Zakup tej książki to zmarnowane 10zł.