ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (2)

5

2014-09-09
Agnieszka Zalewska , Konsultant biznesowy
Na początek przygody z social media bardzo dobra książka. Daje argumenty za i przeciw tej aktywności w firmie. Niektóre przykłady są niezbyt trafione z uwagi na odmienność polskiego rynku. Ale bardzo sobie chwalę lekturę. Natchnęła mnie do przemyśleń i podjęcia kilku istotnych działań. Naprawdę uczy!
2014-05-28
Justyna Luzak , Specjalista ds. Marketingu
Media społecznościowe rządzą i należy je ujarzmić, by nie zostać rozgniecionym. Nawet jeżeli nie planujesz obecności w mediach społecznościowych musisz wiedzieć, że i tak tam będziesz - ktoś będzie rozmawiała na temat Twoich produktów i Twojej marki. Ta książka pomoże Ci wejść w świat mediów społecznościowych - a po lekturze sam stwierdzisz, że "nie taki diabeł straszny..."