2014-01-16
bez podpisu
Seth Godin każdą swoją książkę ma przełomową! I ta też taka jest! Naprawdę warto!
2014-03-24
bez podpisu
Dobra książka, dużo praktycznych informacji
2014-12-18
Max
Książka ma już swoje lata, ale ciągle warto po nią sięgnąć, by spojrzeć jak zmienił się marketing w internecie.
2014-01-12
Maupa
Przede wszystkim to jestem mocno rozczarowana, że sprzedajecie książkę z 1999 roku jako nowość. Rozumiem, że dopiero ją przetłumaczyliście, ale niech w opisie książki będzie jasna informacja, że to taki staroć. Nauczyłam się właśnie, żeby za każdym razem oglądać przykładowy rozdział i sprawdzać datę wydania.
Książka dla mnie jest przegadana, lanie wody. Treść sprowadza się do tego, że mamy zalew reklam z tradycyjnego marketingu skierowanych do masowych odbiorców i te reklamy nie są już skuteczne. Autor zachęca do nawiązywania bardziej indywidualnych relacji z klientami, na wzór sklepikarzy sprzed rewolucji przemysłowej którzy mieli mniejszy zasięg ale za to dobrze znali swoich klientów. Treści jest na broszurę.
Przesłanie książki jest uniwersalne ale zawartość nieaktualna. Autor wspomina o kampaniach banerowych w Internecie jako źródle pozyskiwania zainteresowania potencjalnych klientów, kiedy banery przestały być skuteczne a ludzi albo nauczyli się ich nie widzieć albo w ogóle stosują adblocka. Pisze o pozyskiwaniu bazy maili i wysyłania mailingów do subskrybentów, co już nie jest żadną nowością tylko standardem. Amazon.com jest małą księgarnią, nie ma Twittera, Facebooka itp.
Książka była wizjonerska 15 lat temu - teraz lepiej przeczytać "Ekonomia wdzięczności.".
Ech...
4