ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem (3)

45

2014-06-16
Piotr
Wyjątkowe podejście do lojalności, chyba jedyne takie w Polsce. Materiał poparty wieloma przykładami prawdziwych programów lojalnościowych. Czytałem już 3 razy
2013-02-27
Adam , PR & Marketing Manager
Warta polecenia. Kompetentna. Przemyślana oraz pełna inspiracji.
2013-12-27
Tomasz , właściciel firmy handlowej
Kompletny gniot. strata czasu: pierwszy rozdział-"Dlaczego" (dlaczego napisał tą książkę) drugi rozdział-"jaka ma być ta książka?"(zanudzanie własnymi problemami) dalej jest jeszcze gorzej- "co to jest cena?"(sążnista definicja), "co to jest marketing" (cały rozdział) i tak dalej aż do połowy, resztę przewertowałem. Panie Tesławski! oddaj mi pieniądze !