ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona (44)

5

2017-05-09
bez podpisu
Genialna! Polecam! Idealna jest na prezent :)
2015-09-10
Michał
Świetna książka, każdy projektant winien ją mieć. Kompedium cennych wskazówek nie tylko o samym projektowaniu, ale o kontakcie z klientem. Polecam.
2016-09-21
Imię i Nazwisko , IT
Jeśli skusił Cię opis książki to w większości przypadków poczujesz się rozczarowany. Książka ta nie pozwoli Ci zrozumieć, jak robić lepsze LOGA. Przeczytałem od początku do końca i uważam że nie tylko straciłem pieniądze, ale i czas. 3/4 książki to po prostu biografia autora. Co robił, z kim i dla kogo.
2010-08-27
Piotrek
WOW! Spodziewałem się dobrej książki, ale LOGO DESIGN LOVE to prawdziwy diament wśród bądź co bądź z reguły bardzo dobrych publikacji Helionu. Zawarte w książce informacje i wskazówki to prawdziwa "tajemna wiedza" dla każdego projektanta, który traktuje serio swoje zajęcie. Szczerze mówiąc książka jest tak dobra, że może wciągnąć nawet osoby na co dzień niezwiązane z designem - sprawdziłem osobiście na kilku znajomych. Dopełnieniem całości jest wprost rewelacyjna (na dzień 27-08-2010 chyba najlepsza ze wszystkich dotychczasowych publikacji Helionu) oprawa: full kolor, tłoczona okładka, papier kredowy. To wszystko nie byłoby jednak nic warte bez rzetelnego tłumaczenia. Na szczęście takowe jest, więc możemy cieszyć się doskonałym przewodnikiem po projektowaniu tożsamości marki w naszym rodzimym języku - to chyba pierwszy tak udany przekład publikacji tego typu! Dla Davida 10/6 za podzielenie się w tak przystępny sposób swoim bogatym doświadczeniem oraz nietuzinkową wiedzą. Dla Helionu 7/6 za extra wydanie. Dla Bartosza Sałbut 7/6 za doskonałe tłumaczenie. I love LOGO DESIGN LOVE!
2010-08-09
agata , web designer
Świetna książka, znalazłam w niej wiele inspiracji i ważnych wskazówek. Projektowanie logo to sztuka, w której pomogła i na pewno jeszcze wiele razy pomoże mi ta książka.
2013-04-08
Przemysław Cioch , Grafik, Fotograf, Pracownik Marketingu
Świetna książka zarówno dla początkujących jak i doświadczonych projektantów. Porusza nie tylko kwestie projektowania znaków, ale również współpracy z klientem, planowanie procesu twórczego, wycenianie i rozliczanie zlecenia. Duża ilość przykładów z dokładnymi opisami. Przeczytałem jednym tchem wracając później wiele razy w celu odświeżenia informacji. Książki które czytamy więcej niż raz są świątyniami wiedzy.
2011-04-06
Makk , Webdesigner
Polecam tą książkę wszystkim którzy chcą podpatrzeć jak prawdziwy profesjonalista zajmuje się projektowaniem logo. Super spostrzeżenia i uwagi zapewne będą pomocne przy wielu projektach. Wiele porad można zastosować nie tylko w procesie projektowania loga ale i przy innych zleceniach np. współpracę z klientem.
2013-04-21
Mario , grafik
Najlepsza książka traktująca o projektowaniu logo. Świetnie i przystępnie napisana. Doskonałe porady. To perełka wśród literatury tego tematu. Godna polecenia. Każdy projrktant powinien ją przeczytać.
2013-01-10
Łukasz Rachocki , Grafik
Książka Świetna!. Polecam. Autor rzeczowo i praktycznie przedstawia problemy zaczynając od badań przygotowawczych przy projektowaniu loga aż po jego stworzenie i podejście do klienta. Jest nie tylko dobrą książką, ale również dobrym pomocnikiem np przy pisaniu wyceny etc.
2011-03-07
bez podpisu , graphic designer
Książka przede wszystkim dla projektantów już z doświadczeniem. Dla kogoś kto nigdy nie projektował i chce sobie zrobić logo bo go książka taniej wyjdzie to odradzam zakup. Dla osoby z poza branży będzie to lanie wody. Dla mnie to milion wskazówek.
2010-08-13
bez podpisu
Książka jest genialna, dowiedziałem się z niej chyba najwięcej ze wszystkich które zakupiłem do tej pory.
2011-11-07
Damian M.
Książka bardzo dobra. Wiele przykładów projektów wraz z historią ich powstania. Tekst przystępny, pełen wskazówek dotyczących zarówno projektowania jak i prowadzenia rozmów z klientem. Polecam.
2010-08-16
Marcin
Jest tu wszystko, czego się spodziewałem po tej książce. Autor przytacza ciekawe przykłady z własnych doświadczeń. Nie ma zbędnych opisów prowadzenia projektów w jakimkolwiek programie komputerowym. Jest za to rzetelne i praktyczne podejście do tworzenia i sprzedawania określonego towaru.
2011-02-10
bez podpisu
Fajna książka. Aczkolwiek spodziewałem się więcej informacji na temat projektowania loga, jedynie opisane są mapy myślowe. Ale kopiłem książkę w promocji dnia wiec nie żałuje
2010-11-29
KOSTEK
Dziś przeczytałem tę pozycję. Zgadzam się z każdą pozytywną opinią: napisaliście o tej książce wszystko. Ja dodam tylko tyle: odnośnie lania wody... są tematy, które wymagają rozwinięcia, nie da się w kilkudziesięciu punktach przedstawić praktycznych porad odnośnie projektowania logotypów. Autor uczy nas myśleć i nie podaje wyłącznie gotowych rozwiązań. Podpowiada nam jedynie jak możemy postąpić z pewnymi kwestiami poprzez anegdoty wyrwane z autopsji bądź historie innych projektantów. Dzięki takim rozwinięciom doskonale możemy sobie pewne rzeczy wyobrazić i - co najważniejsze - zrozumieć myślenie autora. To tak jak z uczuciami: można powiedzieć komuś o naszej miłości do kogoś bliskiego. Możemy o tym napisać jedno zdanie bądź napisać całą książkę. Jednak dla kogoś, kto nie ma zielonego pojęcia co to jest miłość, jedno zdanie nie znaczy absolutnie NIC. Pozdrawiam czytelników!
2010-08-23
Tomasz
Bezpretensjonalnie Książka roku 2010. Konkretne opisy. Ładna oprawa i kolorowe ilustracje. Jak na razie jedna z najlepszych książek Heliona !
2011-04-15
bez podpisu
Bardzo dobra książka. Przyjemnie mi się czytało. Przeczytałem ją od deski do deski w niecały dzień, o nie mogłem się oderwać. Naprawdę polecam.
2020-09-22
bez podpisu
Bardzo ciekawa książka. Pomogła nam w tworzeniu unikanych i oryginalnych projektów które można zobaczyć na stronie
2011-01-31
Bogdan Markowicz , webdesigner
świetne źródło inspiracji oraz informacji. Dla ludzi którzy co kol wiek maja wspólnego z ta dziedzina obowiązkowo!
2011-09-13
Stanisław Chmiela , Grafik, webdesigner
Świetna książka, przyjemnie i poczytnie napisana. Zawiera wiele praktycznych przykładów logotypów, dzięki czemu łatwiej się uczy teorii. Bardzo dobrze opisuje proces tworzenia grafiki, zawiera odpowiedzi na porządną większość pytań na ten temat.
2013-02-11
bez podpisu
"starzy wyjadacze" raczej niczego nowego nie znajdą, ale osoby, które zaczynają zabawę z logosami - jak najbardziej :)
2011-11-30
Konrad , webdesigner
Przyjemnym językiem napisana, absolutne "must read" przed przystąpieniem do zabaw z logotypem, dla designerów już robiących loga może bardziej jako inspiracja niż źródło wiedzy, brak też informacji technicznych o procesie tworzenia logo.
2012-07-04
Kamil , sales eng
Na wstępie jestem laikiem - wygrałem tą książke więc ją szybciutko z ciekawości przeczytałem. Bardzo dobra jakość wydruku książki, dobry papier, kolorowa. Wydaje mi się że jest bardzo dobrym zebraniem informacji jak prawidłowo grafik powinien prowadzić projekt brandingowy z klientem. A propo wskazówek stricte do projektowania to czuje niedosyt ;))
2012-07-04
Kamil , sales eng
Na wstępie jestem laikiem - wygrałem tą książke więc ją szybciutko z ciekawości przeczytałem. Bardzo dobra jakość wydruku książki, dobry papier, kolorowa. Wydaje mi się że jest bardzo dobrym zebraniem informacji jak prawidłowo grafik powinien prowadzić projekt brandingowy z klientem. A propo wskazówek stricte do projektowania to czuje niedosyt ;))
2011-02-21
Anna , designer
Książka uczy tego czego w szkołach się nie dowiesz - jak sprzedać swój projekt i jak radzić sobie z trudnymi klientami. Do tego dobre przykłady projektowe od pomysłu do realizacji. Podstawowa pozycja dla każdego projektanta. Autorom negatywnych opinii proponuję zmienić branżę.
2013-06-02
bez podpisu
Książka Logo Design Love jest bardzo ciekawą lekturą dla młodych grafików, którzy poszukują inspiracji przy projektowaniu logo. Jest w niej wiele ciekawych przykładów naprawdę genialnych projektów logo i różnego rodzaju grafiki. Polecam, warto ją mieć w swojej biblioteczce.
2010-12-14
Mariusz
Książka dosłownie otwiera oczy i inspiruje. Świetne przykłady.
2011-06-30
Saimon , freelancer
Książka bardzo dobra, spełniła moje oczekiwania i jestem zadowolony z jej zawartości. Bardzo ładnie wydana. Dużo projektów logotypów autora, porady poparte życiowymi przykładami, co pomaga zrozumieć autora. Ciężko się do czegoś przyczepić... może brakuje mi tylko rozdziału w którym autor by spróbował opisać jeden projekt od samego początku rozmów z klientem, przez ustalenia, kolejne wersje, aż do ostatecznej wersji zatwierdzonej przez klienta. Ale ogólnie super pozycja.
2010-09-03
Dariusz
Jeżeli myślisz o wykonaniu logo dla twojej firmy to polecam tą pozycję. Autor opisał, na co zwrócić uwagę, czego się wystrzegać. Dodatkowo w książce znajdziesz informacje, gdy będziesz chciał się zająć zawodowo tworzeniem logotypów. Dla mnie osobiście znalazłem tam wiele wskazówek w celu stworzenia logo dla mojej małej firmy.
2010-11-02
Grzegorz K. , redaktor serwisów www
Jednym słowem genialna, w 100% praktyczny zbiór porad ! Trafne uwagi i spostrzeżenia autora podczas pracy z klientami będą pomocne w trakcie zadań webmasterskich. Idealne uzupełnia wiedzę jeśli jesteś po lub w trakcie lektury książki o budowie szablonów np. dla Joomla! , także wyd. Helion. Takich autorów chcemy czytać !
2015-12-17
Paweł
Bardzo dobra pozycja
2011-04-12
bez podpisu
Na polskim rynku brakuje tego rodzaju książek. Książka przybliża rozumienie i znaczenie logo dla firmy. Procesu tworzenia logo itp. Wystarczy obejrzeć strony internetowe polskich i zagranicznych firm i zobaczyć, że są jeszcze duże różnice na niekorzyść naszych firm. Książkę szczególnie polecam wszystkim, którzy prowadzą działalność gospodarczą.
2011-01-28
Renata Jędrasiak , technik reklamy
Książka, którą czyta się bardzo fajnie i szybko, można znaleźć tam inspiracje nie tylko do stworzenie logotypu. Są w niej zawarte właściwie podstawy, chyba bardziej przyda się tym, którzy przygodę z projektowanie dopiero zaczynają (tak jak ja), gdyby autor chciał szczegółowo opisywać tworzenie logotypów musiałby napisać kilka tomów. Jak dla mnie, książka warta zakupu (dla początkujących).
2010-11-30
Paweł i Joanna
Zdecydowanie przereklamowana, faktycznie ładnie wydana ale oprawa i ilustracje to chyba najmocniejsze strona tej książki. Zupełnie nie podzielamy zachwytów z poprzednich recenzji. Osoba z średnim doświadczenie w projektowaniu nie powinna się spodziewać zbyt wiele po tej książce...
2010-11-30
Wojciech Gąsiewski
Niestety, ale nie rozumiem tych pozytywnych opinii. Moim zdaniem są wysoce przesadzone. Książka jest przeciętna. Jako ciekawostka, do przeczytania w jeden wieczór jest ok, ale nie dowiemy się z niej niczego ciekawego. Ot, przeczytać i oddać/sprzedać. Wojciech Gąsiewski
2012-07-12
bez podpisu
Książka nie przypadła mi do gustu. Pokazuje przykłady kilku osób, opisuje co to wyraża, leje wodę, wznieca się nie wiadomo czym po kilka razy... Jest w tej książce parę przydatnych porad no ale... brakuje jej czegoś więcej. Niby jest jak się obchodzić z klientem, opis map myśli, co z czym można z co nie no ale... spodziewałem się więcej po tej książce, co wniosłoby coś nowego i świeżego w moje umiejętności. Nic się z niej nie nauczyłem, tylko poczytałem i popatrzyłem na kolorowe obrazki. Chciałbym, aby książka o LOGO napisała mi jasno kierunki i zasady których mam się trzymać, przedstawiła kwestie prawne, opisała dokładnie techniki pracy logodesignerów (a nie jeden jedyny przykład o kościele), przedstawiła świetne prace i pokazała drogę od rozmowy z klientem aż do stworzenia istnego dzieła. Na loga to sobie mogę popatrzeć codziennie w sklepie, nie muszę wydawać tyle kasy na książkę. No ale jednak parę porad było okay wiec książkę oceniam jako przeciętna.
2012-03-29
bez podpisu
Książka napisana ciekawie, lekko się ją czyta, dużo obrazków. Problem w tym że to nie jest poradnik jak tworzyć logo, a coś w rodzaju autobiografii. Dowiesz się kilku ciekawostek i na tym koniec. Zawarte w książce przykładowe loga nie posiadają/mają szczątkowe opisy dlaczego logo powstało takie, a nie inne. Opisano jedynie wyrywki z pracy autora, "konkretnych" konkretów wręcz jest brak.
2011-03-04
bez podpisu
Jestem rozczarowany, mogłem to przejrzeć w empiku i dać sobie spokój. Jeżeli ktoś szuka czegoś poważnego, na temat typografi, kolorystyki itp. logotypów to nie ta pozycja.
2010-11-25
bez podpisu , nauczyciel
A ja poczułam się rozczarowana tą książką, oczekiwałam bardziej praktycznej książki, a otrzymałam przedstawienie wielu logo i lania wody na wielu stronach.
2011-03-21
bez podpisu , grafik/programista
Choć kupiłam tą książkę w promocji, to i tak uważam, że nie jest warta swojej ceny. Za mało konkretów, za dużo biografii kogoś, kto chce się pochwalić ile to zrobił logotypów, jakie są jego refleksje na temat prowadzenia biznesu, ile na tym zyskał, a ile stracił. Nie można tej książki nazwać podręcznikiem i nie można się z niej nauczyć tworzenia logotypów, a na szukanie inspiracji... wg mnie szkoda pieniędzy. Lektura na jeden wieczór, która niczego nie wnosi.
2020-09-09
bez podpisu
Polecam dla początkujących, również zaawansowanych grafików :)
2020-11-29
Kamil
Książka lekka i przyjemna. Trochę w niej rzeczy na pozór oczywistych (o inspiracjach, czy relacjach z klientami), treści pisanych - w stosunku do objętości - wcale nie tak dużo, ale to nie wady. To nie jest podręcznik tego, jak projektować krok po kroku. To raczej zestaw podpowiedzi, sugestii, ale największą zaletą jest wg mnie duża liczba rzeczywistych przykładów: ilustracji i analiz projektów. W promocyjnej cenie był to bardzo dobry zakup.
2020-09-01
BOOK wie co
Książka, która w mojej opinii jest absolutnym arcydziełem! Na co dzień zajmuję się grafiką komputerową, m.in. w kontekście tworzenia identyfikacji wizualnej i muszę przyznać, że niewiele podręczników miało tak ogromny wpływ na moje podejście do pracy, jak ta pozycja. Wartość książki oceniam bardzo wysoko, gdyż zakup ten spełnił moje oczekiwania i to nawet z nawiązką... ...dalsza część recenzji na BLOGu "BOOK wie co" , zapraszamy:
2021-11-09
bez podpisu
Ciekawa, ilustrowana przykładami (nawet ilustrowana dosłownie, bo w końcu o grafice mówimy) pozycja nie tylko dla projektantów zawodowych, ale dla każdego komu zdarza się pracować z jakąś formą grafiki użytkowej.