ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi (16)

6

2016-04-29
Adam Felicjański , manager
Zawsze czekam na nowe książki Roberta Zycha, tak samo było i w tym przypadku. Świetne przykłady działań w firmach, doskonałe case study i wiele naprawdę przydatnych porad, w jaki sposób rozmawiać z Klientami. Majstersztyk, który zasługuje tylko i wyłącznie na najwyższą ocenę.
2016-04-29
Adam Felicjański , manager
Zawsze czekam na nowe książki Roberta Zycha, tak samo było i w tym przypadku. Świetne przykłady działań w firmach, doskonałe case study i wiele naprawdę przydatnych porad, w jaki sposób rozmawiać z Klientami. Majstersztyk, który zasługuje tylko i wyłącznie na najwyższą ocenę.
2016-10-28
F.G.
Widzę, że nie będę osamotniony w opinii... Książka jest doskonała. Przebrnięcie przez nią zajęło mi 2 wieczory, razem z czasem na robienie notatek, które pomagają mi po dziś dzień w pracy. :-) Lektura naprawdę wyczerpująca, ciekawie przedstawiająca temat sprzedaży, zespołów handlowych etc. Nie ma się do czego przyczepić. To trzeba przeczytać!
2016-06-28
Henryk K.
Świetna książka - po prostu!
2016-07-21
Emil Kurka , kierownik dyiau
Rzadko wystawiam maksymalne oceny książek o biznesie. "Klient w centrum uwagi" to wszystko o zarządzaniu zespołem sprzedażowym i obsługą klienta, w pigułce. Przemawiające do wyobraźni przykłady, przemyślane pomysły i rozwiązania. Polecam i poświadczam wysoką jakość. :-)
2016-05-31
Marcin S.
Przedmówcy wszystko co najlepsze na temat tej książki napisali. Czyta się szybko, bo napisana jest niezwykle zgrabnie. Sporo przydatnej wiedzy, multum ciekawostek. Idealna książka dla osób, które zarządzają ludźmi. Po prostu!
2018-06-11
J.H.
Pozycja obowiązkowa dla wszystkich sprzedawców oraz osób, które zajmują się na co dzień handlem. Wiele wyjaśnia i rozjaśnia w głowie. Świetna książka, doskonale wydana, z wieloma praktycznymi (co ważne) poradami, z których można skorzystać w trudnych momentach, w chwilach zwątpienia, czy też wtedy, gdy zespół nas zdenerwuje albo rozczaruje.
2020-10-07
Piotr
Niezbędnik każdego handlowca. Trzeba ją mieć. Polecam!!
2016-12-06
Tomasz
Najlepsza książka tego typu opowiadająca o tym jak pracować z klientem. Polecam wszystkim doświadczonym i tym mniej doświadczonym.
2016-04-30
Marceli Nowak , manager
Kupiłem wczoraj i już połowa lektury za mną. Skuszony poprzednimi książkami Roberta Zycha - "Gen Sprzedawcy" i "Lider Sprzedaży" postanowiłem zapoznać się z najnowszą pozycją. Wciągnąłem się bez reszty. Bardzo cenię sobie doświadczenie i widzę Pana Roberta.
2017-02-27
Anna
Książka z gatunku doskonałych! Świetnie napisana, z naprawdę ciekawymi poradami dotyczącymi zarządzania i relacji z klientami. Widzę, że nie jestem odosobniony w tej opinii i wszyscy poprzednicy też uważają, że "Klient w centrum uwagi" to bardzo dobra książka. Nie pozostaje nic innego, jak polecić ją Państwu!
2016-05-27
Artur Kowalewski
Książka pozwala spojrzeć na wykonywaną przez siebie pracę z innej perspektywy! Doskonała lektura dla wszystkich, którzy chcą swoje umiejętności z zakresu zarządzania zespołami sprzedażowymi polepszyć, "unowocześnić". Zdecydowanie jedna z najlepszych książek biznesowych, jakie miałem okazję przeczytać w ciągu ostatniego roku. Polecam tę książkę!
2016-11-29
Marcin Oświeciński
Książka, która szeroko otwiera oczy na możliwości, które drzemią w każdym sprzedawcy. O tym, w jaki sposób zbudować relacje z klientami, ale również współpracę pomiędzy szefem a członkami zespołu. Dobra, fachowa lektura, dzięki której możemy skutecznie poszerzyć nasze horyzonty i przećwiczyć nabyte umiejętności.
2018-07-04
Anna S. , handlowiec
Jedna z moich ulubionych książek biznesowych. Bardzo ciekawie przekazana wiedza i trafiające do wyobraźni przykłady z doświadczeń, które Robert Zych zgromadził podczas kilkunastu lat spędzonych w korporacjach, jak i podczas prowadzenia własnej firmy. Książka, która rozwiewa wątpliwości i daje odpowiedzi na nurtujące menadżerów pytania.
2016-12-21
Jerzy F. , kirownik
Fenomenalna książka! Trzy egzemplarze kupione jako prezenty dla kolegów i koleżanek w firmie. Innowacyjne podejście do klienta, który dla Roberta Zycha nie jest petentem, a istotą myślącą!
2016-05-25
Kasia Lorenz , obsługa klienta
Doskonała pozycja dla osób, które są członkami zespołów sprzedażowych. Świetna lektura, która uzupełniła moją wiedzę o bardzo wartościowe kwestie, które mogę sama wdrożyć na co dzień. Kojarzę Roberta Zycha od lat, miałam okazję uczestniczyć w jednym z prowadzonych przez niego szkoleń. Pełen profesjonalizm, który się czuło również czytając tę książkę.