ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Jesteś marką. Jak odnieść sukces i pozostać sobą (17)

5

2015-09-07
bez podpisu
Znam autorkę - przez co jej słowa trafiały do mnie z podwójną siłą. Sama jest bowiem przykładem dobrze zbudowanej marki. Natomiast sama dla siebie wyciągnęłam naukę, która jest nie do przecenienia.
2017-01-19
bez podpisu
Świetna książka opisująca jak budować markę prywatną oraz biznesową
2020-06-16
Wojciech Bogucki
Nie powiem - z początku mocno mnie zniechęcało używanie określeń typu "brylant marki" i innych tego typu z "marką premium" na czele. Aż do momentu, w którym dotarło do mnie, że Autorka dała mi system spójny i kompletny. I że przyjęta konwencja i nazewnictwo niesamowicie pomagają wejść w ten świat i się w nim poruszać. Książkę czyta się do tego lekko i z wielką ciekawością. Inspiruje do ćwiczeń, działań, a nade wszystko do poznania samego siebie. Wiecie, że pod jej wpływem zrobiłem pierwszy raz w życiu test Myers-Briggs i... wyniki mnie kompletnie zaskoczyły? I to jeszcze jak pozytywnie. I tu pojawia się chyba najważniejsza nauka, za jaką chciałem podziękować Autorce i twórczyni systemu: okazuje się, że jestem mistrzem świata w byciu SOBĄ i daje mi to wielką motywację. Ja - taki jaki faktycznie jestem. To może wielkie słowa, ale chyba w końcu zacząłem naprawdę siebie poznawać i (kurczę) lubię tego gościa! Książka ma niestety jedną wadę. Dla mnie ma to duże znaczenie. Jest wydrukowana zbyt małym fontem.
2020-11-04
Katarzyna
Książka otworzyła mi oczy na pojęcie marki osobistej. Duża ilość zmuszających do autorefleksji ćwiczeń i zadań do wypełnienia pozwala uzyskać szeroką wiedzę na swój temat i rozwinąć swoje atuty pod kątem własnej marki. To podstawowa pozycja, dla każdego kto stawia na rozwój osobisty i chce lepiej poznać swoje mocne strony. Ponadto przystępne podanie informacji i czytelny format książki sprawiają, że mogę ją z czystym sumieniem polecić - przeczytałam jednym tchem! #9UrodzinyEbookpointKonkurs
2020-06-16
Edyta Chromińska
"Jesteś marką" to prawdziwa podróż w głąb siebie. Podróż, do której autorka zaprasza swojego czytelnika w osobliwy i subtelny sposób. Od pierwszych stron zaskakuje szczerością i autentycznością przekazu. Nie znajdziemy tu pustych obietnic ani uniwersalnych rad, lecz coś o wiele cenniejszego- prawdę o sobie samym. To książka, która niewątpliwie może zmienić życie, o ile tylko zaufamy i pozwolimy się poprowadzić. Oddając się tej wyjątkowej lekturze, nie tylko uświadamiamy sobie kim jesteśmy oraz kim możemy się stać, ale nabieramy pewności jaki kierunek warto obrać, by w tym niełatwym i chaotycznym świecie, najzwyczajniej się nie zagubić. Joanna Malinowska-Parzydło dziękuję za to, że jesteś. To wielka radość i zaszczyt uczyć się od najlepszych. Będę niejednokrotnie wracać do kart książki, bo ma dla mnie szczególną wartość.
2022-09-25
Ewa
Jestem pod wrażeniem rzetelności i aktualności tej książki. Widać ogromny szacunek dla czytelnika i jego inteligencji. W przeciwieństwie do innych książek w tym temacie tutaj naprawdę jest dużo solidnej uniwersalnej wiedzy. Polecam!
2018-07-29
Artur Jezierski , www.takieproste.com
Jest to genialna pozycja, pełna wartości oraz innego spojrzenia na wizerunek marki premium.
2015-05-02
Małgorzata Maludzińska-Smolińska
Idziemy przez życie i często nie zastanawiamy się nad tym, dlaczego mimo doświadczenia i wykształcenia nie możemy dostać lub utrzymać pracy, czy nie dostajemy awansu i podwyżki. Najprościej jest rzucić odpowiedzialność na innych lub na okoliczności. Tylko nieliczni szukają innych możliwości i przyglądają się sobie i swojej reputacji. Książka "Jesteś marką" jest właśnie dla tych osób. Dla mnie to książka otwierająca oczy na aspekty, o których nie wiele się mówi i na które nie zwraca się uwagi, a mają kolosalne znaczenia dla całego naszego życia. Mnie ta książka zmieniła. Jest to też książka, którą bardzo przyjemnie się czyta, jest pełna inspirujących cytatów i narzędzi, które można wykorzystać przy pracy nad swoim wizerunkiem. Gorąco polecam.
2015-07-12
bez podpisu
Bardzo ciekawa publikacja, polecam!
2015-07-04
bez podpisu
,,To nie jest książka o tym, jak się lansować. Ani o tym, jak udawać kogoś innego. Jest o tym, jak konsekwentnie budować trwały sukces osobisty dzięki autentyczności i byciu sobą. ” Joanna Malinowska–Parzydełko przez wszystkie lata ścieżki zawodowej dbała o tworzenie niezależności. Opierała się na tym, w czym jest dobra, a nie w związku z logo firmy, która ją zatrudniała. Spostrzeżeniami dzieliła się na prowadzonym blogu, z czasem pozyskując duże grono stałych czytelników na całym świecie. W tym roku wydała własną powieść. Podeszła do opisywanego tematu profesjonalnie, udzielając wiele wskazówek i propozycji umożliwiających samorozwój. ,,Moje doświadczenia pokazują, że ludzi można podzielić na dwie kategorie. Do pierwszej należą osoby, które żyją z wizją swojego życia, realizują swoje cele, (...) wiedzą, kim są i kim chcą się stać. Druga grupa to ludzie, którzy uważają, że planowanie i zarządzanie to sfera korporacji, a oni sami żyją, akceptując to, co im świat przyniesie. (...) Ta książka z pewnością przypadnie do gustu tym pierwszym i może wzbudzić niechęć u drugich. ” Czy tego chcesz, czy nie, jesteś marką – codziennie kształtujesz indywidualny wizerunek i stajesz się świadectwem oferowanych usług. W książce znajduje się wiele przydatnych zaleceń popartych refleksyjnymi pytaniami. Urozmaicają je trafne przykłady historii sukcesów różnych ludzi oraz popełnianych przez nich błędów. Podział poszczególnych rozdziałów, dopasowana czcionka i odpowiednia interlinia ułatwiają czytanie, sprawiając, że czytelnik przedziera się przez kolejne strony bez kontroli nad czasem. Zadbano nawet o miejsca umożliwiające zrobienie krótkich notatek. Osobiście nie skorzystałam z tej opcji – żałowałabym pisania po tak dobrze zrobionej książce. Wydanie jest świetne, jedne z najładniejszych, jakie widziałam. Idealnie odwzorowuje główną myśl tej publikacji. Lekturę umila także przystępny styl autorki – wciąż fachowy, ale jednocześnie pełen życzliwości, ciepłego spojrzenia na drugiego człowieka. Koncepcja zarządzania sobą nie musi być ofertą dla wszystkich. To propozycja dla ludzi świadomych siebie, relacji z innymi i swoich potrzeb, aktywnie śledzących zmiany zachodzące wokół nich. ,,Jesteś marką” przypadnie do gustu osobom z ambicjami, które czują potrzebę pozytywnych zmian i potrafią do nich konsekwentnie dążyć. Anna Zborowska
2016-01-02
Jakub Mroczkowski , przedsiębiorca
Świetna książka, wysokim poziom, skłania do przemyśleń zarówno biznesowych jak i prywatnych !!! Polecam !!!
2015-06-19
bez podpisu
Początku tej książki trzeba szukać w Sieci. Już sam jej tytuł –" Jesteś marką" odsyła do bloga autorki. Bloga i książkę łączy i forma, i tematyka. W książce widać dążenie do zaangażowania czytelnika. Widoczna jest strategia przełamywania „nadawania” – bezpośrednimi i pośrednimi pytaniami, wezwaniami do akcji i internetowym komponowaniem przekazu. Najlepszym dowodem komponowania książki niczym przekazu przeznaczonego do Sieci jest praktykowanie w niej bezpośredniości (Ja–Ty), zamiłowanie do specyficznych nagłówków (np. "15 powodów, dla których warto budować markę osobistą" czy "Sześć grzechów głównych związanych z zabieraniem głosu"), list, wytłuszczeń, powtórzeń, podsumowań, infografik i interakcji. Dowodem tej ostatniej jest pozostawianie list, tabel czy pól do przemyślenia lub wypełnienia przez czytelnika, niczym w zeszytach ćwiczeniowych. Do natury blogowego pisania nawiązuje też narracja, którą można nazwać „hybrydową”. Marketingowe i brandowe definicje sąsiadują tu z fachowymii osobistymi komentarzami, treściami o charakterze dydaktycznym, cytatami z klasyków ekonomii i literatury pięknej oraz z Sieci, aforyzmami, metaforami i wspomnieniami autorki. A między tymi „miękkimi fragmentami” posadowione są – procedury, narzędzia, karty pomiaru, kwestionariusze przydatne w budowaniu kapitału własnej marki. Całość układa się w swoisty las rzeczy o budowaniu marki osobistej, marki lidera (w tym także kobiecego lidera), marki eksperta. Treść książki jest jednym wielkim wyzwaniem do działania. Jest wyzwaniem do działania motywowanym racjonalnie i emocjonalnie, filozoficznie, socjologicznie, psychologicznie i na końcu ekonomicznie. Miej wizję, miej marzenia, miej samoświadomość – skąd przyszedłeś, co jest jądrem Twoich unikalnych wartości, co jest twoją historią, a wreszcie miej świadomość, że jesteś marką, czyli obietnicą konkretnych wartości – powtarza autorka. To wyzwania, które niczym refren przewijają się przez książkę Jesteś marką. Inne słowa klucze to: autentyczność, unikalność (i unikatowość, wyjątkowość, oryginalność), słuchanie innych, reputacja, zaufanie, mantra marki, komunikacja marki. Tym samym książka ta w sposób niezamierzony łączy się z aktualnym nurtem myślenia o e-marketingu, w którym autentyczność, szczerość, oryginalność, dzielenie się czymś wartościowym i słuchanie, słuchanie, słuchanie …urastają do pierwszorzędnych zagadnień. Wystarczy zacytować choćby Dava Kerpena: „Komunikacja to 50% słuchania i 50% mówienia”, „Gdy obecni i potencjalni klienci uświadomią sobie, że słuchasz, automatycznie wzmacnia się wasza więź”, „Aby stworzyć lubianą firmę, która aktywnie wysłuchuje swoich aktualnych i potencjalnych klientów, musisz w pełni włączyć słuchanie w swoją prace lub działanie agencji”. Jest to książka dla wszystkich, którzy nie boją się konfrontacji z myśleniem o budowaniu i komunikowaniu marki jako trudnym i długofalowym wyzwaniu. A szczególnie jest to książka dla wszystkich, którzy debiutują w budowaniu własnej marki, także dla tych, którzy być może debiutują po raz drugi. Jest to wreszcie lektura i dla tych, którzy na marketingu i brandingu zjedli zęby i szykują się do… wydania własnej książki. Jest to też propozycja dla wszystkich, którzy lubią zdystansowaną wobec przedmiotu i kobiecą narrację. I nie chodzi tu wcale o te dyskretnie rysowane różnice płciowe w zachowaniach biznesowych czy przywoływanie mocnych kobiecych marek, z Coco Chanel czy Fridą Khalo na czele. Chodzi raczej o obecność w życiu i pracy wartości, które od wieków łączone są z kobietami, jak: przywiązanie do korzeni, rodziny, ekologicznego stylu życia i pracy, elegancji, a nawet wytworności. Anna Tytkowska, więcej na www.info-office.pl
2015-12-31
Maciek
Pani Malinowska-Parzydło jest bardzo mądrą kobietą z dużą ilością doświadczenia. To jedna z najbardziej profesjonalnych książek na rynku. Podpowiada jak zyskać prestiż oraz uznanie będąc sobą. W dzisiejszych czasach dużo z nas szuka drogi na skróty lansując się na kogoś innego. Udając kogoś fajniejszego niż się nim na prawdę jest. Zdecydowanie warta lektury.
2016-08-24
Michał , Manager
Bardzo dobra lektura! Gorąco polecam jako punkt wyjścia do budowania siebie jako marki w życiu zawodowym i nie tylko. Naszą największą wartością nie są triki marketingowe, ale życie zgodne ze swoimi przekonaniami i wartościami bez tej całej sztuczności, która występuje. Buduje nas to jako osobę godną zaufania bez cienia fałszu w oparciu o solidne fundamenty.
2016-07-03
Dawid
Nie podoba mi się to, ze dużo jest tekstu opisującego samą książkę i niezwykłość metody.   Rozumiem, że jednym z założeń budowania marki jest to, żeby podobać się innym. Nie zgadzam się z tym. Przyznaję, że nie odpowiadałem sobie na pytania stawiane w tej książce, ale problem w tym, że wcale nie czułem się do tego zachęcony.
2016-03-01
bez podpisu
Biografia zawodowa i podejście autorki, oparte na - jak deklaruje - wartościach i autentyczności robią wrażenie. Jednak to, co sprawdza się na wartościowym blogu, w formule książkowej nie przekonuje. Liczne powtórzenia, brak precyzji wywodu i wrażenie obcowania ze zlepkiem różnych myśli sprawiają, że książka po przeczytaniu ląduje na serwisie aukcyjnym. Być może to nie to miejsce i nie ten czas - ale oczekiwałem więcej.
2017-05-09
Ola
Zawiodłam się na tej książce. Jest napisana bardzo górnolotnym językiem i bardzo nudziła mnie jej lektura. Ciekawe rzeczy opisane w nieciekawy sposób :( 3 razy do niej podchodziłam i to jak do jeża, a po jej lekturze odczułam ogromną ulgę.