ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - Godzina dziennie z SEO. Wejdź na szczyty wyszukiwarek. Wydanie II (5)

4

2010-06-24
Łukasz Lech , Przedsiębiorca
Polecam tę książkę dla tych, którzy są w firmie specami od wszystkiego - sprzedaży, marketingu, PR oraz redakcji lub projektowania witryny i którzy zaczynają przygodę z SEO, lub czują się na tym polu mocno niedoedukowani. Takie osoby nie mają czasu na zajmowanie szarych komórek myśleniem co autor miał na myśli lub wchodzeniem w szczegóły. Takie osoby muszą myśleć o poziomie sprzedaży i racjonalizacji kosztów. Od szczegółów są "techniczni", specjaliści z dużym doświadczeniem w SEO, których zatrudnia się za grubą kasę i oczekuje rewelacyjnych wyników. Tak więc - jeśli nie chcesz wbijać do głowy tysięcy niepotrzebnych tabelek i wykresów z cyklu "jak to działa" a jednocześnie chcesz mieć solidne wprowadzenie do tematu z kursem praktycznym (zamiast poświęcenia setek godzin na samodzielną naukę przy wątpliwej jakości internetowych ebookach) - to jest to, w prostej postaci "kawa na ławę". Nie oznacza to jednak, że książka jest zbyt ogólnikowa. Zawiera mnóstwo informacji praktycznych. Dzięki niej jesteś w stanie w prosty sposób wypozycjonować witrynę na jedno z czołowych miejsc w wyznaczonym przez autorki czasie, po godzinie dziennie, i to przy użyciu technik "białego kapelusza" (lepsze rezultaty w długim terminie). Tak jak obiecuje okładka. Jeszcze wniosek na koniec - od tej pory będę częściej czytał poradniki IT napisane przez kobiety.
2010-06-09
marta z.
Książka super - bardzo obszernie opisuje tematykę SEO, od podstaw po zaawansowaną analizę danych, pomaga dobrze obmyślić strategię. Napisana przystępnym językiem, szybko się czyta, choć książka nie należy do najkrótszych :)
2011-08-22
bez podpisu
Książkę uważam za dobrą lub bardzo dobrą. Napisana jest w przystępny sposób. Za pewną wadę uważam przeznaczenie części publikacji na zagadnienia zarządzania. Jest mi to zbędne, a chcąc dokształcić się w tym zagadnieniu wolałbym kupić literaturę poświęconą temu tylko zagadnieniu. Mam odczucie, że autorki chciały w ten sposób powiększyć objętość książki.
2010-02-16
bez podpisu
Książka wydaje mi się dosyć trudna w ocenie. Napisana w sposób bardzo prosty - ewidentnie skierowana do osób nie zajmujących się projektowaniem stron, choć i takim może się przydać. Wiele informacji w niej zawartych wydaje mi się aż nazbyt oczywistych, choć w sumie zawsze może zdarzyć się osoba która tych rzeczy nie wie. Podsumował bym ją tak: warto mieć, ale może nie za takie pieniądze (cena jest taka, jak za książkę z dziedziny informatyki, a zawartość książki jest raczej na pograniczu ekonomii/PR/raczkującego webmasterstwa). Spodziewałem się więcej... ale 4/6
2010-03-25
bez podpisu
Dla początkujących. Duży klocek - mocno rozwodniony temat. Polecam jeśli ktoś lubi beletrystykę dla geeków.