ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii (12)

45

2016-01-18
Paulina , Marketing Manager
Książka idealna dla początkujących. Zainspirowała mnie do rozbudowy kampanii od zupełnie innej strony i pokazała gdzie szukać informacji na temat naszych klientów. Bardzo wartościowa pozycja. Szczerze polecam!
2016-07-07
Ania Dobosz , SEOwiec SEMowiec
Książka AdWords 360 - spodziewałam się kolejnej kopii książek które już istnieją na rynku i pokazują po raz kolejny funkcjonalności Adwordsa i screeny z panelu, który raczej wszyscy znamy, ale zamówiłam bo trzeba być na bieżąco. Jakie było moje zdziwienie i zaskoczenie gdy Książka okazała się być interaktywną,pomysłowa i ciekawą przygodą z pomysłem. Autorka prowadzi nas przez kampanię,które wykorzystały Adwords w niekonwencjonalny sposób. Zmusza do myślenia nad własnymi kampaniami pod kątem kreatywnym i niestandardowym. Polecam każdemu, kto codziennie przerzuca miliony danych w panelu, tworzy tekstowe i banerowe reklamy, grzebie w statystykach i traci nadzieję, że może być lepiej lub uwaza, że Adwords to nudne narzędzie bez miejsca na kreatywność. :)
2016-01-18
Marcin
Dużo obszernie opisanych ciekawych pomysłów. Wszystko w jednej książce, nie trzeba przekopywać się przez cały internet. Książka zainspirowała mnie do przemyślenia sowich kampanii.
2016-02-19
Andrzej Koss , Marketing Online Specialist
Pracuje na Adwords od roku i książka podsunęła mi kilka interesujących pomysłów na rozwój kampanii. Nie jest techniczna, bardziej marketingowa, ale dla osób bez większego doświadczenia może być dobrą pozycją na start. Aż prosi się o kolejną część.
2016-07-10
Jakub , SEOwiec
Pozycja obowiązkowa dla początkujących. Dobrze napisana, praktyczna.
2016-05-11
Andrzej , Account
Na co dzień pełnię funkcję wsparcia dla klientów, w tym również tych Adwordsowych. Za namową znajomej kupiłem książkę (choć nie byłem do końca przekonany czy coś mi da). Przyznam szczerze, że mnie zaskoczyła. Nie jest techniczna, ale bardzo inspirująca. Dla osób, którzy na co dzień zajmują się sprzedażą kampanii Adwords albo opiekują się klientami z tej dziedziny ta książka otworzy oczy i ułatwi pracę z klientem.
2016-01-30
Anna , SEM Specialist
Książka Pauliny to katalog Case Studies. Uporządkowany w logiczne kategorie, z piękną oprawą graficzną i wieloma interaktywnymi odniesieniami do poszerzających treść książki materiałów dostępnych w Sieci. Ja osobiście od razu zaczęłam od rozdziału poświęconego kampaniom YouTube'owym i z dużą przyjemnością przeczytałam o możliwościach tego kanału i case'ach w nim przeprowadzonych. Ciekawym dodatkiem był dla mnie wywiad z Iwoną Piwek. Książka dostarcza inspiracji do codziennej pracy z kampaniami AdWords, mimo kilku niedociągnięć czyta się ją bardzo dobrze. Polecam wzbogacić o tę pozycję swoją domową (lub firmową) biblioteczkę.
2016-03-01
Jarek , Specjalista marketingu online
AdWords 360 to zbiór ciekawych realizacji kampanii marketignowych. Jest więc idealnym podręcznikiem dla marketingowca i specjalisty PPC. Nie jest natomiast źródłem wiedzy dla osób szukających zaawansowanych i technicznych sztuczek. To raczej ogólny zbiór inspiracji. Szczególnie przypadł mi do gustu kreatywny sposób wykorzystania lierówek w wyszukiwanych hasłach.
2016-02-04
Krzysztof , semita
Świeżo po lekturze. Początkowo książka wydawała się nieco zbyt ogólna, jednak z czasem okazało się to atutem. Takie katalogowe podejście jest ok, jeżeli ktoś szuka inspiracji/pomysłów i nie ma zbyt wiele czasu na czytanie. Udany zakup:) Paula wybrała ciekawe kejsy w większości topowych marek. Pozwala to podejrzeć strategie reklamowe kampanii wysokobudżetowych i wykorzystanie "sprawdzonych metod Google" w praktyce. Aż prosi się o kontynuację, tym razem bazującą tylko na polskich kejsach, dostosowaną do polskiego rynku. Zakup obowiązkowy:)
2016-01-03
Sławomir Borowy
Mocno "tak sobie", z zapowiedzi spodziewamy się więcej niż procentowych statystyk, na które można jedynie wzruszyć ramionami. Na plus rozdział o YouTube, gdzie case'y faktycznie interesujące. Ogólnie czyta się szybko i lekko, ale w większości to nie jest zbiór pełnokrwistych "case study", a często tylko luźne dywagacje, że ktoś parę lat temu zrobił fajną kampanię.
2015-12-27
Jakub
Książką dla baaardzo początkujących. Bardzo płytka, przekazuje tyle informacji co dobry wpis na blogu.
2016-02-19
bez podpisu
Książa jest dla ludzi, którzy nie mają pojęcia w ogóle o kampaniach AdWords, a nawet online. Przedstawione case study kampanii są bardzo ogólnikowe i niczego nie wyjaśniają. Casy to ogólnikowe opisy, bez podania niczego, żadnych głębszych wniosków, brak analizy.