ODBIERZ TWÓJ BONUS :: »

Opinie czytelników - 125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (7)

35

2015-04-24
bez podpisu
Super formuła książki to wielka jej zaleta, ale nie główna. Doświadczenie autora, aż kipi między wierszami ;)
2010-12-27
Paweł
Przeczytałem już nie jedną publikację o e-biznesie wydaną dzięki firmie Helion i powiem szczerze, że przed zakupem tej właśnie książki miałem pewne obawy czy będzie to aby dobry wybór bo w końcu już jakąś wiedzę mam. Teraz po przeczytaniu mogę polecić tą książkę każdemu kto chciałby spróbować swoich sił w e-biznesie np. dorabiając do etatu. W książce znajdziesz wiele odpowiedzi, które sam zadawałem sobie kiedyś, m.in. jak wejść w Internet z sukcesem, gdzie szukać klientów, jak przeprowadzać efektywną analizę rynku oraz kampanię marketingową i wiele innych. Co ciekawe dzięki tej książce poznałem kilka wartościowych miejsc w Internecie, gdzie mogłem poszerzyć swoją wiedzę na temat np. narzędzi do robienia analiz, również tych darmowych aplikacji. Polecam tą książkę a jeżeli ktoś ma obawy przed wejściem w e-biznes to mogę tylko dodać, że można to zrobić naprawdę angażując minimalne kwoty pieniężne. Bo w końcu można to robić samemu w domu nie wynajmując pomieszczeń biu rowych, nie płacąc za kadrę i inne media, które są potrzebne do rozkręcenia tradycyjnego biznesu.
2012-01-24
Daniel Wilczek , autor/inwestor
Dobry wstęp, ciekawa forma. Jednak książkę tę polecałbym tylko jako dodatek do materiałów publikowanych w internecie przez Piotra Majewskiego,Pawła Danielewskiego i Piotra Michalaka.
2011-06-30
bez podpisu
Pytania są ciekawe dla początkujących, ale odpowiedzi bardzo powierzchowne. Niektóre pytania to tematy na całą osobną książkę, a nie na pół strony. Śmieszna okładka.
2011-01-18
bez podpisu
Na początku powiem tak - najłatwiej jest napisać książkę zadając pytania i odpowiadając na nie. Spośród 125 pytań tylko 20 mnie zaciekawiło. Niestety książka nie jest godna przeczytania, ale przyznaje, że warto było wydać te kilka zł, aby dowiedzieć się tych 20. rzeczy.
2012-06-27
bez podpisu , Informatyk
Jeżeli ktoś poczuje się oświecony tą książką - powinien zająć się czymś innym niż biznesem internetowym. Jest to zbiór "oczywistych oczywistości", z których po odjęciu marketingowego lania wody można by stworzyć kilkustronicowy artykuł, a nie całą książkę. Można wydedukować tylko jedną złotą myśl - jeżeli nie masz pomysłu an e-biznes, zacznij uczyć ludzi jak stworzyć e-biznes.
2015-04-21
bez podpisu
Dla mnie szczerze mówiąc, do dupy. Niektóre z odpowiedzi nawet nie dotykają tematu...