MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie
- Autor:
- Paweł Lenar
- Promocja Przejdź
- Ocena:
- 4.0/6 Opinie: 7
- Stron:
- 232
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Sprawdź nowe wydanie
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone
Paweł Lenar
Opis książki: MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie
- Idea marketingu sieciowego
- Dochód pasywny
- Narzędzia lidera sieci
- Profesjonalny system szkoleń
- Perspektywy rozwoju MLM w Polsce
Zacznij zarabiać pasywnie!
Marketing sieciowy, zwany inaczej wielopoziomowym albo MLM (skrót od angielskiego Multi Level Marketing), łączy w sobie dwa ważne terminy: "marketing", czyli przekazywanie produktu lub usługi od usługodawcy lub producenta do odbiorcy, oraz "wielopoziomowy", co z kolei odnosi się do systemu naliczania wynagrodzeń poszczególnym dystrybutorom, czyli osobom odpowiedzialnym za dostarczenie produktu lub też usługi do odbiorcy końcowego. Strategia firm działających na zasadzie marketingu sieciowego polega na dystrybucji produktu poza tradycyjną siecią sklepową, co pozwala obniżyć koszty i zmniejszyć ryzyko prowadzenia firmy.
Zapewne zastanawiasz się, czy marketing sieciowy to biznes dla Ciebie? Jeśli Twoim celem jest comiesięczny, stabilny i wysoki dochód, jeśli chcesz mieć to, o co większość ludzi zabiega, czyli czas i pieniądze, to marketing sieciowy jest dla Ciebie. Rozpoczęcie własnej działalności w charakterze dystrybutora MLM będzie wymagało sporo pracy, zaangażowania oraz poświęcenia, jednak efekty mogą przerosnąć Twoje oczekiwania. Ta książka pokaże Ci, jak to zrobić.
W tej publikacji nie znajdziesz teoretycznych wywodów, które nie sprawdzają się w praktyce dnia codziennego. Jest ona esencją wiedzy na temat postaw i metod pracy, które po prostu przynoszą efekty. Nie ma tu również rozwiązań ślepo przeniesionych ze Stanów Zjednoczonych, Europy Zachodniej czy jakiegokolwiek innego miejsca. Materiał książki znajduje odzwierciedlenie w rzeczywistości i warunkach naszego kraju.
Dowiedz się:
- dlaczego marketing wielopoziomowy nazywany jest biznesem XXI wieku;
- jak rozpocząć współpracę z firmą działającą w systemie MLM;
- jak w praktyce stworzyć źródło dochodu pasywnego;
- jak zostać odnoszącym sukcesy liderem sieci;
- jakie znaczenie w marketingu sieciowym ma etyka.
Patroni medialni:
Wybrane bestsellery
-
Trzymasz w rękach dostosowany do naszych realiów poradnik, skierowany do każdego, kto chce praktykować MLM w Polsce. Strategia firm działających na zasadzie marketingu sieciowego polega na dystrybucji produktu poza tradycyjną siecią sklepów, co pozwala obniżyć koszty i zmniejszyć ryzyko prowadzen...
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
39.90 zł(-63%) -
Sztuka prezentacji to umiejętność, którą rzadko rozwija się w polskich szkołach albo na studiach. Tymczasem prezentacje multimedialne to najskuteczniejsza i najbardziej wszechstronna forma przedstawienia firmy bądź produktu. Dzięki nim możesz prostą drogą dojść do sukcesów w sprzedaży i komunikac...
Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów Profesjonalna prezentacja multimedialna. Jak uniknąć 27 najczęściej popełnianych błędów
(14.50 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
29.00 zł(-66%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre z...
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%)
Zobacz pozostałe książki z serii Exclusive
-
Blockchain. Klucz do świata kryptowalut. Słowo, które brzmi jak obietnica bogactwa. Tylko... Czym tak naprawdę jest ów Blochchain? Niestety, w większości książek, artykułów, dyskusji w mediach tradycyjnych i Internecie mówi się o nim albo niezrozumiale, albo w mocnych uproszczeniach i z niepotrze...
Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina Świat kryptomilionerów. Znajdź swoją szansę w świecie Blockchaina
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Można, jeśli zbuduje się zdrową kulturę zespołową i właśnie o tym jest ta książka. Znajdziesz w niej zbiór prostych praktyk o wysokiej skuteczności, dzięki którym Twój zespół będzie mógł natychmiast wejść na ścieżkę pełnego uczestnictwa w zadaniach, produktywnego konfliktu i stałego postępu. Dowi...
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole
Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalder i in. pełny spis w info
(39.50 zł najniższa cena z 30 dni)34.90 zł
79.00 zł(-56%) -
Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i ta...
Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
(53.40 zł najniższa cena z 30 dni)53.40 zł
89.00 zł(-40%) -
Doktryna jakości Andrzeja J. Bliklego to projekt rozpisany na lata. Autor, profesor matematyki i dyplomowany mistrz cukierniczy, przez dwie dekady kierował firmą, której nazwę zna chyba każdy Polak. Równocześnie pracował nad swoim opus magnum. Wciąż nad nim pracuje. Książka ta bowiem zmienia się ...
Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III Doktryna jakości. Rzecz o turkusowej samoorganizacji. Wydanie III
(59.40 zł najniższa cena z 30 dni)59.40 zł
99.00 zł(-40%) -
To kolejny tom z serii Strategyzer przeznaczonej dla wizjonerów biznesu. Skorzystają z niej przedsiębiorcy, kierownictwo dużych organizacji oraz liderzy innowacji. Znalazły się tu opisy kluczowych narzędzi pozwalających budować modele biznesowe odporne na destabilizację, zarządzać portfelem przed...
Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych
Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Alan Smith, Frederic Etiemble
(26.90 zł najniższa cena z 30 dni)26.90 zł
89.00 zł(-70%) -
10 lat temu Andrzej Jeznach, polski biznesmen, postawił na dobre życie i zmienił zasady zarządzania. Odszedł od nadzoru i hierarchii i już po kilku latach jego firma pracowała właściwie sama. Kiedy się zdecydował przekazać losy firmy w ręce młodszego pokolenia, jego celem było stworzenie organiza...(17.90 zł najniższa cena z 30 dni)
17.90 zł
59.00 zł(-70%) -
W tym samym roku, w którym Titanic zderzył się z górą lodową, Dale Carnegie zaczął prowadzić zajęcia z wystąpień publicznych na nowojorskim Harlemie. Obydwa te wydarzenia wywarły wpływ na losy wielu ludzi. Dziś tragiczny rejs Titanica jest zaledwie jedną z wielu historii z przeszłości, a książki ...(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)
29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Gdy życie stawia Cię wobec PROJEKTU… …albo nawet - projektów, ponieważ właśnie zostałeś menedżerem, który będzie odpowiedzialny za ich realizację. Czy wiesz, jaką najbezpieczniejszą decyzję możesz wtedy podjąć? Odpowiedź jest prosta: nie podejmować wyzwania! Zrezygnować, poddać się, ...
Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie III poszerzone
(29.40 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wygrana walka budzą rozkoszny dreszczyk, ale nie należy na tym opierać swojej przyszłości. Jeśli j...(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)
34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2386-0, 9788324623860
- Data wydania książki drukowanej:
- 2011-08-26
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-3768-3, 9788324637683
- Data wydania ebooka:
- 2011-09-16 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 140x208
- Numer z katalogu:
- 6634
- Rozmiar pliku Pdf:
- 12.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 11.9MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 21.0MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
- Serie wydawnicze: Exclusive
Spis treści książki
- Do kogo skierowana jest ta książka? (10)
- Wprowadzenie (13)
- Idea marketingu sieciowego (14)
- Ważna różnica pomiędzy klasyczną dystrybucją a MLM (16)
- Trzy poziomy współpracy z firmą marketingu sieciowego (22)
- Dziewięć walorów marketingu sieciowego (25)
- Własny biznes (27)
- Praca etatowa, tradycyjny biznes i marketing sieciowy (40)
- Wady marketingu sieciowego (43)
- Podsumowanie (48)
- Wprowadzenie (51)
- Historia Pabla i Bruna (52)
- Czym jest dochód pasywny? (64)
- Czas i pieniądze (69)
- Kwadrant przepływu pieniędzy Roberta Kiyosakiego (76)
- Dochody w marketingu sieciowym (89)
- Podsumowanie (97)
- Wprowadzenie (99)
- Dlaczego najbogatsi ludzie na świecie budują sieci? (100)
- Sieci handlowe dominują (101)
- Potęga dźwigni (102)
- Kto odnosi największe sukcesy w biznesie? (104)
- Ukryta moc pozytywnego myślenia (109)
- Mistrzostwo w zadawaniu pytań (111)
- Sekrety rozwoju osobistego (114)
- Krystalicznie przejrzysta lista celów (121)
- Ziemia Diamentów w Polsce (123)
- Zacznij latać z orłami (126)
- Najlepszy czas na działanie jest Teraz! (129)
- Co determinuje Twoją przyszłość? (132)
- Potęga samodyscypliny (134)
- Sekrety skutecznych prezentacji (136)
- Spójność wewnętrzna, czyli przycisk Turbo w biznesie (139)
- To, co robisz, jest wzorem wykutym w skale (142)
- Jak się zorganizować, aby pracować efektywnie? (144)
- Lider MLM jest mistrzem budowania relacji (149)
- Potęga dominującej myśli (152)
- Zadbaj o swój pojazd (156)
- Jak mocne są Twoje fundamenty? (157)
- Podsumowanie (160)
- Wprowadzenie (163)
- Znaczenie narzędzi w pracy lidera sieci (164)
- Jak skutecznie zacząć - czyli 7 pierwszych kroków (169)
- Lista kontaktów - złoto biznesu (175)
- Prezentacja podstawowa (180)
- Praca z wykorzystaniem internetu (181)
- Profesjonalne szkolenie (184)
- Znaczenie systemów (187)
- Kreowanie wizerunku poprzez profesjonalny design (189)
- Podsumowanie (194)
- Wprowadzenie (195)
- Etyka w profesjonalnym marketingu sieciowym (196)
- Marketing sieciowy a problem bezrobocia (197)
- Marketing sieciowy a kryzys gospodarczy (199)
- Sposób na sukces w biznesie w niepewnych czasach (200)
- Podsumowanie (201)
- Wprowadzenie (203)
- Styl życia dzięki profesjonalnemu marketingowi sieciowemu (204)
- MLM za kilka i kilkanaście lat (205)
- Faza Shakeout (206)
O autorze (9)
1. Marketing sieciowy - czy to dobry biznes dla Ciebie? (13)
2. Jak możesz stworzyć źródło dochodu pasywnego (51)
3. Stań się liderem sieci i zacznij odnosić sukcesy (99)
4. Narzędzia pracy profesjonalnego lidera sieci (163)
5. Społeczne znaczenie marketingu sieciowego (195)
6. Perspektywy rozwoju MLM w przyszłości (203)
Motywy i korzyści wynikające z profesjonalnej działalności w marketingu sieciowym (209)
Zakończenie (232)
Oceny i opinie klientów: MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie Paweł Lenar (7) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(3)
(0)
(1)
(1)
(1)
(1)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii