Marketing żywności (ebook)(audiobook)(audiobook)

Okładka książki Marketing żywności
Okładka książki Marketing żywności

Tył okładki książki Marketing żywności

Wydawnictwo:
Wolters Kluwer
Ocena:
Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
Stron:
566
Druk:
oprawa miękka

Książka przybliża problematykę współczesnego marketingu żywności, dostarczając odpowiedzi na fundamentalne pytania, m.in. o to, jak skutecznie wprowadzać na rynek produkty stanowiące ofertę wartości i zarządzać nimi, w jaki sposób kreować markę produktu żywnościowego, jak prowadzić komunikację z aktualnymi i potencjalnymi konsumentami, jak realizować cele strategii dystrybucyjnych oraz doskonalić ofertę asortymentową produktów żywnościowych.

Szczegółowej analizie poddano następujące zagadnienia:

  • specyfika rynku żywności,
  • mechanizmy funkcjonowania i struktura,
  • wybrane aspekty zachowań konsumenckich oraz ewolucja koncepcji marketingowych,
  • charakterystyka współczesnych narzędzi marketingowych na rynku żywności produkt i marka jako oferta wartości dla konsumentów,
  • rola ceny,
  • komunikacji marketingowej oraz dystrybucji,
  • informacja rynkowa istota,
  • zakres, rodzaje i procedura badań marketingowych dotyczących marek, cen, skuteczności komunikacji marketingowej i dystrybucji.
Selling onepress.pl