Logo Design Love. Tworzenie geni...

Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona

Autor: David Airey

Ocena:
   4.8/6  Opinie  (38)
Stron: 240
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Helion
Wydawca: Helion
Cena:
54,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 10,98 zł
43,91 zł 54,89 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
54,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
43,91 zł
54,89 zł

Twórz logotypy, które rzucają na kolana!

  • Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność?
  • Gdzie szukać twórczych inspiracji?
  • Jak negocjować z klientami?

Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami.

Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt — i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
  • Proces tworzenia logo — od ołówka do PDF-a.
  • Zasady wyceniania projektów.
  • Sztuka prowadzenia rozmów z klientami.
  • Rozwiązywanie problemów z brakiem oryginalności.
  • Analiza kultowych projektów.
  • Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem.
  • Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt.
  • Tworzenie trwałych wizerunków marki w 31 praktycznych wskazówkach.
Zrób logo, które stanie się kultowe!
 

David Airey — niezależny projektant graficzny z Irlandii Północnej. Swoje umiejętności szlifował w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, po czym podjął decyzję o wyspecjalizowaniu się w projektowaniu wizerunku marki. Poświęcone projektowaniu graficznemu blogi Davida — davidairey.com, logodesignlove.com oraz identitydesigned.com — każdego miesiąca odwiedza ponad 600 tysięcy internautów. Lista klientów Davida obejmuje wiele znanych firm, takich jak Yellow Pages, Asian Development Bank, blinkbox czy BBC.

Wprowadzenie (XII)

CZĘŚĆ I ZNACZENIE WIZERUNKU MARKI

Rozdział 1. Jesteśmy otoczeni (2)

Rozdział 2. Chodzi o to, co chcesz przekazać (6)

  • Oryginalny produkt tylko z tym podpisem (7)
  • Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy (8)
  • Na oczach milionów (9)
  • Tylko za zgodą królowej (10)
  • Symbole nie znają granic (11)
  • Projektowanie wizerunku jako element języka (13)
  • O znaczeniu wizerunku marki raz jeszcze (21)

Rozdział 3. Elementy kultowych projektów (22)

  • Nie komplikuj (22)
  • Trafność (24)
  • Czerpanie z tradycji (28)
  • Wyjątkowość (29)
  • Logo powinno zapadać w pamięć (34)
  • Małe jest piękne (35)
  • Skoncentruj się na jednym aspekcie (37)
  • Siedem składników Twojego popisowego dania (38)
  • Pamiętaj, że zasady są po to, aby je łamać (39)

CZĘŚĆ II PROCES PROJEKTOWANIA

Rozdział 4. Podstawy (42)

  • Pozbądź się tremy (42)
  • Wszystko zależy od wytycznych projektu (43)
  • Gromadzenie informacji wstępnych (44)
  • Informacje szczegółowe (44)
  • Słów kilka na temat decydentów (45)
  • Daj klientowi czas na odpowiedź... (45)
  • ...dbaj jednak o to, aby dialog przebiegał zgodnie z zasadami (45)
  • Czas na zadanie domowe (46)
  • Opracowywanie wytycznych projektu (46)
  • Misja i cele kluczem do sukcesu (47)
  • Badania terenowe na ratunek (50)
  • Wcielanie w życie szczegółów ustalonych z klientem (54)
  • Wybór przymiotników zaproponowanych przez klienta (56)

Rozdział 5. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem (60)

  • Argumenty przemawiające za rebrandingiem (60)
  • Byle nie przedobrzyć (61)
  • Odpowiedź znajdziesz często w wywiadzie zogniskowanym (62)
  • Od wizerunku korporacyjnego do wizerunku bliskiego (63)
  • A może wystarczy poprawić to i owo? (66)
  • Łączenie elementów (70)
  • Nie zapomnij o manierach (71)

Rozdział 6. Wycena projektu (72)

  • Najpierw porozmawiaj, potem podaj cenę (72)

Rozdział 7. Od ołówka do PDF-a (81)

  • Mapy myślowe (81)
  • Szkicownik - rzecz absolutnie niezbędna (86)
  • Dziesiąte przykazanie (89)
  • Definiowanie ubezpieczeń (93)
  • Międzynarodowy komunikat (96)
  • Raz szybciej, raz wolniej (97)
  • Zbyt wiele pomysłów (102)
  • Czerń i biel przed kolorem (103)
  • Znaczenie kontekstu (105)
  • Pióro mocniejsze od myszy (108)

Rozdział 8. Sztuka prowadzenia rozmów (110)

  • Kontaktuj się z decydentami (111)
  • Zasada nr 1: współpracuj z osobą kontaktową (115)
  • Zasada nr 2: unikaj pośrednictwa i mediacji (117)
  • Zasada nr 3: przejmij kontrolę (119)
  • Zasada nr 4: utrzymuj zaangażowanie komitetu (121)
  • Nie zapomnij mniej obiecać, a potem przekroczyć oczekiwania (123)
  • Zapomnij o swoim ego (128)

CZĘŚĆ III NAPRZÓD

Rozdział 9. Utrzymywanie motywacji (132)

  • Nigdy nie przestawaj się uczyć (132)
  • Wyprzedzaj innych o cztery lata (134)
  • Zrób coś ważnego (134)
  • Odejdź od komputera (138)
  • Twórz dla siebie (138)
  • Stwórz coś nowego (138)
  • Pamiętaj o początkach (139)
  • Znajdź w sobie nieukojone pragnienie (140)
  • Nie przepracowuj się (140)
  • Nie ustawaj w zadawaniu pytań (144)
  • Wstań z łóżka prawą nogą i pozostań na niej (144)
  • Znajdź płaszczyznę porozumienia (144)
  • Gdy zbliża się termin (145)
  • Myśl lateralnie (151)
  • Lepiej się komunikuj (151)
  • Kontroluj swoje oczekiwania (152)
  • Nigdy nie przestawaj projektować (152)
  • Bądź szczęśliwy (152)
  • Nie wszyscy mają tyle szczęścia (153)

Rozdział 10. Odpowiedzi na Twoje pytania (154)

  • Problemy z oryginalnością pomysłów (154)
  • Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt (155)
  • Prawo do korzystania z logo (156)
  • Problemy komunikacyjne (156)
  • Jak sfinalizować transakcję (157)
  • Klienci zagraniczni (158)
  • Ile koncepcji? (158)
  • Rodzina i przyjaciele (160)
  • Poprawianie projektów (161)
  • Ramy czasowe projektów (161)
  • Badanie konkurentów klienta (162)
  • Najgorszy projekt, najgorszy klient (162)
  • Co jest czyje? (162)
  • Kontrolowanie ilości pracy (163)

Rozdział 11. 31 praktycznych porad dotyczących projektowania logo (164)

  • 1. Zadawaj klientom pytania (164)
  • 2. Myśl jasno (164)
  • 3. Przygotuj się na niespodziewane okoliczności (164)
  • 4. Logo nie musi informować o tym, czym zajmuje się firma (165)
  • 5. Symbol nie jest niezbędnym elementem logo (165)
  • 6. Jeden element zapadający w pamięć (166)
  • 7. Nie zapominaj o szkicowniku (166)
  • 8. Trendy zostaw przedstawicielom świata mody (166)
  • 9. Sięgaj po banały (167)
  • 10. Pracuj w czerni i bieli (167)
  • 11. Pamiętaj o trafności (167)
  • 12. Uważaj na koszty druku (167)
  • 13. Bądź konsekwentny (168)
  • 14. Dopasuj czcionkę do symbolu (168)
  • 15. Stosuj podpisy (168)
  • 16. Przedstaw wersję jednokolorową (168)
  • 17. Zwracaj uwagę na kontrast (168)
  • 18. Testuj wiele różnych rozmiarów (170)
  • 19. Odwróć kolorystykę (170)
  • 20. Odwróć projekt do góry nogami (170)
  • 21. Ważny jest materiał (170)
  • 22. Zastanów się nad rejestracją logo jako znaku towarowego (171)
  • 23. Nie obawiaj się błędów (171)
  • 24. Zachowaj elastyczność (171)
  • 25. Logo to nie marka (172)
  • 26. Pamiętaj, że projektowanie to proces dwukierunkowy (172)
  • 27. Zróżnicowanie to podstawa (172)
  • 28. Świadomość kulturowa (172)
  • 29. Wspomagaj rozpoznawalność (172)
  • 30. Przedstaw kontekst (173)
  • 31. Spraw, by inni się uśmiechali (173)

Rozdział 12. Logo to nie wszystko (176)

  • Pyszne marzenie (176)
  • Przyczyna i skutek (186)
  • Diabeł tkwi w szczegółach (194)
  • Szczęścia nie kupisz, ale kupisz herbatę (202)
  • Pod powierzchnią wody (206)

Dodatek A Polecana lektura (220)

INDEKS. Szukasz czegoś? (222)

Kup w zestawie:

Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona plus Photoshop dla e-commerce i social media
Cena zestawu: 77,95 zł 103.90 zł
Oszczędzasz: 25.95 zł
Do koszyka

Kup ebooki w zestawie:

Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona plus Photoshop dla e-commerce i social media
Cena zestawu: 62,18 zł 103.89 zł
Oszczędzasz: 41.71 zł
Do koszyka

Najczęściej kupowane razem:

Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona plus Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u plus Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady
Cena zestawu: 134,97 zł 158,80 zł
Oszczędzasz: 23,83 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona plus Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u plus Pracuj dla pieniędzy, projektuj dla przyjemności. Podręcznik freelancera
Cena zestawu: 114,48 zł 134,69 zł
Oszczędzasz: 20,21 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Logo Design Love. Tworzenie genialnych logotypów. Nowa odsłona
6
(14)
5
(14)
4
(2)
3
(6)
2
(2)
1
(0)

Liczba ocen: 38

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Fajna książka. Aczkolwiek spodziewałem się więcej informacji na temat projektowania loga, jedynie opisane są mapy myślowe. Ale kopiłem książkę w promocji dnia wiec nie żałuje
      Ocena : 6 

    Polecam tą książkę wszystkim którzy chcą podpatrzeć jak prawdziwy profesjonalista zajmuje się projektowaniem logo. Super spostrzeżenia i uwagi zapewne będą pomocne przy wielu projektach. Wiele porad można zastosować nie tylko w procesie projektowania loga ale i przy innych zleceniach np. współpracę z klientem.
      Ocena : 6 

    Jest tu wszystko, czego się spodziewałem po tej książce. Autor przytacza ciekawe przykłady z własnych doświadczeń. Nie ma zbędnych opisów prowadzenia projektów w jakimkolwiek programie komputerowym. Jest za to rzetelne i praktyczne podejście do tworzenia i sprzedawania określonego towaru.
      Ocena : 6 

    Bezpretensjonalnie Książka roku 2010. Konkretne opisy. Ładna oprawa i kolorowe ilustracje. Jak na razie jedna z najlepszych książek Heliona !
      Ocena : 6 

    Książka bardzo dobra. Wiele przykładów projektów wraz z historią ich powstania. Tekst przystępny, pełen wskazówek dotyczących zarówno projektowania jak i prowadzenia rozmów z klientem. Polecam.
      Ocena : 6 

    Świetna książka zarówno dla początkujących jak i doświadczonych projektantów. Porusza nie tylko kwestie projektowania znaków, ale również współpracy z klientem, planowanie procesu twórczego, wycenianie i rozliczanie zlecenia. Duża ilość przykładów z dokładnymi opisami. Przeczytałem jednym tchem wracając później wiele razy w celu odświeżenia informacji. Książki które czytamy więcej niż raz są świątyniami wiedzy.
      Ocena : 6 

    Książka Świetna!. Polecam. Autor rzeczowo i praktycznie przedstawia problemy zaczynając od badań przygotowawczych przy projektowaniu loga aż po jego stworzenie i podejście do klienta. Jest nie tylko dobrą książką, ale również dobrym pomocnikiem np przy pisaniu wyceny etc.
      Ocena : 6 

    Świetna książka, znalazłam w niej wiele inspiracji i ważnych wskazówek. Projektowanie logo to sztuka, w której pomogła i na pewno jeszcze wiele razy pomoże mi ta książka.
      Ocena : 6 

    Książka jest genialna, dowiedziałem się z niej chyba najwięcej ze wszystkich które zakupiłem do tej pory.
      Ocena : 6 

    WOW! Spodziewałem się dobrej książki, ale LOGO DESIGN LOVE to prawdziwy diament wśród bądź co bądź z reguły bardzo dobrych publikacji Helionu. Zawarte w książce informacje i wskazówki to prawdziwa "tajemna wiedza" dla każdego projektanta, który traktuje serio swoje zajęcie. Szczerze mówiąc książka jest tak dobra, że może wciągnąć nawet osoby na co dzień niezwiązane z designem - sprawdziłem osobiście na kilku znajomych. Dopełnieniem całości jest wprost rewelacyjna (na dzień 27-08-2010 chyba najlepsza ze wszystkich dotychczasowych publikacji Helionu) oprawa: full kolor, tłoczona okładka, papier kredowy. To wszystko nie byłoby jednak nic warte bez rzetelnego tłumaczenia. Na szczęście takowe jest, więc możemy cieszyć się doskonałym przewodnikiem po projektowaniu tożsamości marki w naszym rodzimym języku - to chyba pierwszy tak udany przekład publikacji tego typu! Dla Davida 10/6 za podzielenie się w tak przystępny sposób swoim bogatym doświadczeniem oraz nietuzinkową wiedzą. Dla Helionu 7/6 za extra wydanie. Dla Bartosza Sałbut 7/6 za doskonałe tłumaczenie. I love LOGO DESIGN LOVE!
      Ocena : 6 

    Bardzo dobra książka. Przyjemnie mi się czytało. Przeczytałem ją od deski do deski w niecały dzień, o nie mogłem się oderwać. Naprawdę polecam.
      Ocena : 6 

    Książka przede wszystkim dla projektantów już z doświadczeniem. Dla kogoś kto nigdy nie projektował i chce sobie zrobić logo bo go książka taniej wyjdzie to odradzam zakup. Dla osoby z poza branży będzie to lanie wody. Dla mnie to milion wskazówek.
      Ocena : 6 

    Dziś przeczytałem tę pozycję. Zgadzam się z każdą pozytywną opinią: napisaliście o tej książce wszystko. Ja dodam tylko tyle: odnośnie lania wody... są tematy, które wymagają rozwinięcia, nie da się w kilkudziesięciu punktach przedstawić praktycznych porad odnośnie projektowania logotypów. Autor uczy nas myśleć i nie podaje wyłącznie gotowych rozwiązań. Podpowiada nam jedynie jak możemy postąpić z pewnymi kwestiami poprzez anegdoty wyrwane z autopsji bądź historie innych projektantów. Dzięki takim rozwinięciom doskonale możemy sobie pewne rzeczy wyobrazić i - co najważniejsze - zrozumieć myślenie autora. To tak jak z uczuciami: można powiedzieć komuś o naszej miłości do kogoś bliskiego. Możemy o tym napisać jedno zdanie bądź napisać całą książkę. Jednak dla kogoś, kto nie ma zielonego pojęcia co to jest miłość, jedno zdanie nie znaczy absolutnie NIC. Pozdrawiam czytelników!
      Ocena : 6 

    Najlepsza książka traktująca o projektowaniu logo. Świetnie i przystępnie napisana. Doskonałe porady. To perełka wśród literatury tego tematu. Godna polecenia. Każdy projrktant powinien ją przeczytać.
      Ocena : 5 

    Bardzo dobra pozycja
      Ocena : 5 

    Świetna książka, każdy projektant winien ją mieć. Kompedium cennych wskazówek nie tylko o samym projektowaniu, ale o kontakcie z klientem. Polecam.
      Ocena : 5 

    "starzy wyjadacze" raczej niczego nowego nie znajdą, ale osoby, które zaczynają zabawę z logosami - jak najbardziej :)
      Ocena : 5 

    Książka Logo Design Love jest bardzo ciekawą lekturą dla młodych grafików, którzy poszukują inspiracji przy projektowaniu logo. Jest w niej wiele ciekawych przykładów naprawdę genialnych projektów logo i różnego rodzaju grafiki. Polecam, warto ją mieć w swojej biblioteczce.
      Ocena : 5 

    Jeżeli myślisz o wykonaniu logo dla twojej firmy to polecam tą pozycję. Autor opisał, na co zwrócić uwagę, czego się wystrzegać. Dodatkowo w książce znajdziesz informacje, gdy będziesz chciał się zająć zawodowo tworzeniem logotypów. Dla mnie osobiście znalazłem tam wiele wskazówek w celu stworzenia logo dla mojej małej firmy.
      Ocena : 5 

    Książka dosłownie otwiera oczy i inspiruje. Świetne przykłady.
      Ocena : 5 

    świetne źródło inspiracji oraz informacji. Dla ludzi którzy co kol wiek maja wspólnego z ta dziedzina obowiązkowo!
      Ocena : 5 

    Świetna książka, przyjemnie i poczytnie napisana. Zawiera wiele praktycznych przykładów logotypów, dzięki czemu łatwiej się uczy teorii. Bardzo dobrze opisuje proces tworzenia grafiki, zawiera odpowiedzi na porządną większość pytań na ten temat.
      Ocena : 5 

    Książka bardzo dobra, spełniła moje oczekiwania i jestem zadowolony z jej zawartości. Bardzo ładnie wydana. Dużo projektów logotypów autora, porady poparte życiowymi przykładami, co pomaga zrozumieć autora. Ciężko się do czegoś przyczepić... może brakuje mi tylko rozdziału w którym autor by spróbował opisać jeden projekt od samego początku rozmów z klientem, przez ustalenia, kolejne wersje, aż do ostatecznej wersji zatwierdzonej przez klienta. Ale ogólnie super pozycja.
      Ocena : 5 

    Przyjemnym językiem napisana, absolutne "must read" przed przystąpieniem do zabaw z logotypem, dla designerów już robiących loga może bardziej jako inspiracja niż źródło wiedzy, brak też informacji technicznych o procesie tworzenia logo.
      Ocena : 5 

    Jednym słowem genialna, w 100% praktyczny zbiór porad ! Trafne uwagi i spostrzeżenia autora podczas pracy z klientami będą pomocne w trakcie zadań webmasterskich. Idealne uzupełnia wiedzę jeśli jesteś po lub w trakcie lektury książki o budowie szablonów np. dla Joomla! , także wyd. Helion. Takich autorów chcemy czytać !
      Ocena : 5 

    Książka uczy tego czego w szkołach się nie dowiesz - jak sprzedać swój projekt i jak radzić sobie z trudnymi klientami. Do tego dobre przykłady projektowe od pomysłu do realizacji. Podstawowa pozycja dla każdego projektanta. Autorom negatywnych opinii proponuję zmienić branżę.
      Ocena : 5 

    Na wstępie jestem laikiem - wygrałem tą książke więc ją szybciutko z ciekawości przeczytałem. Bardzo dobra jakość wydruku książki, dobry papier, kolorowa. Wydaje mi się że jest bardzo dobrym zebraniem informacji jak prawidłowo grafik powinien prowadzić projekt brandingowy z klientem. A propo wskazówek stricte do projektowania to czuje niedosyt ;))
      Ocena : 5 

    Na wstępie jestem laikiem - wygrałem tą książke więc ją szybciutko z ciekawości przeczytałem. Bardzo dobra jakość wydruku książki, dobry papier, kolorowa. Wydaje mi się że jest bardzo dobrym zebraniem informacji jak prawidłowo grafik powinien prowadzić projekt brandingowy z klientem. A propo wskazówek stricte do projektowania to czuje niedosyt ;))
      Ocena : 4 

    Na polskim rynku brakuje tego rodzaju książek. Książka przybliża rozumienie i znaczenie logo dla firmy. Procesu tworzenia logo itp. Wystarczy obejrzeć strony internetowe polskich i zagranicznych firm i zobaczyć, że są jeszcze duże różnice na niekorzyść naszych firm. Książkę szczególnie polecam wszystkim, którzy prowadzą działalność gospodarczą.
      Ocena : 4 

    Książka, którą czyta się bardzo fajnie i szybko, można znaleźć tam inspiracje nie tylko do stworzenie logotypu. Są w niej zawarte właściwie podstawy, chyba bardziej przyda się tym, którzy przygodę z projektowanie dopiero zaczynają (tak jak ja), gdyby autor chciał szczegółowo opisywać tworzenie logotypów musiałby napisać kilka tomów. Jak dla mnie, książka warta zakupu (dla początkujących).
      Ocena : 3 

    Jestem rozczarowany, mogłem to przejrzeć w empiku i dać sobie spokój. Jeżeli ktoś szuka czegoś poważnego, na temat typografi, kolorystyki itp. logotypów to nie ta pozycja.
      Ocena : 3 

    Książka napisana ciekawie, lekko się ją czyta, dużo obrazków. Problem w tym że to nie jest poradnik jak tworzyć logo, a coś w rodzaju autobiografii. Dowiesz się kilku ciekawostek i na tym koniec. Zawarte w książce przykładowe loga nie posiadają/mają szczątkowe opisy dlaczego logo powstało takie, a nie inne. Opisano jedynie wyrywki z pracy autora, "konkretnych" konkretów wręcz jest brak.
      Ocena : 3 

    A ja poczułam się rozczarowana tą książką, oczekiwałam bardziej praktycznej książki, a otrzymałam przedstawienie wielu logo i lania wody na wielu stronach.
      Ocena : 3 

    Niestety, ale nie rozumiem tych pozytywnych opinii. Moim zdaniem są wysoce przesadzone. Książka jest przeciętna. Jako ciekawostka, do przeczytania w jeden wieczór jest ok, ale nie dowiemy się z niej niczego ciekawego. Ot, przeczytać i oddać/sprzedać. Wojciech Gąsiewski
      Ocena : 3 

    Zdecydowanie przereklamowana, faktycznie ładnie wydana ale oprawa i ilustracje to chyba najmocniejsze strona tej książki. Zupełnie nie podzielamy zachwytów z poprzednich recenzji. Osoba z średnim doświadczenie w projektowaniu nie powinna się spodziewać zbyt wiele po tej książce...
      Ocena : 3 

    Książka nie przypadła mi do gustu. Pokazuje przykłady kilku osób, opisuje co to wyraża, leje wodę, wznieca się nie wiadomo czym po kilka razy... Jest w tej książce parę przydatnych porad no ale... brakuje jej czegoś więcej. Niby jest jak się obchodzić z klientem, opis map myśli, co z czym można z co nie no ale... spodziewałem się więcej po tej książce, co wniosłoby coś nowego i świeżego w moje umiejętności. Nic się z niej nie nauczyłem, tylko poczytałem i popatrzyłem na kolorowe obrazki. Chciałbym, aby książka o LOGO napisała mi jasno kierunki i zasady których mam się trzymać, przedstawiła kwestie prawne, opisała dokładnie techniki pracy logodesignerów (a nie jeden jedyny przykład o kościele), przedstawiła świetne prace i pokazała drogę od rozmowy z klientem aż do stworzenia istnego dzieła. Na loga to sobie mogę popatrzeć codziennie w sklepie, nie muszę wydawać tyle kasy na książkę. No ale jednak parę porad było okay wiec książkę oceniam jako przeciętna.
      Ocena : 2 

    Jeśli skusił Cię opis książki to w większości przypadków poczujesz się rozczarowany. Książka ta nie pozwoli Ci zrozumieć, jak robić lepsze LOGA. Przeczytałem od początku do końca i uważam że nie tylko straciłem pieniądze, ale i czas. 3/4 książki to po prostu biografia autora. Co robił, z kim i dla kogo.
      Ocena : 2 

    Choć kupiłam tą książkę w promocji, to i tak uważam, że nie jest warta swojej ceny. Za mało konkretów, za dużo biografii kogoś, kto chce się pochwalić ile to zrobił logotypów, jakie są jego refleksje na temat prowadzenia biznesu, ile na tym zyskał, a ile stracił. Nie można tej książki nazwać podręcznikiem i nie można się z niej nauczyć tworzenia logotypów, a na szukanie inspiracji... wg mnie szkoda pieniędzy. Lektura na jeden wieczór, która niczego nie wnosi.
    płatności onepress.pl