Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
- Autor:
- Dave Kerpen
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Onepress
- Ocena:
- Bądź pierwszym, który oceni tę książkę
- Stron:
- 256
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku
Zostań najpopularniejszą osobą w sieci!
Wychodzisz wieczorem do baru - pusto. Idziesz na lunch do ulubionej restauracji - też nie ma tłumów. Gdzie są wszyscy? Nie wiesz? Na Facebooku!
Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz… firmy. Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjęcia są interesujący i zabawni, prawda?
Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty.
Bądź lubiany:
- słuchaj uważnie,
- bądź transparentny,
- odpowiadaj ludziom,
- bądź autentyczny,
- opowiadaj świetne historie.
Dave Kerpen jest współzałożycielem i dyrektorem generalnym Likeable Media, firmy uhonorowanej wieloma nagrodami, a zajmującej się mediami społecznościowymi i marketingiem szeptanym.
Wybrane bestsellery
-
Jeśli chcesz wiedzieć, dlaczego tak się dzieje, i wydeptać sobie ścieżkę na sam szczyt, sprawdź, jak poprawić swoje relacje z innymi. Ta książka Ci w tym pomoże. Znajdziesz tu konkretne wskazówki dotyczące pielęgnowania autentycznych, owocnych relacji z innymi ludźmi. Dowiesz się, jak ich uważnie...
Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi Dobre relacje - klucz do sukcesu. Jak współcześnie zjednywać sobie ludzi
(19.95 zł najniższa cena z 30 dni)14.90 zł
39.90 zł(-63%) -
Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo przekształcić nieskończone zasoby internetu w spójny, mający sens artykuł, właśnie nadeszła. ChatGPT jest powszechnie przedstawiany jako bat na copywriterów. W kilka sekund, szybko i sprawnie robi to, co człowiek...
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo
(34.85 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie spr...(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)
47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym...
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni”, chociaż „naukowiec” brzmi neutralnie? Zastanawiasz się, o co w ogóle chodzi feministkom – przecież o dyskryminacji może i można było mówić w XIX wieku, ale nie teraz? Albo odwrotnie – nie rozumiesz, dlaczego wciąż niektóre z...
Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu Różnorodne. O prawdziwym wizerunku kobiet nie tylko w marketingu
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%) -
Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta, czyli tego, kto rzeczywiście ją żywi. To jego decyzje zakupowe: kupić – nie kupić, wrócić po kolejne towary lub usługi – nie wrócić, decydują o przyszłości Twojego biznesu. W zglobalizowanym, cyfrowym św...
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie II poszerzone
(46.20 zł najniższa cena z 30 dni)46.20 zł
77.00 zł(-40%) -
Oto zwięzły i praktyczny przewodnik po usłudze GA4 i jej integracji z chmurą. Szczególnie skorzystają z niego analitycy danych, biznesu i marketingu. Opisano tu wszystkie istotne kwestie dotyczące tego nowego, potężnego modelu analitycznego. Szczególną uwagę poświęcono bardziej zaawansowanym funk...
Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów Google Analytics od podstaw. Analiza wpływu biznesowego i wyznaczanie trendów
(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą mieli szansę się o Tobie dowiedzieć. Poznać Twojego bloga. Trafić na Twoje wpisy...(41.40 zł najniższa cena z 30 dni)
41.40 zł
69.00 zł(-40%) -
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Cons...
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości Marketing i analityka biznesowa dla początkujących. Poznaj najważniejsze narzędzia i wykorzystaj ich możliwości
(34.20 zł najniższa cena z 30 dni)34.20 zł
57.00 zł(-40%)
Ebooka "Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Z życia książek Przemek OpłockiRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Co zrobić by klienci Cię polubili?
Social media to Eldorado dla marketerów. Dystans między klientem, a produktem/usługą zmniejszył się do kliknięcia na smartfonie lub laptopie. Szybki dostęp do rzeszy konsumentów i łatwość dostarczenia informacji nie oznacza jednak, że banalnym zadaniem jest zostanie królem Facebook’a, Twittera czy Tumblr’a.
Generalnie książkę da się podsumować hasłem: Bądź lubiany. Rozwijając to warto zacytować autora: „Słuchaj uważnie, bądź transparentny, odpowiadaj ludziom, bądź autentyczny i opowiadaj świetne historie”. Wydaje się to proste i banalne. Dlaczego więc wciąż firmy korzystając z mediów społecznościowych popełniają błędy w stylu: brak określenia grupy docelowej, nachalne komunikaty, kasowanie negatywnych komentarzy lub ich ignorowanie, brak koordynacji z pozostałymi kanałami czy brak angażowania klientów?
Dave Kerpen dzieli się z czytelnikiem wiedzą z zakresu mediów społecznościowych i marketingu szeptanego. „Lubię to” zawiera kilkanaście pogrupowanych porad dotyczących budowania relacji z klientami i zarządzania treścią. W szeroko omawianym Facebook’u równie łatwo wypłynąć i stać się gwiazdą, jak i zatonąć w oceanie informacji. Oddany i zaangażowany klient nie tylko kliknie przycisk „lubię to” czy nawet kupi produkt. On zacznie opowiadać o tym znajomym i rodzinie, a to jest największa i najbardziej opłacalna nagroda. -
Recenzja: trendbiz.pl Marcin PietraszekRecenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Książka Dave’a Kerpena „Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku” otwiera oczy na to, jak duże możliwości media społecznościowe dają firmom – nawet tym najmniejszym. Aby jednak na tym skorzystać, porady autora trzeba naprawdę wziąć sobie do serca.
Podchodziłem do tej książki sceptycznie, obawiając się, że znajdę w niej coś w rodzaju instrukcji obsługi Facebooka, a więc zbiór rad z rodzaju oczywistych, które przydać mogą się jedynie komuś, kto pojęcie „social media” zna tylko z gazet (drukowanych, bo internetu nie używa). Na szczęście się myliłem.
Warto sięgnąć po tę książkę z otwartym umysłem, nie rezygnując z fragmentów o charakterze instrukcji, bo powiedzmy sobie szczerze, takie też tu występują. Jednak wbrew pozorom, także w nich można znaleźć ciekawe informacje. Ale to, co najcenniejsze, to podparte przykładami podpowiedzi, w jaki sposób wykorzystać moc Facebooka, by niskim kosztem przeprowadzić skuteczne działania marketingowe.
Dave Kerpen wie, o czym pisze, ponieważ sukces swojej firmy oparł właśnie na mediach społecznościowych. Jest on współzałożycielem oraz dyrektorem generalnym Likeable Media – firmy, która stoi za sukcesem marketingowym wielu amerykańskich (głównie małych i średnich) przedsiębiorstw. Zarówno jego własny majątek, jak i majątki jego klientów, to w dużej mierze zasługa umiejętnego korzystania z Facebooka. Warto więc posłuchać, co ma do powiedzenia.
Social media to sprawa strategiczna
Facebook nie jest medium takim samym jak inne, dlatego nie sprawdzi się, jeśli będziemy z niego korzystali tak, jak z narzędzia do emitowania reklam. Sprawą oczywistą (choć niestety wciąż nie dla wszystkich) jest to, że fanów w mediach społecznościowych trzeba angażować, a więc dopytywać, zachęcać do wyrażania opinii. Suche komunikaty należy zastąpić różnorodnymi przekazami – zdjęciami, filmami, konkursami, testami. Im większa różnorodność, tym lepiej. Ale to, co wydaje się kluczowe, to bycie autentycznym i transparentnym.
Stosunkowo łatwo wynająć specjalistę social media i powiedzieć mu, żeby wrzucał „fajne treści”, zdobywał lajki i komentarze. Znacznie trudniej sprawić, by działalność na Facebooku została niejako wpisana w DNA firmy. A to konieczne, jeśli chcemy naprawdę odnosić korzyści. W mediach społecznościowych nie ma mowy o niejasnych promocjach, o ignorowaniu głosów pojedynczych niezadowolonych osób, o odsyłaniu do oficjalnych komunikatów firmy.
Fan z Facebooka musi otrzymać oficjalną, prawdziwą i pozytywną odpowiedź na swoje wątpliwości w ciągu kilku minut od ich zgłoszenia. Jeśli potencjalni klienci wspólnie organizują się wokół jakiegoś pomysłu, firma powinna się do niego odnieść nawet, jeśli wydaje się to sprawą o marginalnym znaczeniu itd.
Sprzedawaj dzięki emocjom!
Kerpen wprost porusza także sprawę zysków osiąganych przez firmy dzięki mediom społecznościowym. I podaje wiele ciekawych przykładów świadczących o tym, że to nie mrzonki! Za pomocą Facebooka naprawdę można dziś sprzedawać!
Słabo jednak sprawdzają się dedykowane w tym celu aplikacje sklepowe. Facebook wpływa na sprzedaż w zupełnie inny sposób – pozwala zgromadzić wokół marki tysiące obserwatorów, którzy dzięki pozytywnym kontaktom z firmą, w przyszłości mogą stać się jej bardzo lojalnymi klientami. Najczęściej aktywność w social mediach przekłada się na rozwój organiczny, rozłożony w czasie. Ale bywa i tak, że jedna głośna akcja może napędzić firmie setki, a nawet tysiące klientów!
Zróbmy jednak ważne zastrzeżenie. Ktoś, kto chce sprzedawać dzięki Facebookowi, nie osiągnie tego celu, jeśli nie będzie potrafił działać w sposób szybki, przejrzysty i przyjazny klientom. W mediach społecznościowych nie rządzą liczby, ale emocje. I właśnie zrozumienie tego jest chyba najważniejszym kluczem do sukcesu.
Kerpen podsumowuje swoje propozycje w pięciu punktach:
- słuchaj uważnie
- bądź transparentny
- odpowiadaj ludziom
- bądź autentyczny
- opowiadaj świetne historie.
Aby robić biznes z wykorzystaniem mediów społecznościowych, musisz mocno zaangażować się w przestrzeganie każdego z tych punktów. Jeśli odpuścisz sobie choćby jeden z nich, dla fanów z Facebooka będziesz skończony. A przecież w samej Polsce Facebook ma już ponad 10 mln użytkowników. Czy stać Cię na to, aby zignorować 1/4 populacji Polski? Jeśli nie, zainteresuj się tą książką. -
Recenzja: psychologia-spoleczna.pl Katarzyna Maruszewska, 2013-07-02Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Na początku byli Adam i Ewa. Ewa powiedziała do Adama : „Spróbuj tego jabłka”. Mało kto z nas wie, że była to pierwsza marketingowa interakcja w dziejach ludzkości. Relacja jest i była prostym i skutecznym sposobem na zakończenie udanej transakcji.
Wyobraź sobie, że boli Cię ząb. O ile nie posiadasz swojego zaufanego stomatologa, szukasz dentysty, który uśmierzy twoje cierpienie. Wpisujesz w wyszukiwarkę Google: „dentyści” z danego regionu. Pojawiająca się wysoka ilość wyników nie rozwiązuje sprawy, a raczej oddala Cię od rozwiązania. Jak znaleźć tego najlepszego dentystę? Czy naprawdę chcesz powierzyć swój bolący ząb komuś zupełnie obcemu?
Przychodzi Ci do głowy inny pomysł: te same słowa wyszukujesz na Facebooku. Na górze listy pojawia się stomatolog, obok którego widnieje informacja, że trzech twoich znajomych to lubi. Nagle wszystko staje się proste, wiesz już kogo masz wybrać. Tego rodzaju scenariusz nie odzwierciedla jeszcze powszechnego zjawiska, ale jest to tylko kwestia czasu. Po co mamy w ogóle wybierać produkt czy usługę w oparciu o reklamy, czy nie lepiej zaufać swoim znajomym?
Marketing szeptany był zawsze uważany za najczystszą i najlepszą formę reklamy, a media społecznościowe potwierdziły to na wiele sposobów. Ludzie lubią dzielić się informacjami i czuć więź z innymi osobami, firmami, które lubią i którym ufają.
W książce „Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku” znajdziesz proste zasady korzystania z mediów społecznościowych oraz proste i najważniejsze narzędzia w marketingu i reklamie. Praktyczny przewodnik przygotuję Cię do zaistnienia na portalach społecznościowych. Musisz to polubić.
Szczegóły książki
- Tytuł oryginału:
- Likeable Social Media: How to Delight Your Customers, Create an Irresistible Brand, and Be Generally Amazing on Facebook
- Tłumaczenie:
- Marcin Machnik
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-4813-9, 9788324648139
- Data wydania książki drukowanej:
- 2013-05-24
- ISBN Ebooka:
- 978-83-283-0167-2, 9788328301672
- Data wydania ebooka:
- 2015-03-02 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 9272
- Rozmiar pliku Pdf:
- 3.7MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 4.1MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 8.5MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
Marketing
Social Media
Spis treści książki
Podziękowania (7)
Wprowadzenie (11)
Rozdział 1. Po pierwsze, słuchaj i nigdy nie przestawaj słuchać (21)
Rozdział 2. Znacznie precyzyjniej niż "kobiety 25 - 54". Określ odbiorców lepiej niż kiedykolwiek wcześniej (33)
Rozdział 3. Myśl - i zachowuj się - tak jak Twój klient (47)
Rozdział 4. Zachęć swoich klientów, aby zostali Twoimi pierwszymi fanami (61)
Rozdział 5. Angażuj. Twórz prawdziwe dialogi z klientami oraz między klientami (75)
Rozdział 6. Odpowiadaj od razu na wszystkie negatywne komentarze (85)
Rozdział 7. Odpowiadaj także na pozytywne komentarze (95)
Rozdział 8. Bądź autentyczny (105)
Rozdział 9. Bądź uczciwy i transparentny (117)
Rozdział 10. Czy powinno się zadawać mnóstwo pytań? (127)
Rozdział 11. Oferuj coś wartościowego (tak, za darmo!) (137)
Rozdział 12. Publikuj historie (to Twoja społecznościowa waluta!) (149)
Rozdział 13. Zainspiruj klientów, aby podzielili się swoimi historiami (161)
Rozdział 14. Uwzględnij media społecznościowe we wszystkich doświadczeniach klienta (173)
Rozdział 15. Zwiększ swoje wpływy za pomocą reklam w sieciach społecznościowych (183)
Rozdział 16. Przyznaj, gdy coś schrzanisz, a potem wykorzystaj swoje błędy (195)
Rozdział 17. Konsekwentnie wzbudzaj ekscytację, zaskoczenie i zachwyt (205)
Rozdział 18. Nie sprzedawaj! Zadbaj jedynie o to, aby kupowanie było łatwe i atrakcyjne (215)
Podsumowanie. Po prostu bądź lubiany (225)
Dodatek A. Krótki przewodnik po najważniejszych sieciach społecznościowych (229)
O autorze (255)
Onepress - inne książki
-
Żyjemy w świecie, w którym realne kompetencje, czyli posiadane przez nas wiedza, doświadczenie i umiejętności, są zaledwie wstępem, podglebiem sukcesu. Jeśli zostaną dostrzeżone i nagrodzone bez dodatkowego zaangażowania z naszej strony, to super. Niestety, to się nieczęsto zdarza. Dużo częstsza ...
Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji Dlaczego Twój sąsiad zarabia więcej od Ciebie i jak temu zaradzić. Czyli o sztuce autoprezentacji
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Retoryka to sztuka budowania artystycznej, perswazyjnej wypowiedzi, a także wiedza o właściwej komunikacji między autorem treści i jej odbiorcami. W starożytności uważana była za jeden z filarów kultury. W średniowieczu nauczano jej w szkołach. Aż do XIX wieku uważano za niezbędny element wykszta...
Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać Szkoła retoryki. Jak przekonująco przemawiać, dyskutować i pisać
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ic...
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka zawiera niepublikowane dotychczas transkrypcje sześciu wykładów wygłoszonych przez Napoleona Hilla w Los Angeles w 1947 roku. Znajdziesz w nich skarbnicę mądrości pozwalającej odmienić swoje życie, a także omówienie pozytywnego wpływu osób, które wspierały i inspirowały Napoleona Hilla...
Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla Siła pozytywnego wpływu. Ludzie, którzy ukształtowali filozofię Napoleona Hilla
(26.94 zł najniższa cena z 30 dni)26.94 zł
44.90 zł(-40%) -
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umi...
Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji Siła samodyscypliny. O panowaniu nad sobą w każdej sytuacji
(35.40 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Rozmowa o pensji należy do tych, do których nikt nas nie przygotowuje. Ani w domu, ani w szkole, ani na studiach ― nawet ekonomicznych ― nie skupiamy się na tym, co naprawdę potrafimy i jak wyceniamy swoje umiejętności. Często nie wiemy nawet, jaka miesięczna kwota wynagrodzenia byłab...
Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać? Wynagrodzenie odczarowane. Skąd się bierze płaca i ile mogę zarabiać?
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Czy wiesz, czym są ETF-y (z ang. exchange traded funds)? Tym akronimem, coraz popularniejszym w świecie finansów, określa się produkty, które można umieścić między tradycyjnymi funduszami inwestycyjnymi a akcjami. Z roku na rok rośnie grono zwolenników ETF-ów ― zarówno za granicą, jak i w P...
ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz globalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora
(47.40 zł najniższa cena z 30 dni)47.40 zł
79.00 zł(-40%) -
Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą cechują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i na świecie jest złożone, bardzo niejednoznaczne ― o wiele bardziej, niż miało to miejsce jeszcze trzydzieści, dwadzieścia, a nawet dziesięć lat temu. Dlate...
Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw Modelowanie procesów biznesowych. BPMN 2.0 od podstaw
(32.94 zł najniższa cena z 30 dni)32.94 zł
54.90 zł(-40%) -
I właśnie z myślą o takich osobach powstała ta książka. To zestaw starannie wybranych, najskuteczniejszych metod polepszania osobistych wyników. Techniki zostały przetestowane na tysiącach klientów coachingu i zaowocowały imponującymi sukcesami, które nierzadko przyniosły radykalną zmianę życia. ...
Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu Jedyny taki coach. Sekretny system przełamywania barier na drodze do sukcesu
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%)
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku Dave Kerpen (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.