Konwersja w e-commerce
- Wydawnictwo:
- SELF-PUBLISHER
- Ocena:
- Stron:
- 316
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
ePubMobi
Opis książki: Konwersja w e-commerce
O tym, jak pozyskiwać ruch do e-biznesu i jak w skuteczny sposób zamieniać go na zamówienia! Jak na każdym kroku optymalizować ten proces – tak, by odsetek liczby klientów do odwiedzających użytkowników rósł w szybkim tempie i żeby cały czas zwiększać wartość wirtualnych koszyków.
To w naszej ocenie najbardziej aktualne i obszerne (niemal 320 stron!) źródło informacji na tematy najbardziej pożądane przez właścicieli sklepów internetowych.
Praktyczny poradnik w wygodnym formacie
Poznasz najlepsze sposoby na zwiększenie przychodów i zysków e-sklepu!
Jeżeli chcesz zwiększyć zyski ze sprzedaży w sieci, koniecznie powinieneś zapoznać się z “Konwersją w ecommerce”. Na książkę składa się 13 rozdziałów praktycznej i aktualnej wiedzy dotyczącej prowadzenia i rozwijania sklepu internetowego. Jest to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy zdali już sobie sprawę z tego, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie oraz szukają prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż. W książce zostały opisane także zagadnienia związane z analizą ruchu oraz promocji w internecie ze szczególnym uwzględnieniem witryn typu e-commerce.
Dzięki książce dowiesz się m.in.:
- Jak zwiększyć konwersję - jak ją mierzyć w kontekście prowadzenia własnego biznesu online, jakie czynniki on-site i zewnętrzne off-site mają wpływ na współczynnik konwersji, jakie działania podejmować w celu zwiększenia sprzedaży.
- Jak ulepszyć e-sklep - jakie funkcje i moduły mogą zwiększyć konwersje w Twoim sklepie, jak dzięki umiejętnemu doborowi narzędzi poprawić wizerunek i sprzedaż w sklepie.
- Jak analizować e-biznes - jak wykorzystywać popularne narzędzia analityki webowej do analizy skuteczności sprzedaży oraz działań marketingowych. Poznasz najważniejsze raporty analityczne niezbędne w analizie własnego biznesu .
Każdy, kto:
- Już wie, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie.
- Szuka prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż.
- Chce uzyskać skondensowaną wiedzę, której zastosowanie przyniesie duży zwrot z inwestycji!
Po przeczytaniu „Konwersji w e-commerce” będziesz mieć głowę pełną sprawdzonych technik i metod, których wdrożenie pozwoli Ci być o krok przed konkurencją i po prostu więcej zarabiać.
Praktycy związanych z branżą e-commerce już od ponad 10 lat
Nasza książka ma na celu przedstawić najważniejsze kwestie związane z optymalizacją e-commerce oraz reklamą sklepu internetowego, dzięki czemu zarządzający będą mogli zminimalizować ryzyko i zbudować przewagę nad konkurencją. Za jej napisanie odpowiadają:
Sebastian Suma - współwłaściciel firmy NetArch zajmującą się w projektowaniem systemów e-commerce, portali internetowych oraz marketingiem w wyszukiwarkach. Dyrektor Zarządzający marką SEMPAI, specjalizującą się w działaniach SEO/SEM. Wykładowca marketingu internetowego na studiach podyplomowych Politechniki Białostockiej. Fan nowych technologii i analityki webowej. Sempai - agencja SEM działająca w obszarze marketingu w wyszukiwarkach internetowych oraz analityki webowej. Jako certyfikowany Partner Google specjalizuje się w obsłudze sklepów internetowych w zakresie marketingu konwersji.
Łukasz Plutecki - współwłaściciel firmy NetArch, specjalizującej się we wdrożeniach systemów e-commerce oraz marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Od 2011 zarządza rozwojem systemu AtomStore. Autor wielu artykułów między innymi w serwisie eKomercyjnie.pl, współautor książek “E-Commerce Manager” oraz “Sklep internetowy od A do Z”. Prowadzi także bloga o e-commerce pod adresem www.plutecki.net. Atomstore - platforma e-commerce klasy premium, która pozwala budować dedykowane sklepy internetowe oraz systemy B2B. Firma oferuje kompleksowe wdrożenia od A do Z, sklepy mobilne w technologii responsive web design, integracje z programami Comarch Optima, XL, WF-Mag, Subiekt.
Krzysztof Bartnik - redaktor naczelny eKomercyjnie.pl, prezes zarządu eKomercyjnie Sp. z o.o., który z polską branżą e-commerce jest aktywnie związany od ponad 10 lat. Na początku pracownik jednego z największych w 2006 roku sklepów internetowych (Vivid. pl), zaś w latach 2007-2010 project manager w portalu o2.pl (obecnie Grupa Wirtualna Polska), gdzie odpowiadał za szybki rozwój porównywarki cen Radar. pl oraz platformy sklepowej otwarte24.pl. Były właściciel kilku sklepów internetowych (4play.pl, GameClub.pl), który w praktyce sprawdził jak wygląda ich prowadzenie. Obecnie autor wielu poradników dla e-przedsiębiorców i konsultant doradzający sprzedawcom, jak najlepiej rozpocząć przygodę z e-handlem, jak optymalizować działanie sklepu internetowego oraz jak dynamicznie zwiększać przychody i zyski w firmach e-commerce.
Pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy zdali już sobie sprawę z tego, że zarabianie na sklepie internetowym nie jest tak proste, jak jego założenie oraz szukają prostych, ale skutecznych rozwiązań optymalizujących sklep i zwiększających sprzedaż.
Wybrane bestsellery
- inne książki
Dzieki opcji "Druk na żądanie" do sprzedaży wracają tytuły Grupy Helion, które cieszyły sie dużym zainteresowaniem, a których nakład został wyprzedany.
Dla naszych Czytelników wydrukowaliśmy dodatkową pulę egzemplarzy w technice druku cyfrowego.
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Druk na żądanie":
- usługa obejmuje tylko widoczną poniżej listę tytułów, którą na bieżąco aktualizujemy;
- cena książki może być wyższa od początkowej ceny detalicznej, co jest spowodowane kosztami druku cyfrowego (wyższymi niż koszty tradycyjnego druku offsetowego). Obowiązująca cena jest zawsze podawana na stronie WWW książki;
- zawartość książki wraz z dodatkami (płyta CD, DVD) odpowiada jej pierwotnemu wydaniu i jest w pełni komplementarna;
- usługa nie obejmuje książek w kolorze.
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka, którą chcesz zamówić pochodzi z końcówki nakładu. Oznacza to, że mogą się pojawić drobne defekty (otarcia, rysy, zagięcia).
Co powinieneś wiedzieć o usłudze "Końcówka nakładu":
- usługa obejmuje tylko książki oznaczone tagiem "Końcówka nakładu";
- wady o których mowa powyżej nie podlegają reklamacji;
Masz pytanie o konkretny tytuł? Napisz do nas: sklep[at]helion.pl.
Książka drukowana
Oceny i opinie klientów: Konwersja w e-commerce Sebastian Suma, Łukasz Plutecki, Krzysztof Bartnik (0) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.