Jesteś start-upem. Buduj swoją p...

Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo

Autorzy: ,

Ocena:
   5/6  Opinie  (2)
Stron: 248
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
39,90 zł
Cena promocyjna: Oszczędzasz: 7,98 zł
31,92 zł 39,90 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
39,90 zł
eBook
Pdf ePub Mobi
31,92 zł
39,90 zł

Jak zostać dyrektorem generalnym własnej kariery?

Współczesny rynek pracy to prawdziwa rzeź niewiniątek. Coraz trudniej wyróżnić się w tłumie i przekonać potencjalnych pracodawców, że jesteś kandydatem doskonałym. Jakim cudem w tak nieprzyjaznym środowisku można zwiększyć tempo rozwoju kariery zawodowej? To proste - wykaż się przedsiębiorczością i zarządzaj swoją karierą tak, jak zarządza się startupem, a wkrótce staniesz się najatrakcyjniejszym kąskiem na rynku.

Pamiętaj - to nie jest książka o szukaniu pracy. Nie znajdziesz tu wskazówek, jak tworzyć CV, ani sztuczek przydatnych na rozmowach kwalifikacyjnych. Zamiast tego poznasz strategie, które pomogą Ci rozbudować sieć kontaktów, zdobyć przewagę konkurencyjną i wychwycić najlepsze okazje do rozwoju zawodowego. Nauczysz się też pozyskiwać dane i informacje, dzięki którym podejmiesz najlepsze decyzje zawodowe, a przede wszystkim przetrwasz, rozkwitniesz i zrealizujesz najśmielsze plany zawodowe. Gotowy na przejęcie kontroli nad przyszłością?



Reid Hoffman - to znany na całym świecie przedsiębiorca i inwestor. Jest współzałożycielem i prezesem LinkedIn, największej sieci kontaktów zawodowych, obejmującej ponad 100 milionów użytkowników. Wcześniej piastował stanowisko wiceprezesa i znajdował się w gronie współzałożycieli firmy PayPal. Jest też partnerem w firmie Greylock, jednej z najważniejszych firm inwestycyjnych w Dolinie Krzemowej.

Ben Casnocha - to wielokrotnie nagradzany przedsiębiorca i dziennikarz. Pisze dla „Newsweeka”, pojawia się na antenie CNN, występuje w „Early Show” oraz na antenie CNBC. „BusinessWeek” zaliczył go do grona najlepszych młodych przedsiębiorców Ameryki.

1. Każdy człowiek jest przedsiębiorcą (11)

  • Nowy świat pracy (14)
  • Dlaczego jesteś startupem? (18)
  • Dlaczego my? (19)
  • Skąd ta pilność? (22)
    • Ze stu do zera (24)
    • Detroit można znaleźć wszędzie (26)
  • Droga w przyszłość (28)
    • Ty jako startup. Nastawienie typu "permanentna wersja beta" (30)
    • Jesteś startupem - podstawowe kompetencje (32)
2. Budowanie przewagi konkurencyjnej (37)

  • Trzy elementy układanki jako wyznacznik Twojego kierunku i przewagi konkurencyjnej (42)
    • Twoje zasoby (42)
    • Twoje aspiracje i wartości (45)
    • Rzeczywistość rynkowa (47)
  • Dopasowanie elementów (49)
    • Każda przewaga ma charakter lokalny - należy sobie wyznaczać cele stanowiące przedmiot mniejszego zainteresowania (52)
3. Plan zakładający dostosowywanie się (59)

  • Adaptacyjny startup, adaptacyjna kariera zawodowa (64)
  • Planowanie ABZ (69)
  • Plan A: prawie gotów - cel - pal, cel - pal, cel - pal... (76)
  • Plan B: zwrot na podstawie zdobytej wiedzy (79)
    • Zwrot wykonuje się po to, aby wykorzystać okazję lub uniknąć pułapki (82)
    • Zwrot należy wykonać do przyległej niszy, do sfery odmiennej, ale pokrewnej (86)
    • Zwrotu należy dokonywać na boku (86)
  • Plan Z: ostatnia deska ratunku i przegrupowanie sił (87)
4. Ważna sieć kontaktów (93)

    • Jamy (ja do potęgi my), czyli Ty i Twój zespół (97)
    • Kontekst naprawdę się liczy. Budowanie relacji w życiu zawodowym (100)
  • Budowanie autentycznych relacji (102)
  • Struktura i siła dotychczasowej sieci kontaktów (107)
    • Sojusze zawodowe (109)
    • Słabsze kontakty i znajomości. Poszerzanie sieci kontaktów (114)
    • Szeroka sieć kontaktów, czyli relacje drugiego i trzeciego stopnia (120)
    • Najważniejsze cechy sieci kontaktów zawodowych: spójność i różnorodność (127)
  • Jak wzmacniać i podtrzymywać sieć kontaktów? (130)
    • Stały kontakt i pierwsze skojarzenia (134)
    • Kształtowanie statusu w relacjach z potężnymi ludźmi (139)
    • Kiedy dać sobie spokój? (143)
5. Korzystanie z przełomowych okazji (149)

  • Umysł wiecznie głodny, czyli podsycanie w sobie ciekawości (155)
  • Jak znaleźć lub stworzyć sobie okazję zawodową? (157)
    • Przypadkowość i pozytywna losowość (157)
    • Korzystanie z sieci kontaktów, czyli grupy i stowarzyszenia (161)
    • Zamieszanie (169)
6. Inteligentne ryzyko (181)

  • Ocena ryzyka i zarządzanie ryzykiem (185)
    • Korzystanie z okazji, w przypadku których inni błędnie ocenili ryzyko (190)
  • Krótkoterminowe ryzyko jako źródło większej długoterminowej stabilności (193)
7. Twoja wiedza zależy od tego, kogo znasz (203)

  • Informacje z sieci jako odpowiedź na wyzwania zawodowe (206)
    • Jak wydobywać informacje z sieci kontaktów? (209)
    • Pytania kierowane do całej sieci kontaktów (213)
    • Bezpośrednie pytania kierowane do konkretnych osób (213)
    • Odpowiednie pytania (217)
    • Przypadkowe okazje (219)
  • Synteza wiadomości do postaci przydatnych informacji (221)
Wnioski (231)

    • Kontakt z nami (237)
    • Dalsza lektura (239)
    • Podziękowania (245)

Najczęściej kupowane razem:

Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo plus Dzielenie tortu. Jak rozdysponować udziały w bezkosztowym start-upie plus Video marketing nie tylko na YouTube
Cena zestawu: 99,27 zł 116,80 zł
Oszczędzasz: 17,53 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo plus Dzielenie tortu. Jak rozdysponować udziały w bezkosztowym start-upie plus Video marketing nie tylko na YouTube
Cena zestawu: 99,27 zł 116,80 zł
Oszczędzasz: 17,53 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo
6
(0)
5
(2)
4
(0)
3
(0)
2
(0)
1
(0)

Liczba ocen: 2

Średnia ocena
czytelników

  


okladka
  Ocena : 5 

Tyle się mówi o startupach, ale czym one są? Jaka jest definicja startupu? Pojęciem startup określamy przede wszystkim nowo powstające firmy technologiczne- jednak nie wykluczamy też innych dziedzin. Zwykle charakteryzują się niskimi kosztami początkowymi, dość dużym ryzykiem niepowodzenia przy potencjalnie wysokim zwrocie finansowym z inwestycji. Poza tym wiek założycieli nie ma tutaj żadnego znaczenia. Wiele osób myśli o sukcesie w stylu Facebook, Instagram czy WhatsApp. Reid Hoffman, autor książki i współzałożyciel Linkedin proponuje aby każdy z nas został dyrektorem generalnym własnej. Nie wiem czy inspirował się filmem Social Network i słynnym tekstem gdzie Sean Parker (Napster) mówi do Mark Zuckerberg “This time you’re gonna hand them a business card that says, ‘I’m CEO, bitch!’; jednak jego propozycja wydaje się całkiem interesująca ;) Koncepcja jest prosta, Hoffman proponuje żeby zarządzać swoją karierą w taki sam sposób jakbyśmy chcieli wprowadzić innowacyjny świetny koncept na rynek. Żeby go ktoś zauważył warto działać według konkretnej strategii. Przecież to, że mamy świetny pomysł to nie wszystko. W końcu konkurencja może mieć lepszy pomysł, więc należy zdobyć przewagę nad nią. Nikt tego za nas nie zrobi, dlatego rozwój to naturalna kolej rzeczy. Na rynku jest coraz więcej publikacji na temat rozwoju własnej kariery. Ta pozycja wprowadza wiele świeżości i pozwala spojrzeć na swoją przyszłość zawodową z innej perspektywy. Przecież każdy z nas chyba chciałby odnosić sukcesy jak Mark Zuckerberg, prawda??
  Ocena : 5 

Bardzo dobra publikacja pokazująca jak stosunkowo niskim nakładem finansowym uruchomić swój własny biznes. Zdecydowanie warto przeczytać, aby zrozumieć pewne mechanizmy, które mogą być bardzo przydatne nie tylko na początku naszej drogi z własnym przedsięwzięciem. Polecam.




płatności onepress.pl