Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II
- Autor:
- Wojciech Kyciak
- Promocja Przejdź
- Wydawnictwo:
- Helion
- Ocena:
- 4.4/6 Opinie: 29
- Stron:
- 264
- Druk:
- oprawa miękka
- Dostępne formaty:
-
PDFePubMobi
Opis książki: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II
>> Możesz kupić książkę w zestawie, w atrakcyjnej cenie:
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy.
Wydanie II i Kolejna odsłona
Zostań prawdziwym e-biznesmenem!
- Marketing — promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem
- Użyteczność witryny — rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja
- Wybór sklepu — funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka
Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety — nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" — aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.
Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!
- Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta
- Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach
- Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji
- Public relations i kampanie reklamowe
- Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków
- Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej
- Grafika i rozmieszczenie elementów witryny
- Strona główna, strona kategorii, strona produktu
- Nawigacja, proces zamawiania, koszyk
- Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie
- Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka
- Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań
- Prawo w kontekście sklepu internetowego
Załóż własny sklep internetowy — rozkręć wielkie źródło dochodów!
Wybrane bestsellery
-
W książce Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego — od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych...
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona
(17.45 zł najniższa cena z 30 dni)9.90 zł
34.90 zł(-72%) -
Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy’ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć — trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych um...
Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży Mistrzowskie domykanie transakcji. Klucz do zarabiania pieniędzy w sferze profesjonalnej sprzedaży
(37.51 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok, YouTube... Sprawdzamy, co słychać u znajomych i co się wydarzyło na świecie w czasie, gdy spaliśmy. A...
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie IV poszerzone
(38.35 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%) -
Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę — miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego pla...
TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków TurboStrategia. 21 pewnych dróg do błyskawicznego wzrostu zysków
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot op...
AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji AI w biznesie. Jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji
(40.20 zł najniższa cena z 30 dni)40.20 zł
67.00 zł(-40%) -
Dzięki tej książce przekonasz się, że nic, co dotyczy zarabiania, inwestowania i rozsądnego wydawania pieniędzy, już od dawna nie jest tajemnicą. Dowiesz się, jakie mity o pieniądzach wciąż funkcjonują w społeczeństwie, i zajmiesz się prawami dotyczącymi finansów. Pozwoli Ci to na zakończenie w o...
Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej Bądź bogaty. Teraz! Zarabiaj więcej, szybciej i łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej
(29.94 zł najniższa cena z 30 dni)29.94 zł
49.90 zł(-40%) -
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ― tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują ...
Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
(24.50 zł najniższa cena z 30 dni)29.40 zł
49.00 zł(-40%) -
To trzecie, gruntownie uzupełnione wydanie świetnego podręcznika poświęconego metodzie Running Lean. W systematyczny i praktyczny sposób pokazano w nim, jak krok po kroku przekształcić pomysł w produkt, który będzie dopasowany do potrzeb rynku i dzięki temu zapewni płacących klientów. Znajdziesz ...
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie III
(29.50 zł najniższa cena z 30 dni)35.40 zł
59.00 zł(-40%)
Ebooka "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II" przeczytasz na:
-
czytnikach Inkbook, Kindle, Pocketbook, Onyx Boox i innych
-
systemach Windows, MacOS i innych
-
systemach Windows, Android, iOS, HarmonyOS
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących formaty: PDF, EPub, Mobi
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Audiobooka "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II" posłuchasz:
-
w aplikacji Ebookpoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych
-
na dowolnych urządzeniach i aplikacjach obsługujących format MP3 (pliki spakowane w ZIP)
Masz pytania? Zajrzyj do zakładki Pomoc »
Kurs Video "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II" zobaczysz:
-
w aplikacjach Ebookpoint i Videopoint na Android, iOS, HarmonyOs
-
na systemach Windows, MacOS i innych z dostępem do najnowszej wersji Twojej przeglądarki internetowej
Recenzje książki: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (3) Poniższe recenzje mogły powstać po przekazaniu recenzentowi darmowego egzemplarza poszczególnych utworów bądź innej zachęty do jej napisania np. zapłaty.
-
Recenzja: Computer Arts 2010-06-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego - od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia - znajdziesz w nowej, uzupełnionej wersji niezwykle popularnej książki Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II". Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!
-
Recenzja: Computer Arts 2010-04-01Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!
-
Recenzja: Echo Dnia MS, 27/02/2010Recenzja dotyczy produktu: ksiązka drukowanaCzy recenzja była pomocna:
Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie gg utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem - dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety - nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe ale" - aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki. Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!
Szczegóły książki
- ISBN Książki drukowanej:
- 978-83-246-2490-4, 9788324624904
- Data wydania książki drukowanej:
- 2010-02-19
- ISBN Ebooka:
- 978-83-246-4498-8, 9788324644988
- Data wydania ebooka:
- 2012-02-01 Data wydania ebooka często jest dniem wprowadzenia tytułu do sprzedaży i może nie być równoznaczna z datą wydania książki papierowej. Dodatkowe informacje możesz znaleźć w darmowym fragmencie. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami sklep@onepress.pl.
- Format:
- 158x235
- Numer z katalogu:
- 5273
- Rozmiar pliku Pdf:
- 6.1MB
- Rozmiar pliku ePub:
- 7.0MB
- Rozmiar pliku Mobi:
- 13.4MB
- Zgłoś erratę
- Kategorie:
E-biznes
Spis treści książki
- Czym jest strategia konkurencji? (15)
- Rodzaje strategii konkurencji (16)
- Strategia przywództwa kosztowego (16)
- Strategia zróżnicowania (16)
- Strategia koncentracji (17)
- Którą strategię wybrać? (17)
- Od wejścia do sklepu do momentu decyzji o zamówieniu (20)
- Zamawianie produktów (22)
- Po zamówieniu towaru (23)
- Wyszukiwarki dziś (25)
- Wyszukiwarki - jaka będzie przyszłość? (25)
- Jak się w tym wszystkim nie pogubić - definicje (26)
- Historyjka (27)
- Jak promować w wyszukiwarkach? (27)
- Zlecić czy promować samemu? (29)
- Formy współpracy sklepu z firmą pozycjonującą (29)
- W jakie wyszukiwarki inwestować? (30)
- Literatura (30)
- Czym jest model PPC? (31)
- Zalety i wady reklam płatnych w wyszukiwarkach (32)
- Co warto wiedzieć o reklamie płatnej w wyszukiwarkach? (33)
- Prowadzić kampanię samemu czy zlecić specjalistom? (34)
- Czym jest program partnerski? (37)
- Dlaczego warto prowadzić program partnerski? (37)
- Czy na pewno dla wszystkich? (38)
- Cechy dobrego programu partnerskiego (38)
- Rodzaje prowizji w programach partnerskich (39)
- Jak rozwijać program partnerski? Na kogo stawiać? (40)
- Program partnerski a program lojalnościowy (41)
- Czego potrzebujemy? (41)
- Prawo a programy partnerskie (41)
- Jak skonstruować regulamin programu partnerskiego? (42)
- Dobre programy partnerskie (zestawienie) (42)
- Porównywarki (43)
- Kto zyskuje? (43)
- Jak to działa od strony klienta? (44)
- Jak to działa od strony sklepu? (44)
- Czy każdy może współpracować z porównywarkami? (44)
- Ile na tym zarobimy? (45)
- O katalogach sklepów (45)
- Katalog sklepów a porównywarka czy pasaż handlowy (45)
- Jak działają katalogi sklepów? (45)
- Korzyści z uczestnictwa (46)
- Katalogi zaawansowane (46)
- Reklama graficzna (47)
- Mailing (48)
- RSS (49)
- Katalogi stron internetowych (49)
- Własne publikacje, poradniki, informacje (50)
- Serwisy internetowe (50)
- Blogi i mikroblogi (51)
- Tylko dla małych sklepów? (53)
- Jak zwiększyć obroty w sklepie internetowym poprzez serwisy aukcyjne? (53)
- Ekspansja w serwisie aukcyjnym (54)
- Selekcja produktów (54)
- Założenie konta (54)
- Wygląd aukcji (55)
- System komentarzy (55)
- O czym wiedzą serwisy aukcyjne? (55)
- Kto i jak promuje się na aukcjach? (56)
- Z jakich serwisów aukcyjnych korzystać? (57)
- Czym jest public relations? (59)
- Przygotowujemy zaplecze (60)
- Na naszej stronie (60)
- Wydelegowanie odpowiedzialnej osoby (60)
- Kompletujemy bazę dziennikarzy (60)
- Jak pisać informacje prasowe? (60)
- Schemat wiadomości prasowej (61)
- O czym pisać? (61)
- Jak to robić? (61)
- Korzyści (62)
- Case studies (62)
- Literatura (63)
- Po co mi statystyki? (65)
- Z jakich statystyk korzystać? (65)
- Jak analizować? (66)
- Obliczamy skuteczność działań (68)
- Obliczamy skuteczność naszej oferty (69)
- Co jeszcze warto badać? (69)
- Jak zdobyć te informacje? (70)
- Co dalej? (70)
- Zanim zaczniemy liczyć (71)
- Założenia (71)
- Obliczamy koszty (72)
- Koszty początkowe (72)
- Koszty stałe (72)
- Koszt jednostkowy (73)
- Szacujemy ruch w sklepie (73)
- Wyszukiwarki (73)
- Program partnerski (74)
- Aukcje internetowe (74)
- Pasaże handlowe, porównywarki cen (74)
- Liczba zamówień (75)
- Przychody (75)
- Rodzaje płatności w sklepach internetowych (77)
- Pobranie (77)
- Zwykły przelew (78)
- Przelew błyskawiczny (78)
- Płatność kartą (78)
- Systemy płatności (78)
- Z czego skorzystać - wybieramy formy płatności w naszym sklepie (79)
- E-mail (81)
- Telefon (82)
- Czat (83)
- Tradycyjne komunikatory internetowe (83)
- Skype (84)
- Program motywacyjny a program lojalnościowy (85)
- Rodzaje nagród (85)
- Członkostwo w klubach (86)
- Punkty (86)
- Współpraca mieszana (87)
- Budowanie relacji (87)
- Jak wydzielać korzyści? (87)
- Tworzymy program lojalnościowy (88)
- Upominki, gratisy - jak oferować? (89)
- Rabaty, promocje, wyprzedaże (90)
- Obsługa po sprzedaży (93)
- O czym informować? (94)
- Ankietowanie po sprzedaży (94)
- Jak ankietować? (95)
- Co zyskamy, ankietując? (95)
- Jakie elementy graficzne są niezbędne? (99)
- Kolory w sklepie internetowym (100)
- Kilka wytycznych, zanim zaczniemy projektować (101)
- Reklamy w sklepie internetowym (101)
- Czym jest użyteczność? (103)
- Skąd czerpać wiedzę o użyteczności? (104)
- Logotyp (106)
- Co to za sklep? (tagline) (106)
- Menu (106)
- Wyszukiwarka (107)
- Ikona lub łącze "koszyk" (107)
- Ikona lub łącze "moje konto" (107)
- Ikona lub łącze "pomoc" (108)
- Prezentacja towaru (108)
- Newsletter (108)
- Ważne informacje (109)
- A zatem - utoniemy w szarzyźnie? (109)
- Łącze do strony głównej (118)
- Główne menu nawigacyjne (odnośniki do głównych kategorii) (119)
- Sklepy z niewielką ilością kategorii głównych (119)
- Sklepy z wieloma kategoriami głównymi (120)
- Menu z podkategoriami (121)
- Spójny system nawigacyjny (121)
- Elastyczny system nawigacji (123)
- Kiedy kategoria to zarazem podkategoria (123)
- A może ruchome menu? (124)
- "Breadcrumb" (125)
- O innych odnośnikach (126)
- Przykłady standardowe (128)
- Strona kategorii zamiast strony produktu? (129)
- A może tak jak na aukcjach? (130)
- Sortowanie (131)
- Podsumowanie (132)
- Opis towaru (134)
- Opinie klientów (135)
- Moderować opinie czy pozostawiać je samym sobie? (136)
- Przejście do koszyka i cena produktu (137)
- Zdjęcie produktu (139)
- Kiedy to będzie za mało (141)
- Nazewnictwo (143)
- Klasyczne przykłady wspomagania (143)
- Inne sposoby (144)
- Gdzie wspomagać? (144)
- Strona produktu (145)
- Koszyk (146)
- Od "do koszyka" do koszyka (146)
- Listy bestsellerów (147)
- Odwieczne pytanie - gdzie zamieścić? (148)
- Sztuczne toplisty (148)
- Promocje (149)
- Inne sposoby (150)
- Jak oznakować koszyk? (151)
- Co powinien zawierać użyteczny koszyk? (152)
- Koszyk w praktyce (153)
- "Zaczątek" koszyka - jak to ugryźć? (156)
- Jak rozwiązać problem opuszczonych koszyków? (158)
- Szkoła nr 1 - zakładanie konta poprzez długi formularz (159)
- Szkoła nr 2 - zakładanie konta poprzez krótki formularz (160)
- Etapy realizacji zamówienia (163)
- Cały proces zamówienia na jednej stronie (163)
- Proces zamówienia rozbity na części bez informowania o tym użytkownika (164)
- Proces zamówienia rozbity na części wraz z informacją dla użytkowników (164)
- Etapowość zamówienia w praktyce (164)
- Założenie konta i podanie danych wysyłkowych (165)
- Wymuszać zakładanie konta czy też dać wolną rękę kupującym? (168)
- Potwierdzenie zamówienia przez kupującego (169)
- Warto? (169)
- Jak to rozwiązać? (169)
- Płatność (169)
- Płatność razem z formularzem zamówieniowym? (170)
- A może osobna strona płatności? (170)
- Potwierdzenie przyjęcia zamówienia przez sklep (171)
- Jak nie projektować procesu zamówienia (172)
- Gdzie umieścić pomoc? (177)
- Czy pomoc jest konieczna? (178)
- Co w pomocy? (178)
- Strona wizualna (180)
- Korzyści z dobrego działu "pomoc" (181)
- Płatność (183)
- Ochrona danych osobowych (185)
- Dane kontaktowe - dział "kontakt" (187)
- Informacje o sklepie i firmie - dział "o nas" (190)
- Informacje prasowe dla prasy i prasa o nas (192)
- Praca - informacje o oferowanej pracy (193)
- Mapa strony (193)
- Regulamin sklepu internetowego (195)
- Ogólne (206)
- CMS - strony opisowe (206)
- Zarządzanie zamówieniami (207)
- Zarządzanie klientami (207)
- Zarządzanie produktami i kategoriami (208)
- SEO (208)
- Cross-selling i up-selling (208)
- Integracja z Allegro (209)
- Inne opcje integracji (209)
- Magazyn (210)
- Marketing (210)
- Darmowe oprogramowanie (211)
- Model licencyjny (212)
- Model abonamentowy (213)
- Model prowizyjny (214)
- Sklep na zamówienie (214)
- Sote.pl (217)
- IAI-Shop.com (218)
- Sunweb.com.pl (218)
- Epro.com.pl (219)
- Etradepro.pl (219)
- Istore.pl (219)
- Triger.com.pl (220)
- Shoper.pl (220)
- Inne oferty (221)
- Pakujemy towar (225)
- Jak ułatwić i usprawnić sobie pracę? (226)
- Wysyłka towaru (227)
- Poczta Polska (227)
- Firmy kurierskie (228)
- Samodzielne dostarczenie towaru (228)
- A może wysyłka przez hurtownię? (229)
- Na co się zdecydować? (229)
- Jak sprawnie współpracować z pocztą? (230)
- Najczęstsze problemy logistyczne na linii hurtownia - sklep (231)
- Zbyt długie oczekiwanie na towar zamówiony w hurtowni - magazyn w sklepie internetowym (231)
- Pomyłki hurtowni przy wysyłce towaru (232)
- Kiedy hurtowni będzie kilka (233)
- Kwestia informatyzacji w hurtowniach (233)
- Najważniejsze problemy logistyczne na linii sklep - klient (234)
- Towar nie dotrze do klienta lub dotrze, ale zniszczony (234)
- Przesyłka pobraniowa nie zostanie rozpoznana przez klienta i ten nie przyjmie jej (234)
- Problem zwrotów i reklamacji (234)
- Wstęp (239)
- Ochrona praw konsumentów (239)
- Informacja handlowa a problem spamu (247)
Wstęp (11)
Część I: Marketing - promocja sklepu
i komunikacja z klientem (13)
Rozdział 1. Strategie konkurencji w sklepie internetowym (15)
Rozdział 2. Budujemy zaufanie klienta do sklepu (19)
Rozdział 3. Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? (25)
Rozdział 4. Reklama płatna w wyszukiwarkach (31)
Rozdział 5. Program partnerski (37)
Rozdział 6. Inne formy promocji (43)
Rozdział 7. Aukcje internetowe (53)
Rozdział 8. Public relations - współpraca z prasą (59)
Rozdział 9. Kompleksowa analiza danych statystycznych (65)
Rozdział 10. Obliczamy zyski (71)
Rozdział 11. Płatność w sklepie internetowym (77)
Rozdział 12. Obsługa klienta (81)
Rozdział 13. Program motywacyjny (85)
Rozdział 14. Działania promocyjne (89)
Rozdział 15. Obsługa i ankietowanie po sprzedaży (93)
Rozdział 16. Przygotowujemy kampanię reklamową (97)
Rozdział 17. Grafika w sklepach internetowych (99)
Część II: Użyteczność (103)
Rozdział 18. Rozmieszczenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym (105)
Rozdział 19. Strona główna sklepu (111)
Rozdział 20. Nawigacja w sklepie internetowym (117)
Rozdział 21. Strona kategorii (127)
Rozdział 22. Strona produktu (133)
Rozdział 23. Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży (143)
Rozdział 24. Koszyk (151)
Rozdział 25. Logowanie, moje konto, założenie konta (159)
Rozdział 26. Proces zamówienia (163)
Rozdział 27. Wyszukiwarka (173)
Rozdział 28. Pomoc (177)
Rozdział 29. Bezpieczeństwo (183)
Rozdział 30. Centrum informacyjne (187)
Rozdział 31. Wersje obcojęzyczne sklepu (199)
Część III: Wybieramy sklep (203)
Rozdział 32. Funkcjonalność (205)
Rozdział 33. Modele oprogramowania sklepowego (211)
Rozdział 34. Charakterystyka najważniejszych rozwiązań (217)
Część IV: Logistyka w sklepie internetowym (223)
Rozdział 35. Pakujemy i wysyłamy towar (225)
Rozdział 36. Problemy logistyczne (231)
Na koniec (237)
Dodatek A: Prawo w kontekście sklepu internetowego (239)
Skorowidz (255)
Oceny i opinie klientów: Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II Wojciech Kyciak (29) Weryfikacja opinii następuję na podstawie historii zamówień na koncie Użytkownika umieszczającego opinię. Użytkownik mógł otrzymać punkty za opublikowanie opinii uprawniające do uzyskania rabatu w ramach Programu Punktowego.
(8)
(5)
(10)
(4)
(2)
(0)
Oceny i opinie poprzedniego wydania
więcej opinii