Hipnotyzm słowa. Jak podbijać um...

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów

Autor: 

Ocena:
   3.8/6  Opinie  (4)
Stron: 368
Ksiazka drukowana Druk (oprawa: miękka) 3w1 w pakiecie: PdfPDF ePubePub MobiMobi
Wydawca: Onepress
Wydawca: Onepress
Cena:
47,00 zł
Dodaj do koszyka
Kup terazstrzalka

Druk
Książka drukowana
niedostępna
eBook
Pdf ePub Mobi
47,00 zł
Pisać - jak to łatwo powiedzieć...
  • Twórz teksty estetyczne i niewiarygodnie skuteczne!
  • Dowiedź się, jak dzięki Twoim słowom znaleźć się w umysłach Twoich odbiorców!
  • Pisz i urzekaj, urzekaj i przekonuj, przekonuj i zdobywaj serce klienta!

Hipnoza jest stanem umysłu, który osiągasz w normalnych warunkach spontanicznie i stosunkowo często, nawet nie zdając sobie z tego sprawy.

Bądź nie tylko copywriterem - zostań superwriterem!

Są piękne, tajemnicze, zupełnie inne od tych, które znałeś wcześniej. Niepostrzeżenie rzucają na Ciebie urok, sączą się do serca i umysłu, na stałe znajdują miejsce w Twojej pamięci. Czujesz, że nie możesz bez nich żyć, chcesz ich ciągle więcej i nic innego nie jest w stanie zawładnąć Twoją uwagą. SŁOWA. Umiejętnie użyte mają niesamowitą moc.

Zapewne nie raz spotkałeś się w praktyce z hipnotycznym pisarstwem. Cofnij się myślami do czasów, kiedy ostatni raz byłeś zafascynowany jakąś książką czy innym tekstem. Czy zdarzyło Ci się wtedy stracić poczucie czasu? Może ktoś Cię wołał, a Ty nie słyszałeś? Czy czytany tekst tak Cię wciągnął, że w danym momencie nic więcej się dla Ciebie nie liczyło? William Shakespeare, Agatha Christie, Stephan King, John Keppling - ich dzieła angażują wszystkie Twoje zmysły i wciągają do opisanego świata.

Jeśli marzysz o byciu charyzmatycznym copywriterem, marketingowcem, powieściopisarzem, dziennikarzem, autorem newsletterów, twórcą stron internetowych a nawet blogerem, czy nie powinieneś tworzyć tekstów, które zdobywają i utrzymują zainteresowanie czytelnika? Tekstów, które nie pozwalają oderwać wzroku od czytanej strony. Tekstów na tyle efektownych, zwięzłych i klarownych, że czytelnik nie może oprzeć się pragnieniu przeczytania całości. Tekstów hipnotyzujących.

Rozpocznij kurs pisarstwa Joe Vitalego:
  • zasady sprawdzające się w komponowaniu listów, tekstów reklamowych, raportów i książek;
  • wywoływanie za pomocą tekstów określonych zachowań czytelnika;
  • samodzielne odnajdywanie własnego stylu.

O książce możesz przeczytać także tutaj.

Ostrzeżenie (17)

Podziękowania (23)

Wprowadzenie. John Burton (25)

1. Czas się obudzić (29)

2. Uwaga! Najpierw zrób to... (36)

3. Czy naprawdę są rzeczy niemożliwe? (38)

4. Słowo wyjaśnienia (41)

5. Początek (43)

6. Przypadek Agathy Christie dowodzi, że pisarstwo hipnotyczne istnieje (47)

7. Mój sekret dotyczący pisania hipnotycznego (51)

8. Nie zdołasz mnie namówić do przeczytania kiepskiej oferty! (56)

9. Czym jest pisarstwo hipnotyczne? (61)

10. Pisarstwo hipnotyczne: studium przypadku (66)

11. Tajemnica wielkiej zażyłości (74)

12. Czy jest coś ważniejszego niż tekst oferty? (77)

13. Ćwiczenie kontrolne (82)

14. Jak poznałem tajniki pisarstwa hipnotycznego (93)

15. Czym jest hipnoza? (99)

16. Dwa sposoby na wywołanie reakcji (101)

17. A co z Twoją stroną internetową? (114)

18. Kiedy tekstu jest zbyt wiele (120)

19. Co każdy czytelnik chciałby przeczytać (122)

20. Hipnotyczna moc powtarzania (127)

21. Pisarstwo hipnotyczne jako wewnętrzna gra (131)

22. Substytuty cukru także są słodkie w smaku! (140)

23. Jak przywołać muzę? (147)

24. Jak przykuć uwagę czytelnika (150)

25. Jak ożywić swój tekst (156)

26. Zadbaj o odpowiedni budulec! (165)

27. Lekcja pisarstwa u największego hipnotyzera (170)

28. Elektryzujące wskazówki, jak stworzyć przełomowe teksty (173)

29. Argument przeciwko dążeniu do perfekcji (177)

30. Jak przeciągnąć czytelników na swoją stronę (181)

31. Tajemnice błyskawicznej redakcji tekstów warte ofiary (189)

32. Jak sprawić, by Twoje teksty były bardziej pociągające? (198)

33. Jak ludzie myślą (203)

34. Jak tworzyć hipnotyczne opowieści (205)

35. Jak przejąć kontrolę nad "centrum dowodzenia" Twoich klientów (212)

36. Polecenie hipnotyczne, które nigdy nie zawodzi (217)

37. Czego nauczył mnie Wilk morski (223)

38. Przesłanie punktu zwrotnego (227)

39. Co ludzie zawsze będą czytać (231)

40. Twoją konotacją jest pokazywanie (233)

41. Jakie są moje sekrety pisania hipnotycznych historii sprzedażowych? (239)

42. Hipnotyczne blogowanie (241)

43. Przypomnienia jako wyzwalacze (251)

44. Jak zmienić przeciętny tekst w tekst hipnotyczny? (254)

45. 30 pomysłów na hipnotyczny nagłówek (257)

46. Hipnotyczne wstępy (273)

47. Quiz hipnotyczny (277)

48. Moje trzy największe tajemnice (279)

49. Ile kosztuje ten piesek przy oknie? (284)

50. Jak zmienić sposób percepcji innych ludzi (286)

51. Nareszcie! Formuła hipnotyczna Joe Vitalego (294)

52. Moja lista kontrolna (306)

53. Pięć sekretnych praw hipnotycznej perswazji (309)

54. Siedem najbardziej hipnotycznych książek wszech czasów (311)

55. Przepis na hipnotyczny tekst (316)

56. Teraz kolej na Ciebie (318)

Dodatek (320)

Hipnotyczne e-maile (320)

Bibliografia (347)

Skorowidz (355)

O autorze (361)

Najczęściej kupowane razem ebooki:

Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów plus Manifest obfitości. 10 prostych zasad plus Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Cena zestawu: 99,27 zł 116,80 zł
Oszczędzasz: 17,53 zł(15%)
Do koszyka
zestaw0 Hipnotyzm słowa. Jak podbijać umysły Twoich klientów za pomocą perswazyjnych tekstów
6
(1)
5
(1)
4
(0)
3
(0)
2
(2)
1
(0)

Liczba ocen: 4

Średnia ocena
czytelników

  


    okladka
      Ocena : 6 

    Mimo, że treść książki mogłaby być spokojnie o połowę chudsza, to czyta się ją rewelacyjnie. To, co ma Vitale do przekazania wspaniale pokazuje w praktyce w pisanej przez siebie książce. Wiele rad dotyczących perswazyjnego czytania pomogło mi przy pisaniu skutecznych ofert. Polecam.
      Ocena : 5 

    Bardzo mile zaskoczyła mnie ta książka. W przystępny sposób pokazała mi jak dobierać słowa, by wywołać oczekiwane myśli osoby po stronie czytającej nasze teksty. Polecam ją każdej osobie niezależnie od zawodu i stanowiska.
      Ocena : 2 

    Książka jest stanowczo mierna. Autor skupia się na reklamie własnej osoby a nie na wartościach merytorycznych. Nie poleciłbym tej pozycji nikomu. To jest moja pierwsza w życiu zła opinia na temat ksiązki ale żadna wcześniej mnie tak nie zawiodła.
      Ocena : 2 

    pełno banałów.
    płatności onepress.pl